hamnoi Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Nä, men dé bör ha tagits av (i detta fallet) SC. Om jag ser bilder på ett forum (där jag ej har lagt upp bilder) och tar några bilder därifrån och lägger upp här (utan att säga att jag tagit dessa bilder), tycker du då att det är ok? I min värld så är det stulet gods. Så hans 70-80 talare från Phuket är inte hans eller hans polares bilder? Det tog jag för givet,likaså storyn till dem.(skarvad eller ej) Att han postar bilder på ngt fartyg i storm på östersjön som inte är hans bilder det ger jag fan i . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hur många av er kritiker är det som känner SC?Personligen älskar jag SC bilder.Det är lätt att ha en åsikt utan täckning. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Oavsett vad vi tycker om varandra så finns det ju ändå regler om vad man får posta för bilder, egna eller andras. Det finns regler i detta forumet men sen finns det dessutom lagar i detta landet. Ska man inte följa dem eller? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Tänk om det är någon som lånat/snott SC´s bilder och lagt ut dem på sina/andra ställen då ?? Vem vet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Tänk om det är någon som lånat/snott SC´s bilder och lagt ut dem på sina/andra ställen då ?? Vem vet Haahahahahaha Lustigkurre där. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Lugn och fin nu Bibben. eller hatar du alla som bor/bott i Gävle Vilken agg hyser du mot mig /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Lugn och fin nu Bibben. eller hatar du alla som bor/bott i Gävle Vilken agg hyser du mot mig /Enis Har inga som helst agg emot dig, varför skulle jag ha det? Du är en positiv person som delar med dig av dig faktiskta liv och postar bilder som du själv tagit på saker som du själv lagat. Jag hyser den största respekt för dig Enis!!!! Jag har inget emot Gävle heller, känner ingen där förutom dig, och dig gillar jag ju. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Bibben, har du något bevis för att korten är "lånade" från något annat ställe? För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Bibben, har du något bevis för att korten är "lånade" från något annat ställe? Inte dessa, men merparten av av de andra han publicerar är hämtade från diverse sidor... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Att du inte går till doktorn ,kan va farligt om du går för länge med en sån sjukdom Krya på dig Tack så mycket SC, det var snällt av dig. Men nu är jag inte sjuk så hur tänkte du nu?? Vilken sjukdom har jag enligt dig, med dín utbildning som bas, som ska botas? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Inte dessa, men merparten av av de andra han publicerar är hämtade från diverse sidor... Vilka "andra" är det då? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Inte dessa, men merparten av av de andra han publicerar är hämtade från diverse sidor... Heter du också Bibben? Jag fattar inget? /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Bibben, har du något bevis för att korten är "lånade" från något annat ställe? Ja, det gavs t.o.m. länkar innan i denna tråden. Om du söker så ska du finna att en medlem vid namn Glottiz överbevisade SC vid ett flertal tillfällen. Nåt år sen eller så. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Heter du också Bibben? Jag fattar inget? /biker Det är en annan känd konspirationteori att Benriach och Bibben är samma person. Häng med för fan!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Ja, det gavs t.o.m. länkar innan i denna tråden. Om du söker så ska du finna att en medlem vid namn Glottiz överbevisade SC vid ett flertal tillfällen. Nåt år sen eller så. Men ingen som gjort någon anmälan om det, vi har inte möjlighet att sitta och lusläsa alla trådar/inlägg. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Vilka "andra" är det då? Tja, senast här... http://www.maipenrai...946#entry445946 som sagt så synes denna bild även : http://www.ptpac.com/index.php?ID=9300 du får kanske bläddra lite, men ändå... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Det är en annan känd konspirationteori att Benriach och Bibben är samma person. Häng med för fan!! Men det är väl sant , eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Det är en annan känd konspirationteori att Benriach och Bibben är samma person. Häng med för fan!! Kan inte på rak arm påminna mig att någon gjort bort sig så totalt på en och samma kväll, som du Bibben. Men jag kan ha fel... /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Heter du också Bibben? Jag fattar inget? /biker same same but different Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Tja, senast här... http://www.maipenrai...946#entry445946 som sagt så synes denna bild även : http://www.ptpac.com/index.php?ID=9300 du får kanske bläddra lite, men ändå... Ok, dessa bilder har jag då aldrig trott SC tagit själv. Betyder inte att det inte kan vara dagens bild. Enligt mig. SC har väl inte påstått att han själv hängt ut genom kabyssen och fotat dessa fartysbilder? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Nu liknar det Banarne om allting!Benriach off topic bjud på en snutt till är du snäll? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Men det är väl sant , eller... Fel, fel, fel! Benriach har för bra musiksmak. Han gillar ju Maiden Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Nu tar vi en öl och sjunger alla är vi vänner Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Sen har vi ju en av klassikerna: Gotland the flodsalesman... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Ha ha vilka idi*ter B & B den ena får hålla mamma i handen så han får pengar till en utlandsresa då och då och ta bilder på en skyskrapa och lite flygplansmat..Det är grabben de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu