Avregistrerad clion Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Det där var inte din fru!... Nä hon höll i kameran När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Pingis Sukhothai style "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Ännu en från Skybar @ Sirocco @ Lebua. Tagen med Iphone. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Classic design: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Middag med systerbarn och en anställd på Wine connection i The Aveny, BKK (Taget med Ipone 4s därav den suddiga bilden) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Exet när vi va i Sverige 2006: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Det är fredag. Vi tar en till på exet: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Bangkok När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Ungdommar i Uttaradit Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Det är fredag. Vi tar en till på exet: +2 för fina naturbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 En naturbild till: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 (ändrad) Halloween party: Ändrades Februari 24, 2012 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Trevligaste och sötaste tjejen som arbetet på Skybar @ Sirocco @ Lebua Hotel enligt mig. Tyvärr har hon slutat nu. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Sitter halvligger i pensonärskuvösen (ca20Gr) o myser med mitt barnbarn när hon vaknat efter middagsluren.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Då var man i Örebro då.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Då var man i Örebro då.. Svampen är en ståtlig man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Håll i er, idag e lillpicken på G Ähhhh det blir lugnt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Jag har sagt det förrut, och jag säger det igen! Detta är den bästa tråden på Maipenrai!!!! Det finns allt från mästerfotografer till glada amatörer som bjuder på det som jag brukar kalla "en tidsmaskin"! Det enda sättet att åka tillbaka i tiden är just fotografier! Lite bilder från min resa till Jomtien/Pattaya över nyår och in i januari, då jag även fyllde 40! Några bartjejer på Walking street, ordnade en födelsedagstårta till mig helt spontant. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Håll i er, idag e lillpicken på G Ähhhh det blir lugnt Nej!!!! Är Glen Grant på besök idag igen!? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Nej!!!! Är Glen Grant på besök idag igen!? Jajamen. Helt otroligt, det var min underbara fru som hade bjudit in honom. Han satt i barskåpet o väntade när jag kom hem efter jobbet. En trevlig överaskning. Ska du på matchen imorgon? Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Det går ingen nöd på dig i kväll med sådant sällskap HN.Ha re gött i kväll! :thumbsup: PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Nu har det hänt grejor! Ett till ägg!!! Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Jajamen. Helt otroligt, det var min underbara fru som hade bjudit in honom. Han satt i barskåpet o väntade när jag kom hem efter jobbet. En trevlig överaskning. Ska du på matchen imorgon? Trevlig kväll/Hn Trevlig fru du har Skall försöka, men får se om jag hinner! Jävligt mycket på jobbet nu (även helg) Lite mer bilder från Jomtien/Pattaya. Vi gick på Trepasit market (med coola Johan) men det slutade i en X-men kväll! Började kvällen hos allsmäktige Maitan där vi bodde ! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Khun Lasse och lilla kiita Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Då var man i Örebro då.. Trodde de va SVAMPEN Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu