Enis Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Ska vi byta ;-) strax norr om Gävle nu... Hoppas det gått bra för de inblandade i olyckorna. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk I den kön satt farsan också.. Paserade Gävle vid två inte kommit fram till söderhamn vid fem /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 I den kön satt farsan också.. Paserade Gävle vid två inte kommit fram till söderhamn vid fem /Enis Jag bor 7 mil in i landet från Söderhamn här är det fint väder och -16 Mvh Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 (ändrad) I den kön satt farsan också.. Paserade Gävle vid två inte kommit fram till söderhamn vid fem /Enis Hoppas att det gick bra för han,Tog 5 timmar hem från jobbet i Gävle mot för 2 timmar i vanliga fall Ändrades Februari 3, 2012 av Ducce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Härligt lamai!Varför blev du inte pilot?dina fotokunskaper är lika som dina flygkunskaper?en fråga bara. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 spinglo = springroll? =) Karon 2012 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 En bild som togs när jag stannade till på en marknad i närheten av Nathon på Koh Samui. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Nu blir de frukost, mumsigt! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Premiär tur ut på sjön och pimpla. Första gången tjejens son går på is : ) Tjejen i hård träning,hon ska på SM både Ind samnt lag i Mars : ) Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 (ändrad) En bild från festvåningen i Statetower/ Lebua hotel (uppe i guldkupolen som är på taket så att säga). Trevlig fest, gott att äta och dricka och trevlig personal: Ändrades Februari 4, 2012 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 (ändrad) Idag har det åkts lite griller... Se på mig jag kan ju! Polaren med fru och barn dyker också upp, hans donna har bestämt sig för att prova. Så dags att ge sig ut på is. Men efter några staplande steg, så kommer vi på att vi inte vill sitta på akuten ikväll...så polarens mor rycker in med en hjälpande hand. Ändrades Februari 4, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Man måste ha nånstans o ställa ölen medans en god wienerschnitzel slinker ner Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Är du i Japan nu,trevliga sumobilder Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Eftermiddagen är alltid trevlig här nere på Big Tree.Och det är ca 15 trevliga chokladflickor bakom mig ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Dagens äventyr som varade hela 30 min! Frugan och jag höll på frysa ihjäl i -11. Grabben frös iaf inte. Sorry att det blev så många bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Eftermiddagen är alltid trevlig här nere på Big Tree.Och det är ca 15 trevliga chokladflickor bakom mig ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk VÄND DIG OM DÅ! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Precis Amja.FÖR FAN VÄND DIG OM!!!!!!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Idag har det åkts lite griller... Se på mig jag kan ju! Polaren med fru och barn dyker också upp, hans donna har bestämt sig för att prova. Så dags att ge sig ut på is. Men efter några staplande steg, så kommer vi på att vi inte vill sitta på akuten ikväll...så polarens mor rycker in med en hjälpande hand. Säger som Robert Broberg "Det är bättre att var på hal is och ha det glatt än att gå i lera och sörja". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Dagens äventyr som varade hela 30 min! Frugan och jag höll på frysa ihjäl i -11. Grabben frös iaf inte. Sorry att det blev så många bilder. Snygg tröja grabben har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Nu blir de frukost, mumsigt! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk det där oformliga bruna uppe till höger (ser ut som en utspilld hjärna) vad är det? Bönor av något slag? Ser inte ut som något jag skulle vilja sätta tänderna i en morgon efter en frostnatt!! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Dax för kvällsdopp i Jomtien.. Jycken ville va med på bild.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 4, 2012 Dela Inlagd Februari 4, 2012 Utsikten från balkongen på hotellet i Jomtien. Hotellet var överknökat med ryssar. Himla fin utsikt, men det får nog bli ett annat hotell nästa gång. (mobilfoto) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 (ändrad) For en månad sedan fick min hund Lilly sju valpar i sin jordhåla. Så här ser de ut idag Forst tjejerna, som alltid äter och de två killarna Ändrades Februari 5, 2012 av Isaan Butterfly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 musikanläggningen monterad i d-maxen För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Last nite in Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 @dtbkk; oj, oj, oj! Den där damen i rött skulle jag gärna vilja lära känna mer! Wooow! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu