leifen Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Hoppas ni inte har pollen. Inte vår, råkade på den efter en väg i Kanchanaburi. Tror nog vi har lika mycket blommor hemma, men då olika sorter i krukor, samt en massa olika fruktträd. Pollen går bra, men nyser av chilli och andra kryddor. Botas med fördel med öl i valfri dosering. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Inte vår, råkade på den efter en väg i Kanchanaburi. Tror nog vi har lika mycket blommor hemma, men då olika sorter i krukor, samt en massa olika fruktträd. Pollen går bra, men nyser av chilli och andra kryddor. Botas med fördel med öl i valfri dosering. Leif Breaking news, ring TV4 morgonnyheter!!! Det hade vart magiskt om du stod där på morgonen och förklarade detta för svenska folket manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 andrejsdenruskige...fina vinterbilder du tagit ..men jag tycker inte om snö o kyla. men frugan som är thai gillar snö vinter o snö gör sig bäst på kort tycker jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Breaking news, ring TV4 morgonnyheter!!! Det hade vart magiskt om du stod där på morgonen och förklarade detta för svenska folket Det finns många kurer, som inte är förenliga med svensk alkohol politik eller läkemedelsbolagens monopol. Sen vet jag inte om ölet hjälper, men det är ett trevligt sätt att bli botad på. Min egen hemlighet tills nu... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Det finns många kurer, som inte är förenliga med svensk alkohol politik eller läkemedelsbolagens monopol. Sen vet jag inte om ölet hjälper, men det är ett trevligt sätt att bli botad på. Min egen hemlighet tills nu... Leif OK, då ringer vi inte TV4 (ännu). manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 Har du med dig pottan om du blir nödig, för det är väll den som hänger på backspegeln MÅSTE VA GRANNENS ..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 En uttråkad miss... Olongapo, Filippinerna Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 24, 2012 Dela Inlagd Januari 24, 2012 En jätte som förirrat in sig i lampskenet. 85 mm bred. Oleandersvävare på väg till Korea eller Japan. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 (ändrad) Natten i Bangkok startar: Ändrades Januari 25, 2012 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 (ändrad) Mitt kuttersmycke och älskling Ändrades Januari 25, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Khun Lek på Siam Square 2002: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 (ändrad) Min Familj,,, Ändrades Januari 25, 2012 av Fridde "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Lastbil i centrala bkk idag: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Det blev vinter även detta år, även om snön kom något sent. Nu ligger vi nog på normalnivå igen med hängande grenar. Mycket vackert Detta påminner mig om vad Tage Danielsson sa en gång. "Alla säger att Sverige är så vackert på vintern. Hur f*n vet dom det ? Det är ju täckt av snö då ! " Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Munknovis vid Wat Arun: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Munknovis vid Wat Arun: Kanonbild dtbkk :14: (men det är vi ju vana vid, från dig :thumpsup: ) Så mera, tack Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 TACK! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 (ändrad) Ratchaprapahdammen 2012-01-21 Ändrades Januari 25, 2012 av Dempa Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Utsikt från Pathumwan Princess 2012-01-18 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Karon Sea and Sand Resort 2012-01-23 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Kärlek i Suratthani =) 2012-01-20 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Husbåtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Indian town i Bangkok. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Ganska skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Ganska skönt Jag visste väl att du var en utan studieskulder Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu