Phuket18.5 Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Snygg, hon skulle behöva vara ute i solen så hon får lite färg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Precis helt rätt hudfärg nu. white skins är så snygga... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Näääääääää vita som spöken men snygga Mer färg är snyggt ...........tycker jag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Fan kanske är konstig men jag skulle vilja sett mer av Ducce´n också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Rött å Viitt ... lingon å mjölk ni vet väl att låren på en sån där vit varelse är blå/vita ... inte snyggt. Phuket 18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Precis helt rätt hudfärg nu. white skins är så snygga... Där har vi delade meningar, Aya låg å solade i timmar när vi var nere på Koh Chang. (Jäklar va Thaiarna tittade på henne) Men jag gillar, ok då använder ditt vokabulär ``Black skin's´´ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Oj glömme bilden... http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Ducce, vi har alla våra böjelser. Lite mer MC på följande bilder... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Odin, tur att smaken är som baken...delad... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Odin, tur att smaken är som baken...delad... Absolut, det va just det jag ville peka på, de hade ju varit jäkligt tråkigt annars... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 odin. precis...Singha, chang eller Leo? WS or BS? Black label or hong tong or sangsom. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 ...och en till för oss motorintresserade. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 (ändrad) En bild skapad av någon kreativ person,mycket humor där, tycker jag.Om svensk politik,moderera. jag. Ändrades April 3, 2012 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Koster från sin bästa sida! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 å så lite rörligt från The Motor Show i Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 (ändrad) Inte mkt kvar av Nalles längre sent from dreamland med tapatalk Ändrades April 3, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Ducce, vi har alla våra böjelser. Lite mer MC på följande bilder... Tackar grymma bilder som vanligt. Och även jag uppskattar bilderna och filmen på de tvåbenta rådjuren Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Lite blyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Näääääääää vita som spöken men snygga Mer färg är snyggt ...........tycker jag Å ja. bara dra i mättnaden dttbk 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Dammigt groggbord :nono:Nä vist ja då tar vi matbord Inte mkt kvar av Nalles längre sent from dreamland med tapatalk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Då fortsätter jag med motor+snygga brudar Var tillsammans med denna saknade snubbe Farang Skumm måste man ju ha om de ska va nåt Till å med käringa drog på smilbanden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Du är duktig med kameran Clirre. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Inte mkt kvar av Nalles längre sent from dreamland med tapatalk Ett stycke historia som går i graven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu