C-dude Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Ibland när det e tid Så ere gott me en kall C:D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Kötthandlaren, Många olika kameror. Men just nu skulle jag löpa Canon Powershot S100 om jag vore du. Det är den pocket kamera jag gillar bäst just nu. Men Canin Ixus 220 är bra alternativ. Partybilderna har ett antal olika kamror då jag fotat mycket under åren. Nice stereo. Borde kanske frakta ner min HK från Sverige nån gång... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Boracay Filippinerna Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Khun Lasse på Gotland Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Kötthandlaren, Många olika kameror. Men just nu skulle jag löpa Canon Powershot S100 om jag vore du. Det är den pocket kamera jag gillar bäst just nu. Men Canin Ixus 220 är bra alternativ. Partybilderna har ett antal olika kamror då jag fotat mycket under åren. Nice stereo. Borde kanske frakta ner min HK från Sverige nån gång... Tack för tipset! Har faktiskt tittat på just de två. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Från dagens dop En stolt fader läser horoskop Sandy e med i kyrkan Full fart i köket inför kvällens härjningar Jag kör inte bil idag! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Från dagens dop En stolt fader läser horoskop Sandy e med i kyrkan Full fart i köket inför kvällens härjningar Jag kör inte bil idag! Economy class i kubens bil? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Economy class i kubens bil? Nope, kåkk-pitt-view! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 (ändrad) Dagens bild är för att hedra en av de skönaste människorna som jag någonsin träffat i Thailand (och över huvud taget). Kjell "Gurkan", somnade tyvärr in för alltid, lungt och stilla i sin soffa nu i veckan! Han levde, enligt uppgift, på lånad tid då han hade svår diabetes och även genomgått en njurtransplantation. Tack för alla fina minnen min vän & vila i frid! Ändrades Mars 17, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Gps-n drar åt höger Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Nu står man inför ett delikat val - vad skall man börja med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Nu står man inför ett delikat val - vad skall man börja med? Mmmm lasanta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Lite bilder från Isaan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Lite bilder från Isaan. Snyggt jobbat Enis! Bra focus! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Khun fyllo i ödemarken Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Akta guldlänken på vägen hem ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Snyggt jobbat Enis! Bra focus! Enis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 (ändrad) Goa minnen (eller bristen av dem) från Storsjöyran! :14: Ändrades Mars 17, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2012 Dela Inlagd Mars 17, 2012 Enis? Sorry wuThai! Blev lite fel där! All ära till dig givetvis! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 18, 2012 Dela Inlagd Mars 18, 2012 Utanför MBK Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 18, 2012 Dela Inlagd Mars 18, 2012 Hej En bild tagen 2010 den 19 maj, hoppas vi slipper ser fler bilder liknande denna.. Bangkok i brand under upproren. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 18, 2012 Dela Inlagd Mars 18, 2012 Hej Sommar på Orust.. Kanske, kanske blir det samma denna sommar.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 18, 2012 Dela Inlagd Mars 18, 2012 På Friiberghs herrgård har helgen tillbringats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 18, 2012 Dela Inlagd Mars 18, 2012 Hej Sommar på Orust.. Kanske, kanske blir det samma denna sommar.. Ha en kanonbra dag! Stekare! Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Mars 18, 2012 Dela Inlagd Mars 18, 2012 Stekare! 15/12 2007 Limhamn-Dragör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu