Farang Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 Nerike, jag köper inte, jag bara hyr. Och en sån där maskin skulle jag aldrig ens få för mig nått mer att sätta mig på i Thailand. När jag är där vill jag gärna uppleva morgondagen också Jan L, ska hyra en sån där nästa gång, rätt säker på att dom höjt effektutaget kraftigt jämfört med tidigare modell. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 Quote OK, så här ser den ut och garanterat inte slö. Jan L 1000-kubikarna är mycket mjukare...hehe. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 This one is for you KIM Quote För att inte tala om den eufori Enis brukar uttrycka genom sina fina bilder av svensk midsommar, diverse delikata maträtter, desserter och tillhörande singel malt whiskey. För att inte tala om all den lycka man kan skönja på hans bilder från Gävle och Sukhothai där hängmattan och en god bok utgör ett stående inslag. Men inte mig emot, lyckliga och glada människor har aldrig fått mig att må illa. Gårdagens nattamat.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2009 Quote This one is for you KIM Gårdagens nattamat.. Fy fan, och jag som just satt och tänkte göra mig en vanlig ostmacka. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 En vårplantering, idag, vid ett torg i Borlänge! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2009 Dela Inlagd April 25, 2009 Problem att lägga till bilder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2009 Dela Inlagd April 25, 2009 nu 'r det dags för surmört "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2009 Dela Inlagd April 25, 2009 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2009 Dela Inlagd April 25, 2009 Mera "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2009 Dela Inlagd April 25, 2009 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Ser harligt ut Enis - fina bilder! Man kan latt sakna den svenska naturer och dess arstider ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 QuoteSer harligt ut Enis - fina bilder! Man kan latt sakna den svenska naturer och dess arstider ibland. Håller med 100%.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Testar bara.med ett par pics från igår från kanten av Dalälven! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2009 Nej nu jäklar Enis är du där igen och målar upp helt osannolika bilder av familjelycka och harmoni. Det vet vi ju alla att det är en omöjlighet i thai/svenska kulturkrockförhållanden. Frågan är, använde du dig av photoshop för att redigera bort alla problem som vi vet måste finnas. Tycker mig allt ana konturerna av en lurkande sangsomsugen thaipojkvän bakom en av granarna. Likadant med lars60s alla lyckobilder från Dalarna. Falska som tusan. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Quote Likadant med lars60s alla lyckobilder från Dalarna. Falska som tusan. Vaddå falska..kanske en förklaring kan klargöra vad du menar! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2009 Quote Vaddå falska..kanske en förklaring kan klargöra vad du menar! Ja dom visar alltså på tok för mycket harmoni och familjelycka. Stämmer inte överens med mina erfarenheter från soi 7 och därför måste dom ju vara falska. Punkt slut! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Quote Ja dom visar alltså på tok för mycket harmoni och familjelycka. Stämmer inte överens med mina erfarenheter från soi 7 och därför måste dom ju vara falska. Punkt slut! Harmonin, lugnet och lyckan i Dalarna symboliseras med den sakta och harmoniskt flödande Dalälven.så är det. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Dagens pics från Phuket! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Dagens Thai grabb tagit 8,45 idag pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Också katten! Fel datum i kamran gårdagen Fotograf nitt71 pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Phetcharat Garden Hotel i Roi Et.. Om två månader badar man där i poolen igen.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Quote Nej nu jäklar Enis är du där igen och målar upp helt osannolika bilder av familjelycka och harmoni. Det vet vi ju alla att det är en omöjlighet i thai/svenska kulturkrockförhållanden. Frågan är, använde du dig av photoshop för att redigera bort alla problem som vi vet måste finnas. Tycker mig allt ana konturerna av en lurkande sangsomsugen thaipojkvän bakom en av granarna. Likadant med lars60s alla lyckobilder från Dalarna. Falska som tusan. :D "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Quote Vi grannar (W-/X-län) får stå ut med det mesta! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd April 26, 2009 Dela Inlagd April 26, 2009 Utsikt från ett tempel i Ratchaburi tror ja det va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu