knifetown Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Tittut Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Siamkap. Endast det bästa är gott nog! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Får försöka hitta hur man citerar på mobilen för de har jag ingen aning om.Kanske kommer lite svar senare med datorn. Har nu föflyttat mig ner till terassen och det är 7-8 snyggingar närvarande. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Jag vet inte om det är så snyggt med dessa linser man kan köpa, för att se snygg ut. Tycker det ser konstigt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Tycker att hon ser kissnödig ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Tycker att hon ser kissnödig ut Haha, det kanske är därför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Vy över floden Kwai i Kanchanaburi en tidig morgon. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Våran säng i Uttaradit (mycket skön) Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 clownfisk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Vad är det du äter till frukosten? Nu får väl tilläggas att frukosten blev kanske vid 13-tiden nån gång och då känns det meningslöst o ta en bränd toast och nåt flötigt ägg. Det skulle föreställa en T-ben, var lite annorlunda men smakade bra och moset dom gör här nere är riktigt gott. imorgon kväll skall vi antagligen till en restaurang som brukar ha lite viltkött och då e la de inte älg som finns på menyn tror jag. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 (ändrad) Nu får väl tilläggas att frukosten blev kanske vid 13-tiden nån gång och då känns det meningslöst o ta en bränd toast och nåt flötigt ägg. Det skulle föreställa en T-ben, var lite annorlunda men smakade bra och moset dom gör här nere är riktigt gott. imorgon kväll skall vi antagligen till en restaurang som brukar ha lite viltkött och då e la de inte älg som finns på menyn tror jag. Har du smakat på något "rosa" kött än? Brukar serveras på den lokala puben eller diskot...Jättegott Trevliga bilder. Mvh Hn Ändrades Februari 6, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Har du smakat på något "rosa" kött än? Brukar serveras på den lokala puben eller diskot...Jättegott Trevliga bilder. Mvh Hn Jo vi har allt provat lite rosa kött på olika ställen.Kompisen föredrar det lite blodigt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Jo vi har allt provat lite rosa kött på olika ställen.Kompisen föredrar det lite blodigt Härligt , men blodigt låter inte hälsosamt . Trevlig fortsatt resa. Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Jag vet inte om det är så snyggt med dessa linser man kan köpa, för att se snygg ut. Tycker det ser konstigt ut. Ser ut som om hon rökte på lite Maja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Perfekt klimat för att ha på sig finskjortan på dagarna som synes. För den som ev vill se mer så e svaret nej. ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Nu får väl tilläggas att frukosten blev kanske vid 13-tiden nån gång och då känns det meningslöst o ta en bränd toast och nåt flötigt ägg. Det skulle föreställa en T-ben, var lite annorlunda men smakade bra och moset dom gör här nere är riktigt gott. imorgon kväll skall vi antagligen till en restaurang som brukar ha lite viltkött och då e la de inte älg som finns på menyn tror jag. Då får du ta på dig glasögona så du kan ze bra Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Våran säng i Uttaradit (mycket skön) Jag sover också underbart bra på dessa thailänska madrasser "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Jo vi har allt provat lite rosa kött på olika ställen.Kompisen föredrar det lite blodigt Och du vill ha det välhängt? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Och du vill ha det välhängt?Se där,hittade en citatknapp när jag råkade tafsa på skärmen! ;-)måne jag vill ha mitt kött well doneNu e de strax fotboll, stället e fullt med intressant folk och alkoholen flödar ner i strupen.Blir inte bättre än så här.Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Se där,hittade en citatknapp när jag råkade tafsa på skärmen! ;-)måne jag vill ha mitt kött well doneNu e de strax fotboll, stället e fullt med intressant folk och alkoholen flödar ner i strupen.Blir inte bättre än så här.Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Så pratar en gammal fiskebynsräv Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Dagens munk Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Another night - another party! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 I väntan på vårat inrikesflyg Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 En berömd gata någonstans i Thailand! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Bangkok. Another day - Another bar.... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu