Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

phitsanulok

sATTER ALDRIG MIN FOT I EN DANSK BAT IGEN ,DET RACKER MED 11 AR , nORSK FLAGG SKALL DET VA, DET DUBBLA I PENGAPASEN JAMFORT MED E

N SVENSK BAT. FAN EN SVENSK MATROS FAR KANSKE UT 25000 I MANADEN , DET AR JU RENA RAMA SVALTLONEN , NEJ MINST DET DUBBLA SKA DET VA, OCH SA VAXLA IN DOM I BAHT SABLIR DET RUNT 250 000 BAHT I MANADEN OCH DET RACKER FOR MIG.

En miljon baht var fjarde manad in pa bank kontot

Själv har man slavat för vanlig lön( ca 21-22000 efter skatt i snart 25 år skulle gärna hitta nåt jobb sista 20 åren som ger lite mer.

Barnet vuxet osv.

Har sökt till gruvan i pjala men man får vänta och se.

Behövs det inga lastmaskinsförare på välbetaalda jobb eller är det bara kontakter som gäller.

mvh walle

Dela på andra sajter

Det är dubbat som gäller i Uppsala i helgen

post-3227-0-64969900-1333220672_thumb.jp

VM finaler i Isracing

post-3227-0-96719400-1333220680_thumb.jp

post-3227-0-31579300-1333220689_thumb.jp

Support your local Hill´s Angels

Dela på andra sajter

Funderade på att lägga in en bild men blir inte klok på hur man gör... Om jag klickar på "image" så får jag bara upp en sida med URL.

Ingen Browse så långt ögat når.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Dela på andra sajter

Funderade på att lägga in en bild men blir inte klok på hur man gör... Om jag klickar på "image" så får jag bara upp en sida med URL.

Ingen Browse så långt ögat når.

Klicka på avancerade svarsalternativ nere till höger, så kommer browse upp!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Med risk för att verka fjollig men denna nalle fyller 40 år 2012 och var den första jag fick.

Har den uppenbarligen kvar eftersom man är en sentimental dåre men den förklara väldigt väl varför jag har mitt hjärta där jag har det! :14:

Jag hade inte en chans, å det blev ju bra i slutänden! :thumbsup:

Välskrädadd nale Kötthandlarn å i morgon börjar marchen mot Guldet :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Inte dagens men gårdagens oväder i Ban Chang.

post-5702-0-93972000-1333240758_thumb.jp

post-5702-0-15998200-1333240794_thumb.jp

post-5702-0-05101200-1333240841_thumb.jp

Byggarbetarnas materialförråd.

post-5702-0-07046700-1333240878_thumb.jp

Bossens mobila kontor, drog iväg c:a 50 meter och resterna hamnade i en sandhög.

post-5702-0-08225500-1333240921_thumb.jp

Nästan varje hus på östra sidan av byn tappade takpannor, en skottes Toyota blev lite skrynklig,

sönderblåsta buskar och träd överallt. fru Oscars bananplantor gick åt, annars inga skador för oss.

Oscar.

Dela på andra sajter

Ja, vad säger man, allt roligt kommer till sitt slut... nu är det nära till tårar.

post-3468-0-97024400-1333249530_thumb.jp

Dela på andra sajter

Ja, vad säger man, allt roligt kommer till sitt slut... nu är det nära till tårar.

post-3468-0-97024400-1333249530_thumb.jp

Jag lider med dej, vet och minns hur det var att gå uppför suckarnas gång, men håll ut, när du väl har kämpat dej tillbaka hem så finns det ju något gott att vänta på.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

pudding:

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Vill inte.

post-3468-0-87282100-1333254390_thumb.jp

Ja efter en vecka i Sverige börjar rimfrosten bli permanent på naglarna :prank:

Christer/Arunee/Tawan

Dela på andra sajter

dtbkk... Suck, de e fan inte ofta jag önskar att jag vore någon annan, jag är mao. ganska nöjd med mej själv... Men du din jävel rubbar mina cirklar... Hoppas skägget växer innåt på dej.

Mvh//Odin som inte är avvis...alls.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

dtbkk... Suck, de e fan inte ofta jag önskar att jag vore någon annan, jag är mao. ganska nöjd med mej själv... Men du din jävel rubbar mina cirklar... Hoppas skägget växer innåt på dej.

det kan du inte vara du har allt en utan dappe

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vill inte.

post-3468-0-87282100-1333254390_thumb.jp

Välkommen hem :nono::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

det kan du inte vara du har allt en utan dappe

Dela på andra sajter

sATTER ALDRIG MIN FOT I EN DANSK BAT IGEN ,DET RACKER MED 11 AR , nORSK FLAGG SKALL DET VA, DET DUBBLA I PENGAPASEN JAMFORT MED E

N SVENSK BAT. FAN EN SVENSK MATROS FAR KANSKE UT 25000 I MANADEN , DET AR JU RENA RAMA SVALTLONEN , NEJ MINST DET DUBBLA SKA DET VA, OCH SA VAXLA IN DOM I BAHT SABLIR DET RUNT 250 000 BAHT I MANADEN OCH DET RACKER FOR MIG.

En miljon baht var fjarde manad in pa bank kontot

Gode gud. Första gången jag var ute 1967 hade en jungman eller ekonomibiträde 570:-/månaden.

Det var andra tider det. :not_i:

Atitlan hette hon och tillhörde Salén

post-6160-0-51191300-1333271240.jpg

Ändrades av Nisse Hult
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

pudding:

Verkligen dttbk :crazy::thumbsup: Lite mer färg hade inte skadat :_russian:

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Gode gud. Första gången jag var ute 1967 hade en jungman eller ekonomibiträde 570:-/månaden.

Det var andra tider det. :not_i:

Jag hade 1972 770 kronor som obefaren jungman

Dela på andra sajter

Det var härliga tider i Sydamerika med att lasta bananer åt United fruit och upp till Amurkat och lossa.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var är du nu SC khao lack eller ute på havet eller i svedala

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

JKag ar utanfor Aberdeen i Scotland med en oljerigg pa slap som snart ar on location, det tar vell ett dygn till for att fa den i position

post-7775-0-46192900-1333271609_thumb.jp

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

JKag ar utanfor Aberdeen i Scotland med en oljerigg pa slap som snart ar on location, det tar vell ett dygn till for att fa den i position

Fin billd SC :thumbsup: Hur länge jobbar du inan du blir ledig och hur länge blir du ledig ???

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...