L64 Inlagd Juli 1, 2008 Dela Inlagd Juli 1, 2008 Quote He he Vem då? Sigge och cml med råkki som smörjmedel eller? :icon_mrgreen: De va stången Bibben, inte pålen eller pållen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Juli 1, 2008 Dela Inlagd Juli 1, 2008 Kan det vara nonki ? NoBuzz som ansöker om nytt jobb.. To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Quote Kan det vara nonki ? NoBuzz som ansöker om nytt jobb.. ett rätt där... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
manut Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Grabben med sin favoritkompis,mosters man Magnus torn viggo in Thailand 145 (Medium).jpg Magnus torn viggo in Thailand 151 (Small).jpg Magnus torn viggo in Thailand 153 (Small).jpg Magnus torn viggo in Thailand 146 (Medium).jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Lamai.. kanonbild vart är den tagen, har vart i Pattaya under regnperioden men har inte sett så mycket vatten. Kan det vara Nonki, som tränar inför stolpfestivalen Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ø¤º°GuruiT°º¤ø Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Jag och mina brudar hehehe ,,,,, Skojja bara ,,, Tagen på våran förlovningsfest på Santika Och en liten videosnutt på den hehehe http://www.youtube.c...feature=related y1ptn0XLFqfrs72xJW0-39SrlqzQo_jWRCVkU7_fX179-HDzlWsZ7mm-w84C_7DuGhYAyMjOY-_b2FP5HXQDehzzsZBYavN5YaI.jpg Mvh: Nicke & Noynoi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Quote Lamai.. kanonbild vart är den tagen, har vart i Pattaya under regnperioden men har inte sett så mycket vatten. Kan det vara Nonki, som tränar inför stolpfestivalen Mvh Nerike Den bilden är tagen på Soi Buakhao borta där SS-baren låg en gång i tiden. Visst e de Nonki, men vem e hans danspartner :5: Här kommer en bild från samma natt med vatten i punghöjd :Drogar-Oops(LBG):IMG_0805.JPG Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 Visst e de Nonki, men vem e hans danspartner :5: Gissar på Erkki tycker jag känner igen den avslappnade stilen :rolleyes3: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Among Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 Hejsan, Jag undrar vad ett skyddsombud hade sagt om detta. Mvh Among CIMG1647.jpg Among Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 PÅ TAL OM SKYDDSOMBUD!!!!!!! Schutzbrille.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 Schutzhelm.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 INTE MYCKE ATT SÄGA OM DETTA.. image009[1].jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toajojje Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 2003 Nam kem 9090.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 En bild från Doi Suthep Chiang mai Mvh Stefan Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nonki Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 Hej Jag bifogar en kamuflerad bild från samma kväll som lamai64 har visat bilder från. Visst var det bra ös den kvällen, dvs midsommar afton... MVH Nonki tja.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 ;D Under gårdagens vackra och soliga sommarväder åkte jag och sambo med thai-kompis till "Borlänges Riviera" för ett dopp! :icon_lol: Försiktigt tassade damerna fram för att känna på temperaturen i det mörka vattnet! Oj va fint och spännande! :rolleyes3: Brrr...det var kallt bara +20! Usch! Nej nej säger båda, det blir inget dopp. Tacka vet jag Koh Chang där var det +30! "Vi vänder och går tillbaka till bilen"! Vi köper en glass istället! ;D Mums! :idea2: Vi väntar nog med badet till september och tillbaka till LOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 ........!!!!!!!! Schwei_schild.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 Mackan eller Green Group-Kalle? ? Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pattaya-Robban Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 Inte dagens bild, men gårdagens iallafall. Här kommer P-R´s bidrag 080703. Sittandes på balkongen med kisande ögon för den skinande solen. /P-R Jag är även en stolt medlem på "The dark side" (***). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 svärmor mal kött, detta vore något för ICA-Stig att titta på DSC00024.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 5, 2008 Dela Inlagd Juli 5, 2008 Huvudchedin Doi Suthep Chiang Mai Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 5, 2008 Dela Inlagd Juli 5, 2008 Cha-am stranden DSCN0642 (Large).JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 5, 2008 Dela Inlagd Juli 5, 2008 Tänkte visa några bilder från dagens besök i jordgubbslandet Jag hade äran att transportera dyrbar last! ;D Nämligen 4 st thai-damer som var sugna på åkerns delikatesser! Det var många andra som var frestade av gubbarna, trots duggregnet. Det här måste vi dokumentera Inte illa va? ;D Dags för invägning och betalning, tyvärr! 29 kr/kg det var inte så dyrt iaf! :idea2: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 En påminnelse om att snart är det...igen :icon_redface: I Borlänge den 1/12 2007 kl 18.10 fvb till Arlanda hotell och sen till LOS! Obs väskan till höger! "dagens bild" kan ju vara från igår men visas idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu