toajojje Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Ett gammalt foto. Det gäller att inte få in fingrarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Hur långt har dom här kommit uppe hos dej Kim? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Tjejens pojke som vi hoppas snart ska komma hit och förgylla vardagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Maj 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2009 Quote Hur långt har dom här kommit uppe hos dej Kim? Jag vet inte, dom syns inte för all snö. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Och så tar vi en till när han precis har halsat en beer singh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Quote Jag vet inte, dom syns inte för all snö. Å fan... Har du fortf. skoterföre? Det har varit kallt här idag, men i förrgår så cabbade sonen i min musse. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 träffa ett par sköna lirare (fast dom kom från Närke ) i Jomtien där vi stanna några nätter här är ett av liken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Å DE DÄR VA LUGNET FÖRE"STORMEN" ...ni skulle ramlat in till pattis ...HA EN BRA DAAAAAAAAG..mvh BÖDELN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Paradise beach phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Nåra bilder från bike week i phuket nu i april. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 O så lite bikes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Mera bikes ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 En häftig hoj . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 En annan fin hoj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Den e fin den me. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Lagom fet bakdäck . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Maj 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2009 Quote Å fan... Har du fortf. skoterföre? Det har varit kallt här idag, men i förrgår så cabbade sonen i min musse. Nja att påstå att det fortfarande är skoterföre vore väl en aning överdrift. Den mesta snön är borta, men i mörka skogspartier (där blåbärsris trivs) finns det en del kvar. Dom flesta hararna är fortfarande mer vit än brungrå även om jag såg en med riktigt mycket sommarpäls idag. Men det är klart, det behövs inte så mycket snö för att en skoter ska gå att framföra. Här en bild från den 27 april ett tidigare år. Körde väl en dryg mil på liknande underlag innan vi kom upp på kalfjället och snömassorna. Och hemfärden den gången antogs i början av maj, gick bra det också. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Dagens skyfall i Pattaya. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Gurkan Dom skönaste grabbarna kommer från Närke Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Tjejen i rott ar en av mina favoriter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Och vem kan tjejen i rött vara då, Wille? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 QuoteOch vem kan tjejen i rött vara då, Wille? Min fru hoppas jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Det var väl det jag anade "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Quote Gurkan Dom skönaste grabbarna kommer från Närke Mvh Nerike Fy på dej Nerike, det där får du hålla på med på andra ställen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Det blir basisten på beachen i Hua hin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu