Avregistrerad clion Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 8 timmar kvar tils taxin kommer.undrar när jag får se stranden i gen om det blir till vintern eller nästa vinter När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Khun Lasse med kompis Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Khun Lasse med kompis Du har mycket bilder på den där khun Lasse är i polare? Bor ni på samma ställe? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Klart udda bild,jag sjalv gillar sant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Fruns syster barn på en studentfest i söndags. Frun har designat den granna klänningen som väckte avund till syster dotterns stora förtjusning.. Fantastiskt fin klänning! Hälsa hustrun det! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Solnedgång Koh Chang, White sand Beach http:// http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Igår var det avslutning på simlek med examination och märkesköp. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Bikten bredvid en BJ-bar i Angeles City, praktiskt http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rismage Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 (ändrad) Bjuder på några bilder från Bangkok och Koh Chang. Silom Tagen från Baiyoke Tower Siam Square Tagen från Baiyoke Tower Koh Chang Koh Chang Ändrades Februari 26, 2012 av Rismage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zappa Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Det kommer mera... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Vid Thai Football Expo utanför Central World idag: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Bjuder på några bilder från Bangkok och Koh Chang. Silom Tagen från Baiyoke Tower Siam Square Tagen från Baiyoke Tower Koh Chang Koh Chang Vilken skärpa Kändes som jag stod där och titta IRL Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Sex eller lego? Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Vid Thai Football Expo utanför Central World idag: Vad är det som gör att man direkt, utan att titta på signaturen, vet att en bild är tagen av dtbkk? Vad är hemligheten? /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Vad är det som gör att man direkt, utan att titta på signaturen, vet att en bild är tagen av dtbkk? Vad är hemligheten? /Siamkap Skärpan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Skärpan Har analyserat bilden vad dtbkk. DT använder sig av bra kamera och ljusstark objektiv, bra program för bildbehandlig som resulterar i bra bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Har analyserat bilden vad dtbkk. DT använder sig av bra kamera och ljusstark objektiv, bra program för bildbehandlig som resulterar i bra bilder. Räcker dock ej med att ha all teknik. man lär kunna fånga ett intresant objekt på minneskortet också. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Vad är det som gör att man direkt, utan att titta på signaturen, vet att en bild är tagen av dtbkk? Vad är hemligheten? /Siamkap Hans bilder känns igen av att han alltid lyckas hitta det "Gyllene snittet". ***************************************************************************** Gyllene snittet var känt redan av Pythagoras och de gamla grekerna och genom tiderna, kanske framför allt under renässansen, har man i detta förhållande velat se en norm för den fullkomliga harmonin hos mått och proportioner inom måleriet, fotokonsten, arkitekturen och bildhuggarkonsten. http://sv.wikipedia.org/wiki/Gyllene_snittet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Lite tajt parkering... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Idag blev det en lång och skön eftermiddagspromenad i skogen. Solen har smält bort det mesta av snön och jag såg djurspillning överallt. Gick och drömde om vajande palmer på Koh Chang samtidigt som jag tog några bilder. Här ett kollage av dagens bild (och en från varmare breddgrader) som på något sätt får symbolisera var jag var - och var jag ville vara.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Mmm. känner känslan, men bromsklossen jag bor med är obeveklig - jag får inte beställa en ny resa... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Mmm. känner känslan, men bromsklossen jag bor med är obeveklig - jag får inte beställa en ny resa... Med det leendet lär hon väl inte behöva trycka så hårt! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Man blir sjukt inspirerad på denna tråden, kanske man skulle börja fotografera på allvar igen!? Idag har man bara en digitalkamera i pocketformat (visserligen en hyfsat bra) men man kanske skulle investera i en bra systemkamera. Hade en riktigt bra på kamerafilmens tid men den är lite ute nu. Sommar på både öst och västkusten (japp, jag gillar båda)! Käringön ser jag manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 och vackra Mölle och Kullaberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Tyckte jag skymtade Landsort också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu