swedenfarang Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Jag får skicka in en bild på den nya Sangsomflaskan, nu försedd med en förbannad droppkork, annars i en mycket snyggare skepnad med lite mer svarvade former. Stiligt! Fruktansvärt gott också :) Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Det här blir väl dagens bilder i media, första officiella bilderna på lillprinsessan: Mvh BBJ Glöm ej att placera bilder i alla trådar i fall någon har missat de. Nu är princessan Diare överalt hoppas du är inte blir lös i magen av allt upphetsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Stiligt! Fruktansvärt gott också :) Drick utan fruktan så kan det smaka gott. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Glöm ej att placera bilder i alla trådar i fall någon har missat de. Nu är princessan Diare överalt hoppas du är inte blir lös i magen av allt upphetsning. Nu är det ju inte första gången som bilder presenteras i flera trådar pga trådarnas olika inriktningar, där medlemmarna själva väljer om och vad man vill läsa. Men detta är första gången du opponerar dig mot detta, dessutom i en mycket spydig och ovuxen stil. Jag har i tråden om den nya prinsessan försökt få gehör för att det är tillåtet att tycka olika, men att uttrycka sig på det sätt du gör i ovanstående inlägg ger mig intrycket att jag inte får tycka som jag vill utan ska tycka samma som dig. Som republikan och demokrativrare (dvs så som jag uppfattat dig) så tycker du alltså att alla ska tycka sammma, i mina ögon liknar det mer diktatur. Härmed avslutas den debatten med dig Lobuz. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GlobalWalker Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Dom flesta kan inte rabbla det men däremot sjunga den, dom lär sig ramsan från dom är små Sätt den på högsta nivån och invänta Frun/flickvännen hon lär stå bakom er inom 2 minuter och sjunga med översatt till svenska enlig Google Bangkok Amon Rattanakosin. Mahindra Tillämpad patienter Dilok Jag älskar th Bureerom kapital. Den är rik palats i Paradise inkarnerade gudar Vishnu särskild anti statiskt resultat bra idé användbart. Simma lungt //GlobalWalker himmet videos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Khun Lasse med fru som får ett diplom för att vi skänkte en gåva till barnhemmet Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 skulle tro att många på MPR har fått i sej en sån här goding nångång... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Satt och lekte lite med bilderna och fick till ett kollage med lite från hemomkring En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 skulle tro att många på MPR har fått i sej en sån här goding nångång... Maits bästa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Fy fan vad jag längtar efter att få sätta min feta röv här igen.. http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Jag säger bara 19K http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 skulle tro att många på MPR har fått i sej en sån här goding nångång... Jo jag har sett många dricka sodavatten, en allt för naturlig syn :ahh: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Bjud oss andra på en dagens bild. Färsk eller gammal spelar just ingen roll, bara det är din bild. Nu är det ju inte första gången som bilder presenteras i flera trådar pga trådarnas olika inriktningar, där medlemmarna själva väljer om och vad man vill läsa. Men detta är första gången du opponerar dig mot detta, dessutom i en mycket spydig och ovuxen stil. Jag har i tråden om den nya prinsessan försökt få gehör för att det är tillåtet att tycka olika, men att uttrycka sig på det sätt du gör i ovanstående inlägg ger mig intrycket att jag inte får tycka som jag vill utan ska tycka samma som dig. Som republikan och demokrativrare (dvs så som jag uppfattat dig) så tycker du alltså att alla ska tycka sammma, i mina ögon liknar det mer diktatur. Härmed avslutas den debatten med dig Lobuz. Mvh BBJ Aha Nu vet vi vem hovet refererar till som "en i familjen" "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Taling Ngam Temple, Koh Samui. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Någonstans längs med vägen mellan Nathon och Chaweng här på Koh Samui. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Jag säger bara 19K http:// Alla snackar om denna 19K hela tiden. Kan du vara vänlig att upplysa mig om vad som är så spektakulärt med just en platsen, tack. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Bakersta 2 sätena på övre våningen utan andra som stör i närheten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Trevligt att kunna plocka egen mango och bananer från vår trädgård i BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Alla snackar om denna 19K hela tiden. Kan du vara vänlig att upplysa mig om vad som är så spektakulärt med just en platsen, tack. Jo man lägger upp benen där på sidan så blir det nästan så att man ligger och då sover man gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Utsikt från19K... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Är inte dagens bild men från förra veckan,tjejen tog pers på borre 845 g . Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 En bild till från förra veckan när grabben och jag gick ner och spela lite pool. En ny Tom Storm på G : ) Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Aha Nu vet vi vem hovet refererar till som "en i familjen" Tja det där är väl inte den första bild som presenteras här och som inte direkt tagits av den som lägger upp bilden. Ett mycket litet problem annars verkar det som. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Fy fan vad jag längtar efter att få sätta min feta röv här igen.. http:// För att få sitta 10-11 timmar i luften??Nä,fy f-n vad det är tradigt att flyga.Tacka vet jag när man kommit ner och får sätta sig vid stranden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Jo man lägger upp benen där på sidan så blir det nästan så att man ligger och då sover man gott Stackars sate som ska sitta 10 timmar och lukta på dina fötter Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu