Vikingen73 Inlagd Maj 8, 2009 Dela Inlagd Maj 8, 2009 Menar du att tjejerna på soi7 har varit dåliga mot dig?...tycker att dom kan vara rätt trevliga där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Quote Ojoj då Pigge. :D Ursäkta mig. Zlatan ställer ju alltid allting på ända, så varför inte här också. Ok men du fatta inte!!! En egen Fotbols tråd kunde vara kul aven här! För alla som gillar fotboll kunde avhadla sitt! Zlatan är en bra fotbollsspelare som tyvär inte kan föra sig!! Den där luftventilen mitt i ansiktet kommer det för mycket grodor ur!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 - När jag var på krogen häromdan, så kom Zlatan bort till mitt bord och snackade lite. - Jaha, och va sa´han då? - Flytta daj din jävel! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Muang Boran - Ancient City - Resan 2009 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Hej hur förminskar jag en bild som jag vill skicka in det går inte bilden är för stor adobe photo mvh clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 QuoteHej hur förminskar jag en bild som jag vill skicka in det går inte bilden är för stor adobe photo mvh clion Jag andvänder paint till att krympa bilder med. Kolla även i om maipenrai via start sidan Kim förklarar där! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Quote Jag andvänder paint till att krympa bilder med. Kolla även i om maipenrai via start sidan Kim förklarar där! pigge01 Det är hemskt att vara vad vid den enkla manövern när man använder Mac, kan jag berätta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Quote Det är hemskt att vara vad vid den enkla manövern när man använder Mac, kan jag berätta. Jag tror dig! Men att jobba med olika datorer hemma och på jobbet är inte min grej. Det räket med ohyran på PC Vista-XP. XP räcker till mig men jag har Vista. Gitter inte byta! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Några bilder från numera avsomnade Twisted Republic på Suk soi 11: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 QuoteHej hur förminskar jag en bild som jag vill skicka in det går inte bilden är för stor adobe photo mvh clion Är bilden för stor för Adobe måste den vara väldigt stor... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 QuoteÄr bilden för stor för Adobe måste den vara väldigt stor... Nonsense, jag råkade klicka i meter istället för pixlar en gång på en dator när jag skulle göra en bakgrundsbild till min site. Den datorn blev sig aldrig lik igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 QuoteNonsense, jag råkade klicka i meter istället för pixlar en gång på en dator när jag skulle göra en bakgrundsbild till min site. Den datorn blev sig aldrig lik igen. Och då blev väl bilden väldigt stor eller? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 matdags mvh clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 HE HE Det blev änna dåligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Mera Mat clion fan den som ger sej När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 något bättre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Bröllopet i rådhusett När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Bröloppet i Los Myckett roligare med knak knak på dörren o förhandlingar med mamman om sinsoden mm.mm clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Då blev det nr 5 joel jedfarin När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Ja jag vet vad jag ska jobba med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Jag gillar bilar och allt som tutar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 svampsaari När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 när gulingarna hittas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 samoi 08 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 same same När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu