Nakhon Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Godaste frukten i Thailand. Tycker jag iaf. F-n tom mina hundar äter den. Ngn här som vet namnet på frukten ifråga!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Skulle ut och handla en Ipad till en kompis i sverige och hamnade då på det nya varuhuset Central Plaza Rama 9 som ligger mitt emot IT varuhuset Fortune Town. Robinson, Marks & Spencer, Power Buy plus de flesta andra kedjorna inom mat och retail finns här. Visst har man sett sådana här skyddsöverdrag till bilarna här och var oftast i plast, men ett stickat överdrag? Som vanligt på helgen i ett thailändskt varuhus är det något event på gång, jag uppfattade det som att det var någon matkedja som hade en tävling som gick ut på att de olika lagen skulle göra bort sig så mycket som möjligt inför publiken. Plus då två speedade MC´s som halvt vrålar "Na kaa" i mikrofonerna var 30 sekund. Jag lämnade kvickt detta spektakel. Det är ett antal våningar. Rulltrappor upp och ner i ett allmänt virrvarr Paddan inköpt och jag lämnar, men man kanske skulle investera i ett sådant här stickat överdrag till bilen...undrar om dom har ett till en Volvo V70? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Skulle ut och handla en Ipad till en kompis i sverige och hamnade då på det nya varuhuset Central Plaza Rama 9 som ligger mitt emot IT varuhuset Fortune Town. Robinson, Marks & Spencer, Power Buy plus de flesta andra kedjorna inom mat och retail finns här. Visst har man sett sådana här skyddsöverdrag till bilarna här och var oftast i plast, men ett stickat överdrag? Som vanligt på helgen i ett thailändskt varuhus är det något event på gång, jag uppfattade det som att det var någon matkedja som hade en tävling som gick ut på att de olika lagen skulle göra bort sig så mycket som möjligt inför publiken. Plus då två speedade MC´s som halvt vrålar "Na kaa" i mikrofonerna var 30 sekund. Jag lämnade kvickt detta spektakel. God morgon tjusiga bilder men i vilken stad är det? Gillar Robinson! Det är ett antal våningar. Rulltrappor upp och ner i ett allmänt virrvarr Paddan inköpt och jag lämnar, men man kanske skulle investera i ett sådant här stickat överdrag till bilen...undrar om dom har ett till en Volvo V70? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Morrn! Vad hände nu min text försvann. Skit samma. Tjusiga bilder, men var är det i vilken stad. Gillar Robinson. mvh Rolf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Morrn! Vad hände nu min text försvann. Skit samma. Tjusiga bilder, men var är det i vilken stad. Gillar Robinson. mvh Rolf Krungthep Mahanakorn, även känd under namnet Bangkok. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Krungthep Mahanakorn, även känd under namnet Bangkok. Fan också för långt. Tack för det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Fan också för långt. Tack för det Om du tyckte det var för långt, vad tycker du om originalnamnet då? Krung Thep Maha Nakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayutthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udom Ratchaniwet Mahasathan Amon Phiman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanu Kamprasit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Om du tyckte det var för långt, vad tycker du om originalnamnet då? Krung Thep Maha Nakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayutthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udom Ratchaniwet Mahasathan Amon Phiman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanu Kamprasit Kommer du ihåg hela namnet eller har du bara kopierat det? Alla thai har det i huvudet och kan rabla utantill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Livet på golvet framför braskaminen är bra idag ! Var det ljudet av en kattmatsburk som öppnades ?? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 (ändrad) Kommer du ihåg hela namnet eller har du bara kopierat det? Alla thai har det i huvudet och kan rabla utantill. Dom flesta kan inte rabbla det men däremot sjunga den, dom lär sig ramsan från dom är små Sätt den på högsta nivån och invänta Frun/flickvännen hon lär stå bakom er inom 2 minuter och sjunga med Ändrades Januari 29, 2012 av Pingislover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Söting på Big Tree Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Dom flesta kan inte rabbla det men däremot sjunga den, dom lär sig ramsan från dom är små Sätt den på högsta nivån och invänta Frun/flickvännen hon lär stå bakom er inom 2 minuter och sjunga med Min fru sjöng med de direkt. Jag behövde vänta som du sa 2 minuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Nu e de änna mörkt på åskådarplats Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Nu e de änna mörkt på åskådarplats Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Av flera orsaker tycks det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larka Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Nu e de änna mörkt på åskådarplats Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Lamaien, vart är du på för äventyr då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Vi sitter nu strax utanför mombasa i kenya och tittar på söndagsunderhållning Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Kul stad ! Skall ni upp till Amboseli och åka på Safari ? Finns härlig dykning en bit norr om stan med stora havsabborrar i stora grottor. Upp mot 200 kg !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larka Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Vi sitter nu strax utanför mombasa i kenya och tittar på söndagsunderhållning Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Coolt Verkar finnas lite vackert och se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Möcke fin natur. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Dom flesta kan inte rabbla det men däremot sjunga den, dom lär sig ramsan från dom är små Sätt den på högsta nivån och invänta Frun/flickvännen hon lär stå bakom er inom 2 minuter och sjunga med Äch ho pratar me nån käring När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Solnedgång över Karon beach Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Solnedgång över Karon beach Suck..nu är jag ressugen som fa......vacker bild Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Suck..nu är jag ressugen som fa......vacker bild Vem är inte det Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 Khao San Road mitten av 2000-talet: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Januari 29, 2012 Dela Inlagd Januari 29, 2012 En trött präst. Tillfällig paus någonstans mellan Bangkok och Hua Hin 2009. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu