Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Inaktiv Medlem

Tusan ja gillar inte Di objektivet dttbk ser konstigt ut

Är nog beredd att hålla med. För många miniatyrbilder på samma tema gör att effekten upphör. Less IS more. Men helt klart är dttbk en väldigt duktig fotograf och bildbehandlare och kommer säkert med fler och nya kanonbilder :thumbsup:

Dela på andra sajter

Ursäkta mig, men jag var tvungen att låsa tråden medan jag rensade bort ett helt onödigt gräl. Det kom liksom nya inlägg snabbare än jag hann ta bort ;)

Nu fortsätter vi on topic och jag låser upp tråden.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Va trevligt det är att se inlägg med bilder där det ser ut som om att fotografen har knäppt kort på leksaksbilar.

Bildbehandling in absurdum är inte riktigt min melodi. Vilket dom flesta kanske försår, och var IRONIskylten skulle ha varit placerat får den som är intresserad bildbehandla in själv.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Kolla skillnaden... Jämfört med ovanstående bild menar jag... Jaja allting har sin skönhet men ändå...

http://IMG_0263.jpg

Dela på andra sajter

Kolla skillnaden... Jämfört med ovanstående bild menar jag... Jaja allting har sin skönhet men ändå...

Tycker det är mest likheter ja... träd och vatten på båda bilderna :crazy:

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Jag har lagt upp en del miniatyrbilder för att se hur folk gillar eller inte gillar dom. Detta är DIREKT ut ur pocketkameran, ingen justering förutom lite uppskärpning egentligen.

Funktionen har funnits några år i pocketkameror, men har blivit lite förfinad på senare tid tycker jag. Kul grej att leka med men inget mer i egentligen. Fick kameran förra veckan och testar mig igenom olika funktioner. Det kommer nog slinka in och annan sån till när det blir läge.

Lägger upp en vanlig bild på en vanlig "pretty" från en Chivas fest som var mycket trevlig och rolig. Gratis smakar bäst!

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Big Buddha, Koh Samui.

post-3131-0-89960300-1328158589_thumb.jp

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Dagens första törstsläckare

post-3290-132817872109_thumb.jpg

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag har lagt upp en del miniatyrbilder för att se hur folk gillar eller inte gillar dom. Detta är DIREKT ut ur pocketkameran, ingen justering förutom lite uppskärpning egentligen.

Funktionen har funnits några år i pocketkameror, men har blivit lite förfinad på senare tid tycker jag. Kul grej att leka med men inget mer i egentligen. Fick kameran förra veckan och testar mig igenom olika funktioner. Det kommer nog slinka in och annan sån till när det blir läge.

Lägger upp en vanlig bild på en vanlig "pretty" från en Chivas fest som var mycket trevlig och rolig. Gratis smakar bäst!

Tycker de är fina, vad är det för kamera?

Dela på andra sajter

Canon Powershot S100. Om du väntar nån månad så kommer Canon nya värsting pocketkamera Canon G1 x.Fina testresultat så här långt. ny stor sensor.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Dagens första törstsläckare

post-3290-132817872109_thumb.jpg

Hann solen gå upp innan du tog första :14:

Måne

Dela på andra sajter

Med tusker så kvittar det om solen är uppe eller nere, en hyfsad törstsläckare, med dragning åt leo hållet, men det ser ut som om de har bytat flaskor sen jag bodde där nere

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Idag hann den de för de fanns inga öl i kylskåpet o sen bytte vi ställe så de bidde änna sent innan den första slank ner.

Nu har vi mött Darth Vadar igen, sist var väl i Frankfurt eller nåt men nu e han här o badar

post-3290-0-82327700-1328202341_thumb.jp

2 badflickor på djupt vatten

post-3290-0-22562100-1328202347_thumb.jp

Dela på andra sajter

Idag hann den de för de fanns inga öl i kylskåpet o sen bytte vi ställe så de bidde änna sent innan den första slank ner.

Nu har vi mött Darth Vadar igen, sist var väl i Frankfurt eller nåt men nu e han här o badar

post-3290-0-82327700-1328202341_thumb.jp

2 badflickor på djupt vatten

post-3290-0-22562100-1328202347_thumb.jp

Bara inte dessa flickor tar ut dig på djupt vatten :crazy: Att vara öllös är ett allvarlig misstag,må du inte drabbas :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

måne, de börjar ordna till sig med ölen nu.

post-3290-132820950939_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Det ser mörkt ut i baren... Ha det såå jäkla kul kompis

Han é ju i Afrika :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Jaa Kenneth, det va en förlängning av ett klassiskt radioreferat: Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...