lovelos Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 Bangkok's nya "Flyplats", Terminal 21. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 Phom Lasse i paradiset Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 Enis på väg till paradiset Enis på sketahuset. de e paradiset det Enis framför datan ... ett rent helvete Enis funderar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 Bättre ha draken på flaket än i kupen. Någon som vet symboliken runt dessa drakar och guldsäcken den har där ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 13, 2012 Dela Inlagd Februari 13, 2012 drakens år nu. står för makt o rikedom http://sv.wikipedia.org/wiki/Drake_%28zodiak%29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Äntligen börjar de lösa sig med strulet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Phom Lasse tar ett dopp i värmen Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Denna bildsvit togs i Kanchanaburi när jag satt och väntade på att min Lab moo skulle bli färdig och det här lilla charmtrollet dök upp. Tror hon sa vad hon hette men jag kallade henne ling(apa)vilket kanske är förståeligt när man ser bilderna. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Denna bildsvit togs i Kanchanaburi när jag satt och väntade på att min Lab moo skulle bli färdig och det här lilla charmtrollet dök upp. Tror hon sa vad hon hette men jag kallade henne ling(apa)vilket kanske är förståeligt när man ser bilderna. Underbara billder Edvard När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Han börjar bli dyr i drift 12 tröjor nu :ahh: Och sen ska han ner till stranden också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Han börjar bli dyr i drift 12 tröjor nu :ahh: Och sen ska han ner till stranden också Nu har Badjävlar fått ett nytt ansikte! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Tog en promenad på Sukhumvit soi 95 ikväll. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Alla Hjärtans dag vad är det för sk*it, skall jag slå in pannbene på ra. Hej älskling jag fick en sådan här härligt spontan idé idag och inhandlade denna kärleksgåva för att visa hur mycket jag håller av dig /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Phom Lasses avlidna svärföräldrar Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Cocktail-Folka bakom RGP i Pattaya. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Phom Lasse med släktingar Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Ännu en lyckad kväll i bkk,.. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Ännu en lyckad kväll i bkk,.. Det där med att trycka ut kinden med tungan har man ju sett thaitjejer göra några gånger. Undrar vad det betyder.. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Khun Lasses sovtält med air condition Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Ja du, samma med bunny-fingrar mot kinden eller massa annat hyss som de håller på med.. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Vi tar ett par till under Bangkoksiestan.... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 (ändrad) Ögonblicksbild från balkongen på Viva Garden Ändrades Februari 16, 2012 av Dempa Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Taling Ngam, Koh Samui. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 Blir med en go leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Khun Lasse med familjen i Thailand Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu