phitsanulok Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 sATTER ALDRIG MIN FOT I EN DANSK BAT IGEN ,DET RACKER MED 11 AR , nORSK FLAGG SKALL DET VA, DET DUBBLA I PENGAPASEN JAMFORT MED E N SVENSK BAT. FAN EN SVENSK MATROS FAR KANSKE UT 25000 I MANADEN , DET AR JU RENA RAMA SVALTLONEN , NEJ MINST DET DUBBLA SKA DET VA, OCH SA VAXLA IN DOM I BAHT SABLIR DET RUNT 250 000 BAHT I MANADEN OCH DET RACKER FOR MIG. En miljon baht var fjarde manad in pa bank kontot Själv har man slavat för vanlig lön( ca 21-22000 efter skatt i snart 25 år skulle gärna hitta nåt jobb sista 20 åren som ger lite mer. Barnet vuxet osv. Har sökt till gruvan i pjala men man får vänta och se. Behövs det inga lastmaskinsförare på välbetaalda jobb eller är det bara kontakter som gäller. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Ak till Norge ,dar finns det jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Det är dubbat som gäller i Uppsala i helgen VM finaler i Isracing Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Funderade på att lägga in en bild men blir inte klok på hur man gör... Om jag klickar på "image" så får jag bara upp en sida med URL. Ingen Browse så långt ögat når. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Funderade på att lägga in en bild men blir inte klok på hur man gör... Om jag klickar på "image" så får jag bara upp en sida med URL. Ingen Browse så långt ögat når. Klicka på avancerade svarsalternativ nere till höger, så kommer browse upp! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Med risk för att verka fjollig men denna nalle fyller 40 år 2012 och var den första jag fick. Har den uppenbarligen kvar eftersom man är en sentimental dåre men den förklara väldigt väl varför jag har mitt hjärta där jag har det! Jag hade inte en chans, å det blev ju bra i slutänden! Välskrädadd nale Kötthandlarn å i morgon börjar marchen mot Guldet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Inte dagens men gårdagens oväder i Ban Chang. Byggarbetarnas materialförråd. Bossens mobila kontor, drog iväg c:a 50 meter och resterna hamnade i en sandhög. Nästan varje hus på östra sidan av byn tappade takpannor, en skottes Toyota blev lite skrynklig, sönderblåsta buskar och träd överallt. fru Oscars bananplantor gick åt, annars inga skador för oss. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja, vad säger man, allt roligt kommer till sitt slut... nu är det nära till tårar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Vill inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja, vad säger man, allt roligt kommer till sitt slut... nu är det nära till tårar. Jag lider med dej, vet och minns hur det var att gå uppför suckarnas gång, men håll ut, när du väl har kämpat dej tillbaka hem så finns det ju något gott att vänta på. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 pudding: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Vill inte. Ja efter en vecka i Sverige börjar rimfrosten bli permanent på naglarna Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 dtbkk... Suck, de e fan inte ofta jag önskar att jag vore någon annan, jag är mao. ganska nöjd med mej själv... Men du din jävel rubbar mina cirklar... Hoppas skägget växer innåt på dej. Mvh//Odin som inte är avvis...alls. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 dtbkk... Suck, de e fan inte ofta jag önskar att jag vore någon annan, jag är mao. ganska nöjd med mej själv... Men du din jävel rubbar mina cirklar... Hoppas skägget växer innåt på dej. Mvh//Odin som inte är avvis...alls. det kan du inte vara du har allt en utan dappe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Vill inte. Välkommen hem När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 dtbkk... Suck, de e fan inte ofta jag önskar att jag vore någon annan, jag är mao. ganska nöjd med mej själv... Men du din jävel rubbar mina cirklar... Hoppas skägget växer innåt på dej. Mvh//Odin som inte är avvis...alls. det kan du inte vara du har allt en utan dappe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 glömde punkt efter allt solly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 (ändrad) sATTER ALDRIG MIN FOT I EN DANSK BAT IGEN ,DET RACKER MED 11 AR , nORSK FLAGG SKALL DET VA, DET DUBBLA I PENGAPASEN JAMFORT MED E N SVENSK BAT. FAN EN SVENSK MATROS FAR KANSKE UT 25000 I MANADEN , DET AR JU RENA RAMA SVALTLONEN , NEJ MINST DET DUBBLA SKA DET VA, OCH SA VAXLA IN DOM I BAHT SABLIR DET RUNT 250 000 BAHT I MANADEN OCH DET RACKER FOR MIG. En miljon baht var fjarde manad in pa bank kontot Gode gud. Första gången jag var ute 1967 hade en jungman eller ekonomibiträde 570:-/månaden. Det var andra tider det. Atitlan hette hon och tillhörde Salén Ändrades April 1, 2012 av Nisse Hult Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 pudding: Verkligen dttbk Lite mer färg hade inte skadat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Gode gud. Första gången jag var ute 1967 hade en jungman eller ekonomibiträde 570:-/månaden. Det var andra tider det. Jag hade 1972 770 kronor som obefaren jungman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag hade 1972 770 kronor som obefaren jungman Det var härliga tider i Sydamerika med att lasta bananer åt United fruit och upp till Amurkat och lossa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag hade 1972 770 kronor som obefaren jungman Var är du nu SC khao lack eller ute på havet eller i svedala När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 JKag ar utanfor Aberdeen i Scotland med en oljerigg pa slap som snart ar on location, det tar vell ett dygn till for att fa den i position Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 JKag ar utanfor Aberdeen i Scotland med en oljerigg pa slap som snart ar on location, det tar vell ett dygn till for att fa den i position Fin billd SC Hur länge jobbar du inan du blir ledig och hur länge blir du ledig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 pudding: Din jävel... igen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu