svampen Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Bada bada? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Tunga regnmoln över Pattaya igår. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 @Andersbangkok: Roligast var att hon var dessutom kanontrevlig. Finns många trevliga damer i Bangkok tycker jag. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 (ändrad) @Andersbangkok: Roligast var att hon var dessutom kanontrevlig. Finns många trevliga damer i Bangkok tycker jag. Jag håller helt med dig! Jag bodde där i flera år. Har många trevliga minnen därifrån . Då var det Bed&Supperclub, Hard Rock mfl som var hetast Dessutom kommer jag snart gifta mig med en trevlig dam därifrån. BTW; Tack för många väldigt fina bilder!!! Ändrades Februari 5, 2012 av andersbangkok Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Tack för uppskattande kommentar om bilderna. Det är väl lite andra ställen som gäller idag beroende på vad man söker. Iofs har både Q-bar och Bed renoverat upp haken lite grand, Så de är rätt fräscha. Tyvärr har Hard Rock tappt mycket enligt mig. Vet inte om det har att göra med deras renovering som de gjorde förra året? Visst, bra mat och service. Men inte lika "ball" som det var för kanske 5 år sen om nån frågar mig. Jag gillar musik och party, men att äta på Hard Rock och konversera med vänner efter det att bandet drar igång vid 21.30 är ju helt otänkbart tyvärr. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Last nite in Bangkok: Hej dttbkk Du behöver ingen som bär kameran och blixten? Jag kan kanske offra mig.. Ha en kanonbra söndag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Tack för uppskattande kommentar om bilderna. Det är väl lite andra ställen som gäller idag beroende på vad man söker. Iofs har både Q-bar och Bed renoverat upp haken lite grand, Så de är rätt fräscha. Tyvärr har Hard Rock tappt mycket enligt mig. Vet inte om det har att göra med deras renovering som de gjorde förra året? Visst, bra mat och service. Men inte lika "ball" som det var för kanske 5 år sen om nån frågar mig. Jag gillar musik och party, men att äta på Hard Rock och konversera med vänner efter det att bandet drar igång vid 21.30 är ju helt otänkbart tyvärr. Jag är fortfarande förvånad över den höga kvalitén på dina bilder. Jag har köpt flera kameror (nu senast Sony Nex-5) för att hitta något som tar bra bilder utan en massa manuella inställningar. Hur jag än gör så blir det inte så bra som du visar här. Gör du verkligen inget för att förbättra bilderna? Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Två dagar före jul kom han min nya kompis. Ända från England. Ska vara fodervärd åt han. En Staffordshire bullterrier. Meningen är att han ska ställas ut och avla fram fina valpar. Jag döpte han till "Jack" med engelskt uttal. Nu är han snart 4 månader och vildare än Jack Sparrow. Ett pass behövde han när han fick resa så långt. Han var bra skakig när vi hämtade han på Arlanda. Han ville bara gosa och kramas i ett par dagar efteråt. Sen blev han sig själv och började käka och busa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Fåglarna är glada i jordnötterna idag. Minus 21 gör att dom inte har det så lätt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Inaktiv medlem. Vi får se om det blir tillfälle. Andersbangkok: Bara basic saker. Uppskärpning, kontrast... Nex seriern ska ju vara bra. Men det enda jag förstått om dem är att själva senoerna är rätt små..Det kan ju påverka.. men vet inte som sagt! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 (ändrad) Nu blir de frukost, mumsigt! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Nu e de nån som tappat talket igen. Snake Ändrades Februari 5, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Inte dagens... men det var varmt i Augusti, å det känns väldigt avlägset nu... Hitta dessa bilder i kameran... Inte så noga hur man ser ut när man är ensam i skogen. hehe [url=http://]http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Ja hon är ett vackert litet troll hon, Odin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Vi ser inte scenen så bra helt plötsligt men de gör inte så möcke Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Tack för uppskattande kommentar om bilderna. Det är väl lite andra ställen som gäller idag beroende på vad man söker. Iofs har både Q-bar och Bed renoverat upp haken lite grand, Så de är rätt fräscha. Tyvärr har Hard Rock tappt mycket enligt mig. Vet inte om det har att göra med deras renovering som de gjorde förra året? Visst, bra mat och service. Men inte lika "ball" som det var för kanske 5 år sen om nån frågar mig. Jag gillar musik och party, men att äta på Hard Rock och konversera med vänner efter det att bandet drar igång vid 21.30 är ju helt otänkbart tyvärr. Jag gillar åxå att kunna snacka med mina polare när jag går ut för en bit mat. Jag har läst att det finns undersökningar som visar att om det spelas musik på hög ljudnivå så säljs det mer alkoholhaltiga drycker eftersom man inte kan göra annat än dricka när man inte kan konversera. Summan av kardemumman är väl att dom drar in mer på gungorna än vad dom förlorar på karusellen ( såna som du och jag ) Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Ja hon är ett vackert litet troll hon, Odin. Tack. Va glad hon blev när jag visade ditt inlägg... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Nu kan man lägga sig med gott samvete. Den mindre isbiten har fått både skridskoåkning och lekpalats på samma dag. Herregud vad bussig man är egentligen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Frita, kan stämma. Inte en aning. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 (ändrad) 9 valpar fick hon Ändrades Februari 6, 2012 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Nu är det 3 dar tills man är här Bangsale Snart kommer clirre och då får du smaka lite jam jam igen Stranden i Bangsale taget på eftermiddagen efter strandpattrulensgenomgång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 Skål Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu