Guest wille Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Efter ca 4 ar i Bangkok och totalt 7 ar i Thailand sa besokte jag idag forsta gangen Royal Palace med omnejd dagtid och utan att ga pa nagon typ av spektakel. Mulet vader och massor av turrorister ledde till en kort sejour. Dock hanns nagra bilder med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 -tjusigt Wille "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2009 Sköna bilder Wille, en mulen dag var nog ett riktigt bra val. Mest för bildernas skull men även för behaget att vara där utan sol. Mitt första och hitills enda besök dit gjorde jag dagen efter min ankomst till Thailand på den allra första resan (vint-96/97). Kommer ihåg hur jag led av törst i hettan och att jag inte kunde hitta någonstans där det såldes cola. En riktig pina var det innan jag hittade ut. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd April 28, 2009 Dela Inlagd April 28, 2009 Nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 29, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2009 Ännu så liten och bräcklig... Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Var igår och hälsade på dessa vänliga långhåriga kossor, igen. Korna är av typen Highland cattle och kommer från Skottland, som betar på strandängarna och på så sätt hålls området runt Vasssjön öppet. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Quote Var igår och hälsade på dessa vänliga långhåriga kossor, igen. Korna är av typen Highland cattle och kommer från Skottland, som betar på strandängarna och på så sätt hålls området runt Vasssjön öppet. Lars60 Med de där frisyrerna så slipper de i varje fall se fotografen. Bra eller dåligt? Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 stjp8729 Har dom stängt baren i poolen Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Quote Lars60 Med de där frisyrerna så slipper de i varje fall se fotografen. Bra eller dåligt? Jan L Hehe.säkert bra för dom. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Hej. Här kommer ett bidrag tagen 14/4-09. Hejsvejs Mr Lumberjack DP14 På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Sahara? Nej, men Mui Ne i Vietnam. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Igår var det vitsippsskogen, igen...enl Kim i idylliska Borlänge! Testar med en "dubbelram". Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Hej Lars60 Kan meddela att det även blommar i Thailand. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Quote Hej Lars60 Kan meddela att det även blommar i Thailand. Jan L Trevligt! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sune2000 Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Va och handla en ny barnvagn för några dagar sen. Så nu är de bara väntans tider tills den ska börja användas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Hej Lars60! Det blommar även i Finland! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Vad jag kan bedöma så blev det en lyckad tillställning under de tre dagarna i Pattaya, den gångna helgen. Lyckad tillställning, lika med många besökare - som jag ser det. De olika regionerna valde att presentera sina specialiteter i hundratals montrar utefter Beach Rd. Mängder av olika uppträdande, där sång och musik dominerade. Försäljning av smycken, prydnadssaker, kläder mm mm och mat i det oändliga. Arrangemanget var ett led i kampanjen för att popularisera Thailand - hos Thailändarna. Häpp! Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Quote Det är inte den största buddhan i Thailand, utan den största i sitt slag. I detta fall en metall buddha. Snodde citatet från bildfrågan, men vete 17 om "din" buddha är större än denna som jag fotade på ett berg nånstans utanför Chiang Rai. Nådde precis över fundamentet och framgår egentligen inte på bilden hur hög den är. Metall den med. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 de var gott. snygga bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Fore och efter bild fran konsert pa stranden i Hua Hin i helgen 50,000+ manniskor, grymt bra os och riktigt bra musik. Allt med perfekt utsikt fran balkongen. Hade inte en susning om detta nar vi valde stalle men det blev en trevlig overraskning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slingan Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Var på San Siro i helgen. Matchen var inte så underhållande. Men den här killen vet hur man skall underhålla, både på gott och ont. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 5, 2009 Dela Inlagd Maj 5, 2009 Slingan Fotboll postas i Off Topic!! Inte här på Thai - ThaiSvenska delen Tack pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2009 Dela Inlagd Maj 5, 2009 QuoteSlingan Fotboll postas i Off Topic!! Inte här på Thai - ThaiSvenska delen Tack pigge01 Ähh.i denna tråd passar alla bilder ...egentagna men inte för mycket hud. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slingan Inlagd Maj 5, 2009 Dela Inlagd Maj 5, 2009 Ojoj då Pigge. :D Ursäkta mig. Zlatan ställer ju alltid allting på ända, så varför inte här också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slingan Inlagd Maj 8, 2009 Dela Inlagd Maj 8, 2009 Här kommer två nya bilder. Dessa är från våran fest i Buriram. Jag vet att där är hud på bilderna, men det är ju fredag. Ha det gött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu