Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Taos Bangla road Patong beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Offshore bar Soi bangla Patong Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 (ändrad) Scandinaviancorner, skapa en egen tråd istället. Bättre och ha sådana gamla intressanta bilder i en egen tråd. Här hamnar dom lätt skymundan då det postat så mycket bilder. Bättre och samla dina bilder i din egna tråd imo. Ändrades Februari 10, 2012 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Härliga bilder SC. Men som sagts innan kör gärna en egen tråd. Hade varit jävligt kul. Lätt när man skall visa polarna mm, Som WT sa:det kommer lätt bort bland alla bilder här. Den här är underbar...sockarna, loafers,kortbyxorna, vita benen,ölmagen med en något för kort t-shirt...Klassiskt Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Undertecknad som bar manager på Stolt Milanie på Alhambra road i Manila för många herrans år sedan Allvarligt talat SC, hur många av dessa bilder och storys är dina, och sanna för den delen?? Inte så många va? Skapa en tråd, SC's "lånade" bilder och storys så kanske det ändå kan bli en kul grej... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Härliga bilder SC. Men som sagts innan kör gärna en egen tråd. Hade varit jävligt kul. Lätt när man skall visa polarna mm, Som WT sa:det kommer lätt bort bland alla bilder här. Den här är underbar...sockarna, loafers,kortbyxorna, vita benen,ölmagen med en något för kort t-shirt...Klassiskt Trevlig kväll/Hn Helt ret. Gjör en ny tråd så man altid kan hitta bilderna igen. I denna tråd drukner de. Har set dom mange gange, men tycker fortfarende de er rolige och titta på och filosofera over. En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Allvarligt talat SC, hur många av dessa bilder och storys är dina, och sanna för den delen?? Inte så många va? Skapa en tråd, SC's "lånade" bilder och storys så kanske det ändå kan bli en kul grej... Menar du att SC är mytoman? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Menar du att SC är mytoman? JA! Det är ju överbevisat flertalet gånger att han stulit bilder till nästan alla bildtrådar här samt på SS, så varför skulle hans ord vara närmare sanningen? Tror inte det va? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 JA! Det är ju överbevisat flertalet gånger att han stulit bilder till nästan alla bildtrådar här samt på SS, så varför skulle hans ord vara närmare sanningen? Tror inte det va? Himla tråkig stämning blev det nu... /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Himla tråkig stämning blev det nu... /biker Ja, det brukar bli det vid stöld, upprättshovsstridelser, mm manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Allvarligt talat SC, hur många av dessa bilder och storys är dina, och sanna för den delen?? Inte så många va? Skapa en tråd, SC's "lånade" bilder och storys så kanske det ändå kan bli en kul grej... Alla bilder är mina och alla historiorna är sanna, finns massor av folk som kan bekräfta det, har man seglat jorden runt i 40 år så har man massor att berätta , sjöfolk är inte samma som ni 14 dagars turister som tror ni vet allt,och reser runt med mamma i släptåg Vi har resandet som levebröd och får betalt för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Ja, det brukar bli det vid stöld, upprättshovsstridelser, mm Hör du din pajas dom bilderna jag inte är med på själv har jag inte tagit själv och varenda historia jag lagt in är självupplevd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Bestrider inte att du rest jorden runt och så, men varför postar du en massa bilder som du själv inte tagit? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Själv inte tagit!! jag har för helvete vart med på många av bilderna , och resten har jag eller någon kompis som har vart med på samma plats tagit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hör du din pajas dom bilderna jag inte är med på själv har jag inte tagit själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Bestrider inte att du rest jorden runt och så, men varför postar du en massa bilder som du själv inte tagit? Kan du inte själv komma med en historia ,kanske en från Dubai eller liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Blev lite upphetsad där, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hör du din pajas dom bilderna jag inte är med på själv har jag inte tagit själv och varenda historia jag lagt in är självupplevd Hahahahahaha Går att ställa in tiden så att även du kan komma med på bild, och det fanns även på 70-talet... OK, du kanske har upplevt en del av det som syns på bilderna men om du själv inte bevisligen tagit dem så känns ju sannolikheten att du verkligen var där mindre trolig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 http://youtu.be/wKLlSOPddGk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hahahahahaha Går att ställa in tiden så att även du kan komma med på bild, och det fanns även på 70-talet... OK, du kanske har upplevt en del av det som syns på bilderna men om du själv inte bevisligen tagit dem så känns ju sannolikheten att du verkligen var där mindre trolig. Nu kan ju SC föra sin talan själv, men personligen finner jag stort nöje i de bilder han presenterar. Kan inte förstå dina påhopp, Bibben? Så du menar att man måste använda kamerans timerfunktion, och se till att man själv är med på bilden, för att posta den i "Dagens bild" ? /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Sluta för helvete att kritisera scandinaviancorner.Han kommer alltid med jävligt bra bilder,jag vill se hans hela bibliotek.Gå och lägg er med mamma ni som inte gillar SC. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 "Alla bilder är mina och alla historiorna är sanna, finns massor av folk som kan bekräfta det, har man seglat jorden runt i 40 år så har man massor att berätta , sjöfolk är inte samma som ni 14 dagars turister som tror ni vet allt,och reser runt med mamma i släptåg Vi har resandet som levebröd och får betalt för det." Jaja,,ta inte i så du spräcker pannbenet nu,,,visst har du vart med om mycket men skarvar en del med,,tro inte du är speciell för att du hängt på en båt o tömt spannar o knackat rost,,även renhållningsarbetare har mycket o berätta.. Sen har väl alla betalt för sitt leverbröd,,eller tyckte du att ditt var speciellt eller?... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Nu kan ju SC föra sin talan själv, men personligen finner jag stort nöje i de bilder han presenterar. Kan inte förstå dina påhopp, Bibben? Så du menar att man måste använda kamerans timerfunktion, och se till att man själv är med på bilden, för att posta den i "Dagens bild" ? /biker Nä, men dé bör ha tagits av (i detta fallet) SC. Om jag ser bilder på ett forum (där jag ej har lagt upp bilder) och tar några bilder därifrån och lägger upp här (utan att säga att jag tagit dessa bilder), tycker du då att det är ok? I min värld så är det stulet gods. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Jag förstå Bibben och jag förstår SC också. Men jag tycker också att det är på sin plats att man talar om när man inte själv tagit fotot själv att man påpekar det. Det är inget tvivel från min sida iaf när SC postar bilder på sig själv och dom gamla bilderna från Thailand är han som tagit dom. Dom är så jävla grymma imo. SC, hoppas du posta fler bilder från förr i tiden från Thailand... även från dina andra resor världen över. Jävligt intressant tycker jag. Och jag tror inte att SC postar andras bilder och inbillar sig att vi ska tro att han tagit dom. Hoppas faktiskt att han inte slutar posta bilder.. och då framförallt från the old days! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu