Inaktiv Medlem Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Hej stjp8729 inne i kroppen igårkväll.. Allt bra men väl en varningsklocka att sluta röka Och 47 000 Baht fattigare Ha en kanonbra dag! Intressanta och imponerande bilder av en typ som jag aldrig har sett förut. Det skulle inte vara fel att få bli undersökt och plåtad på samma sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Lobuz och R100, tack för positiva kommenterar! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Bangkok idag. Bio i paragon, middag på Fuji. Ok, en kedjerestaurang, men de gör det bra! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Fan vad du är duktig dtbkk!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 TACK! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 FET drink: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Fet drink och en go smula. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Fick syn på en fågel vid matplatsen idag, eftersom jag inte visste vad det var för flygfä skulle den fotas för att sedan artbestämma densamma. Blev tydligen an aning darrhänt vid själva avtryckningen som ni ser, titta på bilden, fan oxå, upp med kameran igen, jahaja va tydligen fler som ville åt fågeln Kan nån se vad det är för fågel? mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Det är troligen ingen fågel utan ser mer ut som en vanlig katt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Kan nån se vad det är för fågel? mvh walle Det är en katt ? Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Åhfan är ni ornitologer båda två Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 (ändrad) Jag ser ingen fågel Fina bilder i alle fall Ändrades Januari 21, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 titta på den suddiga bilden så ser du antydan till en fågel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Nu har jag kört bilden genom att avancerat program för att om möjligt se vad det är för djur i den suddiga bilden. Vad tror ni att det är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 (ändrad) Nu har jag kört bilden genom att avancerat program för att om möjligt se vad det är för djur i den suddiga bilden. Vad tror ni att det är Påminner om en dagslända Ändrades Januari 21, 2012 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Nu vet jag inte var du bor men med tanke på dom ljusa fläckarna på vingarna och det markerade gula så skulle jag tro att det är en Setgkits. Allafall inte en katt för det har vi 5 av och dom ser inte ut så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Heter den Ljugholt kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Frugan vill ut å ro lite.. Fullsatt.. Hunden hängde på ändå.. Den simglada jycken.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Bild från Bangkok livliga livescen: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
postgubben Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Inte ens samma tidning.dåligt ihoplagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
postgubben Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Inte ens samma tidning.dåligt ihoplagt. Lite missflyt (hehe..) med reklamplaceringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Slut på friden här nere Jonny D har anlänt, nu ligger dåren utslagen på min säng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Slut på friden här nere Jonny D har anlänt, nu ligger dåren utslagen på min säng Så kan det gå, lägg dig i hans säng eller kryp upp bredvid han :crazy: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Och idag kom det vita helvetet på besök. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Har redan varit ute och skottat snö ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu