Sam sip sam Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Manila Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Inte riktigt på det klara med om det är en grabb eller tjej så jag lägger in fotot under dagens bild. Platsen är Lamai i varje fall. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Bra spanläge i Nairobi.Tyvärr kass bild så hoppas dom med vanliga kameran blir bättre! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Bra spanläge i Nairobi.Tyvärr kass bild så hoppas dom med vanliga kameran blir bättre! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Vi får väl hoppas att det är du som är suddig och inte linsen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Vi får väl hoppas att det är du som är suddig och inte linsen Det börjar allt ordna till sig nu Här när vi pös förbi Kilimanjaro tidigare idag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Bangkok. Another day - Another bar.... Nice! Vad heter det stället? Vill testa:) Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Det börjar allt ordna till sig nu Här när vi pös förbi Kilimanjaro tidigare idag Jaså det är så den där stenbumlingen ser ut uppefrån. Har flugit förbi där åtskilliga gånger mellan Paris och Dar-es-salaam men aldrig haft fönsterplats En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Så här ser den ut ifrån Amboseli nationalpark nedanför den Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Den som gissar rätt på de där runda som snart skall ner i strupen har vunnit en chang eller nåt Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Antilopburgare ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
syndare Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Struts ? I brist på snitzel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Skivad pung Var ska vi ta ölen.Det måste vara testiklar från nå stort. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Skivad pung Var ska vi ta ölen.Det måste vara testiklar från nå stort. måne, du satte bulls eye! Det är skivad pungkula från oxe Vi får väl se när den där ölen blir! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Ban Nong Ka - provinsen Surin. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Nice! Vad heter det stället? Vill testa:) Blue sky bar i centara hotel lad prao om jag minns rätt. Inget superextra. Är ju systerbar till Red Sky i Centara hotel vid central world. En bild från Q-bar 2011: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 En eftermiddags-ice med lite exotiska skönheter runt omkring Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Dagens poliser som haft razzia i Cha Am, och bötfällt de som kört utan hjälm. När de flyttar till nytt ställe eller far till lunch så är det bara en som använder hjälm, eller om nu skärmmössan kan räknas som hjälm. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 . Aha..du känner Nuch Lek, ser jag. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Aha..du känner Nuch Lek, ser jag. Ja henne kan man inte undgå!! Eller komma undan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Angående Hootersdonnan, idi*ten är jag, och jag flyttade den till Dagens humorbild. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Vart tog min bild från Hooters vägen ! Låg inne högst 5 minuter innan någon idi*t tog bort den ,en helt ofarlig bild?? Haha, Såg mer ut som Pussy Cat Bar Cash or credit. Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Angående Hootersdonnan, idi*ten är jag, och jag flyttade den till Dagens humorbild. Ok Trodde du tog bort den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Efter en dryg veckas arbete i ett stelfruset Köpenhamn är det inte utan att man längtar tillbaka till Manado i Indonesien... ...och till "Feta Ulla" förstås... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Shit. Ingen domkraft Det löste sig.Min kompis åån hade en en domkraft. Däckverkstan tog bort en stor skruv o lagade däcket. 180bath Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu