Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 same same När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Första besöket på denna ö men jag tror inte sista När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 phi phi När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 han har ni nog träffat också phi phi När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Är det någon som har sett dom som bor därinne? Nä nu får jag vila lite nu vaknar dom andra MAT MAT MAT När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Tack Clion för många fina bilder, nu längtar man ner igen. mvh Walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buttan Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Håller med, trevliga bilder, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Maj 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2009 QuoteÄr det någon som har sett dom som bor därinne? Jo då, på nittiotalet hade dom en stor pontonbrygga utanför ingången till grottan och man kunde kliva av där och gå in, något jag gjort ett flertal ggr. Men har för mig att stormen tog bryggan så småningom och den har inte kommit tillbaks av någon för mig okänd anledning. Så numer kör båtarna helt enkelt bara förbi. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Quote Håller med, trevliga bilder, Same, same! Tack för picsen.du skulle nog kunna fylla en egen tråd! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Trädkramare he he. dom blir som kalvar på grönbete inför den första snön Sen en annan fråga jag hittar inte tråden med gammla thaibilder av hannokcnx mvh clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Quote Trädkramare he he. dom blir som kalvar på grönbete inför den första snön [img alt= ] SV: Dagens bild Sen en annan fråga jag hittar inte tråden med gammla thaibilder av hannokcnx mvh clion Här finns en: Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Vy över jomtien där vi hyrde rum hos fair proppertis innan huset vart färdigt i bangsale När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Bangsale. Det ligger mellan Jomtien och sattahip en fiskeby.det bor en del norrmän där så jag ska börja NFI till nästa resa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Här börjar betchen i bangsale När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Clion,ser ut att vara ett fint ställe,kanske kan bli vårt nästa utflyktsmål?Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 den fortsätter jomtien skymtar i bakgrunden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Nä det var denna bild där jomtien syns. 30minuter i taxi till bösett i Pattaya :crazy: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Byggmästarn ( storasysterns boyfrend) inspekterar tomten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Huset.Det är cambodjafolk också kvinnor som har dom hårda jobben i Thailand (Är thaigubbarna lata eller) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Arbetsdagen slut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Färdigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 SLÄPP JA SKA STÄDA När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Avslutar för den här gången Nu roppar dom på MAT MAT igen fan vad dom äter vi hörs När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toajojje Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Alla dessa härliga bilder,som gör att man bara längtar tillbaka. Hoppas dom nästa 6 veckorna går snabbt. 19. juni (midsommarafton) sitter jag på planet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu