Sam sip sam Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Utsikt över jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Utsikt över jomtien Var det den lägenheten du fick hyra 33an Förläng semestern När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Var det den lägenheten du fick hyra 33an Förläng semestern Jepp, det är en kanonfin Condo som han hyr. Dock verkar han inte ha semeter. Han flänger ständigt runt med sin moppe och agerar gästkock på olika ställen med sin pimpinetta lilla kylbag hängandes på styret. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 (ändrad) Röd Vit Blå Ändrades Mars 10, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Jepp, det är en kanonfin Condo som han hyr. Dock verkar han inte ha semeter. Han flänger ständigt runt med sin moppe och agerar gästkock på olika ställen med sin pimpinetta lilla kylbag hängandes på styret. Fritz.. Ja, snacka om stor glädjespridare! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Ja, snacka om stor glädjespridare! Jepp alltid ett skratt på gång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Nu är det varmt för Khun Lasse Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Blir väl en drink @ Sky bar @ Sirocco @ Lebua Hotel @ State Tower i helgen. Tagna på frihand med en 2 kilos klump Tänkte haft med stativet och tagit lite nya billder vid Bangkoksträffen nu blev det ju inte så men det går ju fler tåg Det var väl den baren de hade med i "Hangover - Part 2" ! Schysst plejs för en drink Häftiga foton dtbkk & Clion Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 33:an är en trevlig prick sen att han inte gillar Chang får man väl förlåta honom,,,,,,,,,,ingen är ju helt perfekt En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Khun Lasse med sin fru på Loy Khratong i Uttaradit Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 China Town, Bangkok. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Sony NEX? Enis Tack Enis! Den onekligen intressant ut, skall kolla på den. Mer förslag mottages även tacksamt. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Inte dagens bild...men snart dags för lite fiske på Åland igen. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Åland igen Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Khao Pad vaktar grinden =) Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Åland igen va f-n hittar du fisken den e ju borta föglö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Khun Lasse med sin fru på Loy Khratong i Uttaradit Sluta å säg Khun Lasse hela tiden, vi vet att det är du nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Khun Lasse med sin fru på Loy Khratong i Uttaradit Ser att du är mediatränad som alltid tittar rakt in i kameran utan att darra på manchetten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Sluta å säg Khun Lasse hela tiden, vi vet att det är du nu Det finns ofta en grund eller orsak till att folk pratar om sig själv i tredje person. Vad det är i detta fall vet jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Khun lasse har blivit fotad hundratusentals gånger.Han är mer mediatränad en någon annan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Det är en riktig stor Buddha dag imorgon tydligen.Mer info än så har jag inget lyckats få men 10.000 munkar kommer samlas vid ett universitet nära oss. Ungdomarna skall upp klockan 04 men vi gamlingar avstår. Fruns syster/ frun själv och åldermannen väljer att stanna hemma i sängen. Fått frågan om jag vill hänga på men nej tack,har sett så det räcker av dessa högtidligheter. Här håller delar av familjen att förbereda gåvorna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Sluta å säg Khun Lasse hela tiden, vi vet att det är du nu F*n jag som trodde det var Phom Lasse mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Khun lasse har blivit fotad hundratusentals gånger.Han är mer mediatränad en någon annan. Exakt..och varför fotograferar Phom Lasse bara Khun Lasse?? Inget fel i det bilder är alltid skoj, men det finns väl så mycket annat att plåta i Los. Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Exakt..och varför fotograferar Phom Lasse bara Khun Lasse? ? Inget fel i det bilder är alltid skoj, men det finns väl så mycket annat att plåta i Los. Trevlig kväll/Hn Pompoj Lasse ? mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 10, 2012 Dela Inlagd Mars 10, 2012 Inte ofta man får sakta ner för apor på vägen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu