Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja jag var ocksa i salens banan jagare pa Central america Honduras, Costa Rica , Nicaragua, Panama ,och sa ner till Guayaquil i Equador sen upp till Long Beach och lossa. Har aldrig fatt sa mycket f--tta i hela mitt liv, inte ens i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Fin billd SC Hur länge jobbar du inan du blir ledig och hur länge blir du ledig Jag jobbar 5 veckor och ar ledig i 5 veckor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja jag var ocksa i salens banan jagare pa Central america Honduras, Costa Rica , Nicaragua, Panama ,och sa ner till Guayaquil i Equador sen upp till Long Beach och lossa. Har aldrig fatt sa mycket f--tta i hela mitt liv, inte ens i Thailand Bocken Bruse När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 pudding: Skulle vara trevligt att ta en barrunda med dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja jag var ocksa i salens banan jagare pa Central america Honduras, Costa Rica , Nicaragua, Panama ,och sa ner till Guayaquil i Equador sen upp till Long Beach och lossa. Har aldrig fatt sa mycket f--tta i hela mitt liv, inte ens i Thailand Jag ställer mig väldigt tveksam till ordvalet "fått" i inlägget... Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag ställer mig väldigt tveksam till ordvalet "fått" i inlägget... Det stammer man far ingenting gratis i dom hamnarna , ingen sympatia dar inte det ar bara att betala och se glad ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja jag var ocksa i salens banan jagare pa Central america Honduras, Costa Rica , Nicaragua, Panama ,och sa ner till Guayaquil i Equador sen upp till Long Beach och lossa. Har aldrig fatt sa mycket f--tta i hela mitt liv, inte ens i Thailand He,he. Då var du kanske i Puerto Cortez och lastade från piren där man kunde hyra en kuse för en dollar natten. Dom gick som spårvagnar till första haket. Sen hade man kusen hela natten och red runt bland murvorna. Slut som människa var man på morgontimmarna.. Gode gud vilka minnen. Tanken svindlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Det stammer man far ingenting gratis i dom hamnarna , ingen sympatia dar inte det ar bara att betala och se glad ut Så vad du ville ha sagt var att du aldrig har betalat för så mycket fi**a i hela ditt liv, inte ens i Thailand? Min första tanke var att tycka du är sorglig som vill orera om på detta ett offentligt forum. Sedan insåg jag att det ju faktiskt finns ett antal här på forumet som kommer bli mäkta imponerade av dig och dina äventyr i sydamerika, vilket ju faktiskt är ännu mer sorgligt... Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Varfor inte skriva sanningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Varfor inte skriva sanningen Exakt dom flesta män är ju horbockar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja och en del skall hymla med det fast k--ken star som ett spjut pa dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja och en del skall hymla med det fast k--ken star som ett spjut pa dom Ha ha.Det finns ingen på detta forum som har varit med en sällskapsdam. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Tusen av dom ,tusen fran alla varldens horn har jag provat, och fler skall det bli sa lange det gar att fa fjong i pistolen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Precis bortanför Pattaya hamn verkar det hända stora saker. Nytt lägenhets-område med en stor småbåtshamn. Igår kväll var det ett stort jippo som bara inbjudna kom in på. Mängder av turistbussar och service personal stod beredda att serva både mat och dryck. Kineserna verkade vara den målgruppen man siktat in sig på.Det var kineser i stora horder som föstes runt av guider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Så här har de tydligen tänkt sig det hela.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Var i Patong ligger denna kanal!!! Bilden är från mynningen där kanalen/ån rinner ut i sydligaste delen av Patong Beach. Tagen från den branta vägbron i slutet av stranden som går uppför kullen mot Amari Coral Beach Resort och andra hotel. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Dom maste ha breddat den ordentligt sen jag var dar senast, det sista hotellet innan bron hette Sea wiev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Dom maste ha breddat den ordentligt sen jag var dar senast, det sista hotellet innan bron hette Sea wiev helt riktigt bodde där på min första los resa 94 då va det en rännil mvh keppson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Odin. Kul video... Clion. Jag gillar white skins.helst en långbenad variant. Andrejsdenruskige. En barrunda är aldrig fel. Dock var dessa bilder tagna på motormässan.Men det gav mig några nummer och några e-mail addresser då brudarna vill ha bilder... Fler bilder från motormässan. Och förväntar ni en massa bilder på bilar så glöm det... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Odin. Kul video... Clion. Jag gillar white skins.helst en långbenad variant. Andrejsdenruskige. En barrunda är aldrig fel. Dock var dessa bilder tagna på motormässan.Men det gav mig några nummer och några e-mail addresser då brudarna vill ha bilder... Fler bilder från motormässan. Och förväntar ni en massa bilder på bilar så glöm det... Snyggt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Med risk för att verka fjollig men denna nalle fyller 40 år 2012 och var den första jag fick. Har den uppenbarligen kvar eftersom man är en sentimental dåre men den förklara väldigt väl varför jag har mitt hjärta där jag har det! Jag hade inte en chans, å det blev ju bra i slutänden! Du e inte fjollig men Brynäs rockar just nu. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Tack Lobuz... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Dagens söndagsutflykt till Göteborgs södra skärgård. Målet var Brännö för vidare promenad ut till Galterö, där jag tänkte plåta resterna av det plomberade 7,5 cm/m57 kustartilleribatteriet. Det blev inte mer bilde än ett kort på gammal taggtråd som militären inte städat bort efter sig när öns status som skyddsobjekt försvann samt ett på den plomberade nödutgången till huvudanläggningen. Sedan lyckades jag att först bli omhändetagen av militär skyddsvakt för att kort efter det även bli omhändertagen av polisen. Tydligen hade våra vänner i grönt en övning där ute idag och då var det helt plötsligt ett tillfälligt militärt skyddsområde somjag hade irrat mig in i! Man kan tycka att de kunde ha skyltat om det. Nåväl, efter ett kort förhör insåg farbror blå att jag inte var varken terrorist eller någon typ av aktivist med syfte att störa övningen! En söndag som jag trodde skulle bli lugn med sköna naturupplevelser slutade i ett äventyr och en bra historia! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Odin. Kul video... Clion. Jag gillar white skins.helst en långbenad variant. Andrejsdenruskige. En barrunda är aldrig fel. Dock var dessa bilder tagna på motormässan.Men det gav mig några nummer och några e-mail addresser då brudarna vill ha bilder... Fler bilder från motormässan. Och förväntar ni en massa bilder på bilar så glöm det... Tror du borde börja med fotokurser. Du lär dra in några miljoner första veckan. Jag anmäler mig till kursen på en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Andrej. Tack. Mina första tips. 1. ta alltid med kamera 2. ta bort linskyddet hela tiden. skydda glaset på objektivet med ett uv-filter istället. 3. om man har systemkamera, låt den alltid stå på on. 4. titta mycket bilder 5. ta mycket bilder och lär av misstagen. 6. lär dig enkel redigering: Levels, contrasts, sharpening, De tre första för att man har större chans att ta ögonblicksbilder. Ser allt för ofta folk som först ska starta kameran, ta bort linsskyddet innan de kan ta bilden. Då kan ögonblicket vara borta... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu