Dine4 99 Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Här får en japanes instruktioner av en uthyrare, Taget från Sailor Inn på soi post office, Pattaya. Såg inte helt säkert ut när han gav sig iväg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Varför är han både svart och har stor k*k. Är det rasism jag skådar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 vid poolen någonstans på kuta beach bali Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Det var jobbigare att vara vår Herres tjänare förrut.... ..numera får de BMW som tjänstebil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Bild från en MC-tur i Cambodia. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Clio, mättnad? Vart ligger den knappen?? 555 Vi tar en till från mässsan. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Clio, mättnad? Vart ligger den knappen?? 555 Vi tar en till från mässsan. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Object of desire. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Object of desire. Extremt bra bild. Och då tänker jag både på motiv och det tekniska --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?s34k4p Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 TACK! och otroligt smart tjej med bra engelska och utbildning. Nu ska vi bara fixa daten... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 En till innan man ska äta middag och ge sig ut i Bangkoknattens onsdagvimmel!!! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 TACK! och otroligt smart tjej med bra engelska och utbildning. Nu ska vi bara fixa daten... Tack dtbkk, du är en riktig kompis 55555 Hälsa att jag kan komma ner till BKK nästa helg /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Siamkap. sorry. Där är jag nog lite egoistisk. ska kolla om nån kompis vill följa med på dubbeldate? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 (ändrad) Oj vilken rorig trafik i Bangkok.. Ändrades April 4, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Dagens jägare, en Silkes Häger på jakt efter fisk vid Patong Beach i Phuket. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Dagens jägare, en Silkes Häger på jakt efter fisk vid Patong Beach i Phuket. Lovelos Mycket fin bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 japp. Hon funkar också... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 (ändrad) japp. Hon funkar också... Hm,,,Kul att sitta här o bli "hungrig" på lyxmat för att sen gå hem o äta fläsklägg C;D Ändrades April 4, 2012 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Från 35 grader till 0 grader. Lillkrabban inte helt nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Det kan jag förstå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 japp. Hon funkar också... Skulle deffo funka som en av mina "kompisar" också! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Köp en varmare mössa till stackaren i denna kyla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Blir en flygödla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 Lovelos.mer än kompis... C-dude: vägra fläsklägg Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 En MPR medlem får fot vård hos fröken Chang.. Samma medlem, tillika badkruka försöker förhandla fram ett bra pris på 4 klockor. Det blev till slut bara 1 klocka då förhandlingarna gått i stå.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu