pigge01 Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Nu är det Snö. Jag ska ut och köra nu Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Nu är det Snö. Jag ska ut och köra nu Hälsar pigge01 Har du kört klart nu tjatmoster. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 En äkta "Beer Chang" utanför Carlsbergs bryggeri i Köpenhamn. Tagen hösten 2011 av mig personligen med hjälp av en Iphone 4. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Stolt agare av en champion tupp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Det närmar sig slutet på vinterns resa så jag lägger in en bild från resans början...alltid lika tråkigt när man räknar ner de sista dagarna på semestern. Men jag ska inte misströsta, blir med största sannolikhet en ny resa redan i juni i år. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Khao Pad och Bob Marley håller ställningarna vid huset hemma i Surat Thani =) Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest piipe Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 E Bob den mörke av dom ? //piipe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 E Bob den mörke av dom ? //piipe Japp...det stämmer =) Sen är det faktiskt så att det är en kvinnlig Bob Marley =) Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Dagens å dagens..i alla fall en 70-talsfest jag anordnade för en tid sedan. Glada och tuffa festdeltagare! Är inte färgerna granna så säg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Visst är det gott med chang För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Last nite in Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Spaning på Soi no 5. I anslutning till Big C Extra , gamla Carrefour i Chiang Mai ,har vi på soi no 5 vår lilla butik. Mycket praktiskt för oss,endast 5 km från vårt hus. Torsdag, Fredag, Lördag är det marknad på gatan . Jag brukar sitta på en pall utanför shopen och betrakta vimlet. Tillsammans med några kalla Chang... I fredags tog jag med kameran och fotade en del folk jag har lärt känna i området. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Kareoke "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Ban Nong Ka - provinsen Surin. Den va bra Janne Både darlingen och lite blommor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 En av Lumpini Parks invånare! Lovelos Snyggt Lovelos När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Spaning på Soi no 5. I anslutning till Big C Extra , gamla Carrefour i Chiang Mai ,har vi på soi no 5 vår lilla butik. Mycket praktiskt för oss,endast 5 km från vårt hus. Torsdag, Fredag, Lördag är det marknad på gatan . Jag brukar sitta på en pall utanför shopen och betrakta vimlet. Tillsammans med några kalla Chang... I fredags tog jag med kameran och fotade en del folk jag har lärt känna i området. Sånt gillar jag En snubbe som har ett plais i chang mai och sitta och glo på vimmlet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Kareoke Fin tjej mamma kul att du är tillbaka.DS var det inte du som blev pappa nyss eller blandar ja i hop dig me Tallen 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Så här ser min son och hans gamla kompis Lasse ut idag. Först var de 10 åriga busfrön, och rätt var det var så hade de hunnit bli 20 åriga (busfrön?). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 En annan av Lumpini Parks gamla drakar! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Man måste ju prova alla sorter Bara 1 var god Vilken var det som var god ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Vilken var det som var god ? Mvh SWEDEMAN pineapple tyckte jag majs var inte god och den andra mitt-imellan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Barnbarnet William ringde idag och ville ha lite sällskap, förnuftig som hon är ställde ju faster Pia naturligtvis upp. Full fart på grabben Tur att det är en studsmatta i botten. Pia släppte lös barnasinnet som fortfarande finns kvar litegranna. Så här pigg i luvan blir man av att vara i en industrilokal tillsammans med ett par hundra kids som skriker unisont i 140db Vad skall vi göra nu då? En trevlig eftermiddag blev det. fri Wifi så man inte dog av abstinens... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Ban Nong Ka - provinsen Surin. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Sånt gillar jag En snubbe som har ett plais i chang mai och sitta och glo på vimmlet Chiang Mai är en underbar plats. Stor stad men ändå känns som om man lever på landet. Jag brukar hålla till i stadsdelen NongHoi men marknader på fredag lördag och söndag är ett måste. Mat, öl, människor det är livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Fin tjej mamma kul att du är tillbaka.DS var det inte du som blev pappa nyss eller blandar ja i hop dig me Tallen 5 Jo det bidde ett tillskott i december. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu