Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Sen har vi ju en av klassikerna: Gotland the flodsalesman...

Det är en av dom bättre bilderna jag tagit, och det med en Hasselbladare.

Satan va grannt det blev..

Dela på andra sajter

Men ingen som gjort någon anmälan om det, vi har inte möjlighet att sitta och lusläsa alla trådar/inlägg.

Nä, det var ju ett tag sen. Men vem har sagt att ni ska göra det nu? Jag vill bara påtala att SC har en vana av att posta andras bilder. Både här och på andra sidor och få en massa cred för dem. Nu vågar han kanske inte annat än att posta sina egna i sin nya tråd, men låt ni honom göra det, det tycks ju gillas av en del iaf.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Ok, dessa bilder har jag då aldrig trott SC tagit själv. Betyder inte att det inte kan vara dagens bild. Enligt mig. SC har väl inte påstått att han själv hängt ut genom kabyssen och fotat dessa fartysbilder?

Nä, han blandar in en massa oegentagna bland sina egentagna, och ni godtrogna jävlar går på det.

Jösses...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Sen har vi ju en av klassikerna: Gotland the flodsalesman...

Trodde du att SC försökte renommé-snylta med det fotot? :D

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Nä, han blandar in en massa oegentagna bland sina egentagna, och ni godtrogna jävlar går på det.

Jösses...

Går på vad? Svampar?

Inte då jag...

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Vilka dårar ?? Själv kommer dom med nån jävla bild på flygplans mat och en flaska öl

Men men

Dela på andra sajter

Strunta i att titta på bilderna då för guds skull. Ni gör er till åtlöje!

I en bildtråd?

Var väl just därför man gick dit, eller?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

Jösses...

Ta och tagga ner lite nu!!

Hur många bilder i dagens humorbild är egen komponerade tror ni

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Dela på andra sajter

Ta och tagga ner lite nu!!

Hur många bilder i dagens humorbild är egen komponerade tror ni

Vad har "Dagens humorbild" med det här att göra? Allvarligt, skärpning!!!

Dela på andra sajter

Vad har "Dagens humorbild" med det här att göra? Allvarligt, skärpning!!!

Handlade det inte om egna bilder vs lånade/stulna bilder?

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Dela på andra sajter

Vilka dårar ?? Själv kommer dom med nån jävla bild på flygplans mat och en flaska öl

Men men

Exakt...

Här serveras Svensk västkustfläsk i Phuket(jag o svärmor)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Ja.

Ok, men då tror jag du missförstår SC. Han är en "sjöbuse" och stolt över sitt yrke. Vill visa bilder som han gillar som uppvisar grymma förhållanden på sjön. Jag tycker bilderna är grymma men inte f-n tror jag väl att han tagit dom som det SYNS är proffsfoton.

Jaja jag tycker att SC´s bilder bidrar otroligt mycket och tycker inte B&B det så råder jag att de blockar SC.

Dela på andra sajter

Men men

Brukar inte de korten vara egentagna då?

Dela på andra sajter

Ok, men då tror jag du missförstår SC. Han är en "sjöbuse" och stolt över sitt yrke. Vill visa bilder som han gillar som uppvisar grymma förhållanden på sjön. Jag tycker bilderna är grymma men inte f-n tror jag väl att han tagit dom som det SYNS är proffsfoton.

Jaja jag tycker att SC´s bilder bidrar otroligt mycket och tycker inte B&B det så råder jag att de blockar SC.

Men varför måste han då sno kort från nätet, han borde väl ha en hel del självtagna kort att publicera?

Dela på andra sajter

Exakt...

Här serveras Svensk västkustfläsk i Phuket(jag o svärmor)

Hmmmm, vågar inte fråga om vem som är vem men undrar vem som tog bilden?

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Tittade på en bilserie från HK för ett tag sedan, med de vanliga vyerna, jag tror denna var från -92. Köpte själv en mycket snarlik dia-uppsättning, det var populärt att sälja sådana. I stället för vykort. Jag påstår inte att publicisten ej fotat dessa . Jag gav karma för fina bilder, vilken fotograf känns mindre viktigt (så länge ingen känner sig bestulen).

Det viktiga för mig att vi får se dessa alster... Eller har jag missförstått syftet?

Mvh.borje222

Dela på andra sajter

Bjud oss andra på en dagens bild. Färsk eller gammal spelar just ingen roll, bara det är din bild.

Detta var TR önskemål när Dagens bild startade.

Dela på andra sajter

Ändra namnet på tråden om det är så livsviktigt: Dagens bild tagen av mig och ingen annan, jag lovar. Bara av mig.

Ändrades av bond1

Dela på andra sajter

Bra exempel på hur elak Bobben kan vara.

Drar ner forumet och legitimerar andra, likt mig själv att skriva taskigheter. Bra va?

Dela på andra sajter

Svärmor i blå pike...SC tog fotot.

Trodde du något annat? :P

Trevlig natt/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...