Inaktiv Medlem Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Tusan ja gillar inte Di objektivet dttbk ser konstigt ut Är nog beredd att hålla med. För många miniatyrbilder på samma tema gör att effekten upphör. Less IS more. Men helt klart är dttbk en väldigt duktig fotograf och bildbehandlare och kommer säkert med fler och nya kanonbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Nice tool !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Ursäkta mig, men jag var tvungen att låsa tråden medan jag rensade bort ett helt onödigt gräl. Det kom liksom nya inlägg snabbare än jag hann ta bort Nu fortsätter vi on topic och jag låser upp tråden. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Va trevligt det är att se inlägg med bilder där det ser ut som om att fotografen har knäppt kort på leksaksbilar. Bildbehandling in absurdum är inte riktigt min melodi. Vilket dom flesta kanske försår, och var IRONIskylten skulle ha varit placerat får den som är intresserad bildbehandla in själv. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Koh Poda om jag inte minns fel.... Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Kolla skillnaden... Jämfört med ovanstående bild menar jag... Jaja allting har sin skönhet men ändå... http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Kolla skillnaden... Jämfört med ovanstående bild menar jag... Jaja allting har sin skönhet men ändå... Tycker det är mest likheter ja... träd och vatten på båda bilderna /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Jag har lagt upp en del miniatyrbilder för att se hur folk gillar eller inte gillar dom. Detta är DIREKT ut ur pocketkameran, ingen justering förutom lite uppskärpning egentligen. Funktionen har funnits några år i pocketkameror, men har blivit lite förfinad på senare tid tycker jag. Kul grej att leka med men inget mer i egentligen. Fick kameran förra veckan och testar mig igenom olika funktioner. Det kommer nog slinka in och annan sån till när det blir läge. Lägger upp en vanlig bild på en vanlig "pretty" från en Chivas fest som var mycket trevlig och rolig. Gratis smakar bäst! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Big Buddha, Koh Samui. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Dagens första törstsläckare Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Mums..en Tusker! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Jag har lagt upp en del miniatyrbilder för att se hur folk gillar eller inte gillar dom. Detta är DIREKT ut ur pocketkameran, ingen justering förutom lite uppskärpning egentligen. Funktionen har funnits några år i pocketkameror, men har blivit lite förfinad på senare tid tycker jag. Kul grej att leka med men inget mer i egentligen. Fick kameran förra veckan och testar mig igenom olika funktioner. Det kommer nog slinka in och annan sån till när det blir läge. Lägger upp en vanlig bild på en vanlig "pretty" från en Chivas fest som var mycket trevlig och rolig. Gratis smakar bäst! Tycker de är fina, vad är det för kamera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Canon Powershot S100. Om du väntar nån månad så kommer Canon nya värsting pocketkamera Canon G1 x.Fina testresultat så här långt. ny stor sensor. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 En tidig morgonbild ifrån Jomtien beach Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Canon Powershot S100. Om du väntar nån månad så kommer Canon nya värsting pocketkamera Canon G1 x.Fina testresultat så här långt. ny stor sensor. http://www.dpreview.com/previews/canong1x/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Dagens första törstsläckare Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Hann solen gå upp innan du tog första Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Hann solen gå upp innan du tog första Med tusker så kvittar det om solen är uppe eller nere, en hyfsad törstsläckare, med dragning åt leo hållet, men det ser ut som om de har bytat flaskor sen jag bodde där nere En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Hann solen gå upp innan du tog första Idag hann den de för de fanns inga öl i kylskåpet o sen bytte vi ställe så de bidde änna sent innan den första slank ner. Nu har vi mött Darth Vadar igen, sist var väl i Frankfurt eller nåt men nu e han här o badar 2 badflickor på djupt vatten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Idag hann den de för de fanns inga öl i kylskåpet o sen bytte vi ställe så de bidde änna sent innan den första slank ner. Nu har vi mött Darth Vadar igen, sist var väl i Frankfurt eller nåt men nu e han här o badar 2 badflickor på djupt vatten Bara inte dessa flickor tar ut dig på djupt vatten Att vara öllös är ett allvarlig misstag,må du inte drabbas Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 måne, de börjar ordna till sig med ölen nu. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Det ser mörkt ut i baren... Ha det såå jäkla kul kompis Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Det ser mörkt ut i baren... Ha det såå jäkla kul kompis Han é ju i Afrika “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Jaa Kenneth, det va en förlängning av ett klassiskt radioreferat: Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Kallar man en vacker negress för chokladpudding?? FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu