Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Ulf och Björn två norska thai veteraner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Mia noi 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 NR1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 (ändrad) NR 2 på fältet där hon hör hemma Ändrades Februari 6, 2012 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 En annan flamma i Phangna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Samma madam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 En dam från Bangsaen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Korgen full Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 En annan skönhet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Och så en från Sakhon nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Samma dam men nu i Gävle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 . Med en apa? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 (ändrad) Tack för uppskattande kommentar om bilderna. Det är väl lite andra ställen som gäller idag beroende på vad man söker. Iofs har både Q-bar och Bed renoverat upp haken lite grand, Så de är rätt fräscha. Tyvärr har Hard Rock tappt mycket enligt mig. Vet inte om det har att göra med deras renovering som de gjorde förra året? Visst, bra mat och service. Men inte lika "ball" som det var för kanske 5 år sen om nån frågar mig. Jag gillar musik och party, men att äta på Hard Rock och konversera med vänner efter det att bandet drar igång vid 21.30 är ju helt otänkbart tyvärr. Kan bara instæmma i vad många andra sæger om dina bilder dtbkk, de ær verkligen bra, tack før dem Skulle vara kul att veta vilka stællen du rekommenderar och gærna varfør du rekommenderar dem också (sorry før OT) //bob Ändrades Februari 6, 2012 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Bob, vad söker du? Bar, nattklubb? bara kul drag eller säker hemgång så att säga. Har kanske några tips. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Bob, vad söker du? Bar, nattklubb? bara kul drag eller säker hemgång så att säga. Har kanske några tips. Jag søker nog både och, dels ett stælle att typ bara kunna "hænga" på och dels ett stælle man kan dansa till "bra" musik, eller du kanske har ett stælle som bjuder på båda sakerna? Men det viktiga ær att det ær bra drag, sæker hemgång blir jag lite osæker på vad du menar... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Dags för frukost Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Säker hemgång = ragg Ofta mot ersättning. Då får man söka sig till vissa ställen som jag inte har så bra koll på. Tyvärr finns det ju frilansare överallt numera. Men om man tittar på Sukhumvit soi 11. Nya bra barer med bra blandning på publik och skön musik: Mashmallows, Oskar, XYZ (eller vad den heter) i a-loft byggnaden, Zaks winebar...för att nämna några. Bra dans och röj på q-bar och bed någon dag i veckan bara men prickar man rätt så det ju cool. Sen på RCA har ju Route 66 länge varit röjigt men dock har väl publiken försämrats. Enligt kompis knökfullt inne och ute i lördags! Det kan bli svängigt på Saxophone på helgerna. Jazz och blues men kan bli bra röj också. Sen rekommenderades det ju en del efterställen i en annan tråd: Climax, Bossy, Shock 39, Insomnia. Not my style. Men bra röj in till på småtimmarna. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Tee bilder från igår. Alla tagna i befintligt ljus med canon s100. En bild är min söndags GIG. Andra sjukt god mat och tredje min favoritöl just nu. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Tee bilder från igår. Alla tagna i befintligt ljus med canon s100. En bild är min söndags GIG. Andra sjukt god mat och tredje min favoritöl just nu. En man som kan sina finöl. Det perfekta ölet i ett varmt klimat. Avnjutes helst med en uppfriskande citronskiva och några isbitar så att den inte blir för varm. Suck, nu blev jag törstig också. /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Sushi och japansk Ale med dottern på Murasaki. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Sitter oå våran lilla uteplats och gör just ingenting.Vi bor väldigt strategiskt där alla passerar ner till baren vid beachen så det är mycket o titta på och så har vi även ljugarbänken inom flirtavstånd.Det är de lilla halmtaket på bilden och där sitter hela tiden några chokladpuddingar. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Dags för frukost Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Vad är det du äter till frukosten? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Vad är det du äter till frukosten? Är det kanske en Gnukotlett? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu