ola med b Inlagd Mars 24, 2012 Dela Inlagd Mars 24, 2012 Rolls-Royse hade oxå varit med på endel,turbinerna? Turbiner kanske man kan kalla det men vattenjet aggregat är det. Det var Kameva(Karlstads mekaniska verkstad) som var stora på att utveckla sådana men sedan blev dom uppköpta av Rolls Royce. Vi har byggt massor sådana på mitt jobb fast väldigt mkt större,bla dom som drev fram spyexpressen mellan Gbg-Danmark Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 24, 2012 Dela Inlagd Mars 24, 2012 En tidig morgon på kho samet Även där finns det munkar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 24, 2012 Dela Inlagd Mars 24, 2012 Andra och tredje bilden var väldigt fina Clion Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Gumma i Manilas slum... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Turbiner kanske man kan kalla det men vattenjet aggregat är det. Det var Kameva(Karlstads mekaniska verkstad) som var stora på att utveckla sådana men sedan blev dom uppköpta av Rolls Royce. Vi har byggt massor sådana på mitt jobb fast väldigt mkt större,bla dom som drev fram spyexpressen mellan Gbg-Danmark Jobbar du i Kristinehamn?Då känner du säkert min systerson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Andra och tredje bilden var väldigt fina Clion Tack När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 (ändrad) Gumma i Chiang Rai provinsen. Ändrades Mars 25, 2012 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Khun Lasse väntar på skjuts Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 ดวลในช่วงกลางฤดูหนาว Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Bangkok by night Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Bilder tagna idag med en Samsung SGSII kameramobil. Slå det med en iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Jobbar du i Kristinehamn?Då känner du säkert min systerson Haha,nej jag jobbar i Uddevalla Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Dagens macrobillder Tamron 90 mm f 2.8 Med mellanring och stativ givitsvis Utan mellanring närmare gick det inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Dagens macrobillder Tamron 90 mm f 2.8 Med mellanring och stativ givitsvis Utan mellanring närmare gick det inte Mellanring ska det tydligen vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Pärkilä, det går inte att få till det riktigt bra med kameramobilen och en vattendroppe som Macro-lins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 She named him Dick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 En tidig morgon på kho samet Även där finns det munkar I Love Sattahip !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Pärkilä, det går inte att få till det riktigt bra med kameramobilen och en vattendroppe som Macro-lins gäller o vara stadig på hand. läckert foto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Normand Pioneer i Lerwick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 A M C Conector på Leirvik Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Mimmi blev 1 år igår. Det firades givetvis med tårta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 A M C Conector på Leirvik Stord? Skrotupplaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Manila smog. Samma vy. En lite utzoomad, en lite inzoomad. Vilken är bättre bild för att visa smogen? Manila: 16 miljoner invånare, en världens fem mest förorenade städer..Nuff' said! Riktigt snygga bilder som vanligt! Synd att det är på ngt så tragiskt som miljöförstöring men du fångar det bra! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Dagens macrobillder Tamron 90 mm f 2.8 Med mellanring och stativ givitsvis Utan mellanring närmare gick det inte Världsklass som vanligt Clion! Respect! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 25, 2012 Dela Inlagd Mars 25, 2012 Vårtecknen blir fler och fler här på västkusten. Och även om det är långt ifrån julen så kanske man snart får lov att öppna ett stort och hårt paket (kanske skall göra lite service också). Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu