hamnoi Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Detta var TR önskemål när Dagens bild startade. OT is da shit.som kungarna säger :) Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 OT is da shit.som kungarna säger :) Mvh Hn Haha tydligen Bra där chicken Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Köpte en sådan här manick, med lite tur lyckas jag installera, och ev. ladda upp lite nostalgi. Ingen garanti, men ska göra ett försök. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Den här tog jag en solig höstdag 1974*. * = Typ nej. Snodd Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Jag håller med B B ska man posta bilder här ska dom vara tagna med din kamera.. Stulna bilder från nätet är ett jäkla fusk, om man inte talar om det. Denna bild har tagit själv med min egen kamera... Ff www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Jag håller med B B ska man posta bilder här ska dom vara tagna med din kamera.. Stulna bilder från nätet är ett jäkla fusk, om man inte talar om det. Denna bild har tagit själv med min egen kamera... Ff Kul att du är vaken.. har du "motionerat"? Så går det med"snåldrick" . Snart john blund för mig Mvh Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Det är stor skillnad på fullwhiskey o njutwhiskey,, Har man slitit hela veckan o vill ha fredagsfylla så väljer jag den billiga varianten. Ska jag njuta av god whiskey. är jag ganska nykter den kvällen... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Det är stor skillnad på fullwhiskey o njutwhiskey,, Har man slitit hela veckan o vill ha fredagsfylla så väljer jag den billiga varianten. Ska jag njuta av god whiskey. är jag ganska nykter den kvällen... FF Livet är för kort för billig whisky. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Det är stor skillnad på fullwhiskey o njutwhiskey,, Har man slitit hela veckan o vill ha fredagsfylla så väljer jag den billiga varianten. Ska jag njuta av god whiskey. är jag ganska nykter den kvällen... FF Att det smakar gott under tiden man blir full behöver inte vara ful(l)t bara dyrare . Håller med..många goa cl har gått till spillo när man skall bjuda kompisarna på senaste fyndet. .inte en jävel hade känt skillnad på statesman och30-årig macallan inkl mig själv Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Tittade på en bilserie från HK för ett tag sedan, med de vanliga vyerna, jag tror denna var från -92. Köpte själv en mycket snarlik dia-uppsättning, det var populärt att sälja sådana. I stället för vykort. Jag påstår inte att publicisten ej fotat dessa . Jag gav karma för fina bilder, vilken fotograf känns mindre viktigt (så länge ingen känner sig bestulen). Det viktiga för mig att vi får se dessa alster... Eller har jag missförstått syftet? Mvh.borje222 Ja enl Kim som var TS skrev så här Bjud oss andra på en dagens bild. Färsk eller gammal spelar just ingen roll, bara det är din bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Bra exempel på hur elak Bobben kan vara. Drar ner forumet och legitimerar andra, likt mig själv att skriva taskigheter. Bra va? Herregud, om det är elakt kan du inte varit med om mycket. Fast tjata kan du och det tycker jag drar ner forumet kraftigt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Herregud, om det är elakt kan du inte varit med om mycket. Fast tjata kan du och det tycker jag drar ner forumet kraftigt... Du som har varit med om så mycket drar också ner forumet. Du drar i flock och ni gnabbar ihop er på en viss person för tillfället. Spåren leder tyvärr oftast tillbaka till samma källa. Sen får du gilla Maiden eller inte. Alla Maiden-fans jag träffat haar varit superschyssta och det tror jag du är också. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Du som har varit med om så mycket drar också ner forumet. Du drar i flock och ni gnabbar ihop er på en viss person för tillfället. Spåren leder tyvärr oftast tillbaka till samma källa. Sen får du gilla Maiden eller inte. Alla Maiden-fans jag träffat haar varit superschyssta och det tror jag du är också. Tack så mycket för att jag får tycka om vilken musik jag vill, sånt värmer! Själv får du väl ansluta dig till SC fanclub om du vill. Bara några ord på vägen: Tro inte på allt... Hoppas vi möts över en Maiden-öl, tyvärr så spelas det för lite kvalitetsmusik därnere, men man vet aldrig. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Detta är gårdagens bild tagen av undertecknad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Hoppas vi möts över en Maiden-öl, tyvärr så spelas det för lite kvalitetsmusik därnere, men man vet aldrig. Hehe Ja vem vet. Håller med dig att kvallen är bra låg där nere. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Bäste herr Benriach! Det är inte ofta jag delar dina åsikter, men din musiksmak delar jag med dig, jag är en STOR Maiden fan. Jag tar gärna en öl och pratar med dig! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Tack så mycket för att jag får tycka om vilken musik jag vill, sånt värmer! Musik är viktigt och du får tycka om vad du vill Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Oavsett vad vi tycker om varandra så finns det ju ändå regler om vad man får posta för bilder, egna eller andras. Det finns regler i detta forumet men sen finns det dessutom lagar i detta landet. Ska man inte följa dem eller? Anmäl inlägg du inte gillar istället för att spamma forumet en hel kväll, det stör betydligt mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Natt i Bkk sett från 55 våningen Centara Grand at Central World. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Oavsett vad vi tycker om varandra så finns det ju ändå regler om vad man får posta för bilder, egna eller andras. Det finns regler i detta forumet men sen finns det dessutom lagar i detta landet. Ska man inte följa dem eller? :blah: :blah: :blah: eru snut njut å ta ett skjut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Hej Just jobbat färdigt så nu... Send from Thailand with confidence and a smile Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Hej Just jobbat färdigt så nu... Send from Thailand with confidence and a smile Ha en kanonbra dag Är det gräshoppor han äter? Jag käkade dom ibland med.. men sen fick jag veta hur dom fångas så slutade jag äta dom. Vad jag fick till mig var att man använder nån typ av gas när man fångar dom och den gasen är giftig vilket gör att det inte är så hälsosamt att äta. Synd, för "tackatän" är rätt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Kopplade av lite i Lumpini Park i BKK idag. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Kopplade av lite i Lumpini Park i BKK idag. Lovelos Håller med! En oas i BKK för en Söndagsutflykt med familjen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu