Enis Inlagd Februari 19, 2012 Dela Inlagd Februari 19, 2012 Ungarna är kreativa De gick ut helt frivilligt.och helt plötligt så tjoade och tjimmade de på baksidan...Tittade ut genom fönstret och fick syn på detta Barnbarnet William i full rulle och Pia med Iphonen i högsa hugg och filmade det hele... /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 19, 2012 Dela Inlagd Februari 19, 2012 Blir inte bättre än så... Stackars barn! Har du ingen barmhärtighet!! Vilka mobboffer dom kommer bli ;-) Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 (ändrad) Här kommer ett par bilder från Children's Day vid fruns (by)skola i Krasang i januari. Småtjejerna (ca 7 år gamla) som sitter bredvid mig saknar tydligen (enligt frun) alla en pappa och ville därför sitta väldigt nära mig, särskilt de som sitter närmast. Notera också de tre större tjejerna (14-15 år gamla) som är en bit ifrån i den första bilden, men som dyker upp alldeles bakom mig (utan att jag visste om det) i den andra. Ändrades Februari 20, 2012 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Efter ett obestämt antal öl börjar han så engagerat veva med de där armarna likt en väderkvarn... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Lunch rast på resturangen Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Hej Ett par gamla bilder igen.. Lille Leo på sitt bästa humör hemma i Minburi. Lille Leo vid Wat Arun i Bangkok. Solnedgång i Min Buri och växlande väder.. Ha en gör go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Satan vad banditer det måste finnas som har druckit alla dessa öl dom fanns på baksidan av huset knepigt o alla tomma fick 280 spänn i pant För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Utsikten från hotellrummet i Manila! Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Var går vinter-OS 2026? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Denna tråden är riktigt bra! Kort kan fånga så fantastiska ögonblick och det är riktigt kul att se alla deltaganas fina bilder. Kör ett par till! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Hittade en rolig bild till som jag givetvis inte har tagit själv men man kan undra hur fotografen och reklambyrån tänkte!? Sugen på korv? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Ungarna är kreativa De gick ut helt frivilligt.och helt plötligt så tjoade och tjimmade de på baksidan...Tittade ut genom fönstret och fick syn på detta Barnbarnet William i full rulle och Pia med Iphonen i högsa hugg och filmade det hele... /ENis En kandidat för X-treme Games i framtiden? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Golfkisarna har samling vid soi Diana Inn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Khun Lasse med sin La-iat Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Min sötnos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Min sötnos. Får nog bli NL för den bilden... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Dagens får bli det senaste dygnet på kryssningsbåten Cinderella... En liten dotter gömmer sig i fönstergluggen... Piratshow..hej å hå och en flaska rom... Efterrätter Fler efterrätter Pappas pengar går åt på löpande band... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Fick lite bilder idag på tösen min,, fan va söt hon är,,hon brås inte på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Barnbarnet, han är snart 9 månader. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Ute i byn hos Fester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Frukost ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Bkk. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Bkk. Snyggt. synd du inte dök upp på festen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Tack! Fick förhinder. Får bli nästa gång! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 En bild från tigertemplet i Kanchanaburi. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu