pigge01 Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Har redan varit ute och skottat snö ! Det är en vis skillnad! Du bor 600km Norr om mig. Jag bor som bekant i Sundets Pärla. 4.5 km från Danmark. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Har redan varit ute och skottat snö ! Har du fått så mkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Tveksamt om man hade kunnat sätta upp en sådan här skylt på ett hotell i Sverige? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Har du fått så mkt Bara 5 cm men jag har nästan 400 kvadrat parkering/skafttomt och det är inte kul om det får ligga kvar och börjar smälta för då får man dra på grillorna om man skall hämta tidningen på morgonen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 13 månader o ute med ny tjej varje dag Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Taling Ngam, Koh Samui. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Snart dags för grabben och klippa sig. Börjar bli väl långt nu. Håller me När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Taling Ngam, Koh Samui. Satan vilket fint foto Edvard När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Frugan vill ut å ro lite.. Fullsatt.. Hunden hängde på ändå.. Den simglada jycken.. Ny medlem eller fina bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Bara 5 cm men jag har nästan 400 kvadrat parkering/skafttomt och det är inte kul om det får ligga kvar och börjar smälta för då får man dra på grillorna om man skall hämta tidningen på morgonen Är du som jag :rotfl: Eller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Blev några bilder efter dagens vandring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Blev några bilder efter dagens vandring. dDår ser man När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Från festivalen i Olongapo, Filippinerna Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Pattaya har Sanctuary of Truth Stockholm har Regal skeppet Vasa Två fantastiska träbyggnader Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 (ändrad) På ö utanför Koh Chang Ändrades Januari 22, 2012 av Matthew Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 (ändrad) Dags för årets Happy New Year China i Chinatown part 1: Ändrades Januari 22, 2012 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Chinatown del 2: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Chinatown del 3 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Chinatown del 4: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 IT Supporten "Har du forsökt stänga av och starta datorn?" "Och du har förståss inte gjord nån back-up?" "Detta blir inte billigt, en typisk MPR-krasch" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 (ändrad) Chinatown del 4: Någon gång skall jag också köpa en riktig kamera och ta riktiga bilder. Men då får jag dra in på andra kostnader som vin, kvinnor och sång - så det får väl bli någon gång i nästa århundrande när jag blivit gammal och förnuftig. /Siamkap Ändrades Januari 22, 2012 av Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 23, 2012 Dela Inlagd Januari 23, 2012 Siamkap. Samma här, man får priotera här i livet. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 23, 2012 Dela Inlagd Januari 23, 2012 Utanför MBK igår: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 23, 2012 Dela Inlagd Januari 23, 2012 Lite gamla Bilder från en resa i Myanmar år 2005, alla bilder är tagna med en Canon Powershot S2 IS som var den kamera man kunde ha med sig in i Myanmar på den tiden-de gick noggrant igenom väskorna på flyget och en bärbar dator samt en systemkamerautrustning hade förmodligen skickat mig med vändande flyg tillbaka till Bangkok. De flesta vågade inte prata med västerlänningar-bortsett från barn som alltid är nyfikna, som detta gäng jag hittade vid U-Bien bridge Barn är tacksamma motiv att plåta Den här lilla tjejen satt på själva bron-1 usd för att ta bilder kostade det Väldigt vackert solskydd-eller thannaka- som hon har på sina kinder Man undrar ju allt hur det har gått för dessa barnen sedan bilderna togs hösten 2005? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Januari 23, 2012 Dela Inlagd Januari 23, 2012 JUNIOR E SUGEN PÅ EN TUR Å JAAAAA ME !!!!!!!!!!!!!..SEE YOU Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu