Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Gotland med ett par småhaj i Patong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Snorkling i Patong ,den gången det fanns levande koraller där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Snus-Börje på tur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Snus-Börje på tur störtskön bild, snorkel på men vägrar släppa flaskan påminner om en svullo-sketch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Jorden är rund Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 störtskön bild, snorkel på men vägrar släppa flaskan påminner om en svullo-sketch SnusBörje är dessutom en störtskön snubbe BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 (ändrad) Och så ett annat vilddjur Smart Lamai, på med en vit topp och genast ökar kontrasterna i bilden. /Siamkap Ändrades Februari 10, 2012 av Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hej Några bilder.. Har varit mycket nu, så har inte rikrigt haft tid med annat än jobbet.. Lille Leo i action. Grannpojken och lille Leo, en bra barnpassare som kan leka i timmar med lille Leo. Japp.. Där lämnade några MPR:are Thailand för att åka hemma till goa Svedala Efter Korat norröver finns denna kopia bensinstation, men kopia på vad? PTT? Och 7-Eleven? Sen åkte jag förbi här, men ingen var hemma.. Och inte här heller.. Då var vi framme vid hotellet, men var ligger staden? En ledtråd, dom har eget bryggeri i källaren på hotellet.. Vad står det på glaset? En helt onödig bild. Sen var jag i denna staden, men ingen hemma här heller. Vad heter staden? Det brukar arrangeras en kanonbra fest här på annandagen Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hej igen Två bilder till.. Lille Leo har provat på hur det känns att rammla ute på gatan, och då får man ont i näsan. Och just nu spelar han fotboll.. Ha en riktigt gör go helg! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hej igen Två bilder till.. Lille Leo har provat på hur det känns att rammla ute på gatan, och då får man ont i näsan. Och just nu spelar han fotboll.. Ha en riktigt gör go helg! Kanon bilder som vanligt Ha en kanon helg ni med hälsa familjen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Kul att du fått tillbaka ditt "riktiga" namn : stjp8729. Fantastiskt fina bilder. Eller är det jag som putsat glasögonen Nää, det är nog din kamera :14: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Vill tacka framför allt Scandinaviancorner för lite äldre bilder, alltid roligt att jämföra då, och nu. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Gotland Inn 1980 Patong Beach Första svenska baren i Phuket och antagligen den bästa genom tiderna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Gotland Inn 1980 Patong Beach Första svenska baren i Phuket och antagligen den bästa genom tiderna.. Tack för riktigt häftiga bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Gotland Inn 1980 Patong Beach Första svenska baren i Phuket och antagligen den bästa genom tiderna.. tack sc för nostalgi trippen ariadne äre syster skepp med afrodite? mvhkeppe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Till er som nyligen upptäckt Scandinaviencorner's fantastiska bilder från svunna decenier i Thailand kan jag förtälja att han har lagt ut massor på ett grannforum tidigare. Han är av naturen lite blyg (!) så han har inte talat om det här. Roligt att de börjar dyka upp här på MPR också. Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Dagens bild kommer från skogarna i småland, ungarna var hemma idag så vi tog en tur för att titta till de vilda djuren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 (ändrad) Till förskola Nonthaburi 2006. Ändrades Februari 10, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Bästa bilen jag ägt, synd dom inte säljs i svedala. (bild tagen av mig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hur är det egentligen med bildurspunget? Jag har bestämt för mig att den här tråden är för bilder man tagit själv. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Hur är det egentligen med bildurspunget? Jag har bestämt för mig att den här tråden är för bilder man tagit själv. Vilka bilder tänker du på ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Fredagsmys framför braskaminen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Gotland Inn NR 2 Bangla road Patong Beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Gotland på Gotland inn Bangla road Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Scandinavia bar Soi bangla Patong Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu