L64 Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Gottigott-gött Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Gottigott-gött Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Jaha, så var det dags igen,,är du på väg eller har du redan kommit fram ?? En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 hehe, nä så roligt e de inte tyvärr.Jag skall upp o ta 2 sprutor klockan 5 några meter från vårat favvo-AW ställe här på Hising Island och lite lugnande innan skadar icke ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Vi finns överallt även i Isan Såna där pickisar har de i söder oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 hehe, nä så roligt e de inte tyvärr.Jag skall upp o ta 2 sprutor klockan 5 några meter från vårat favvo-AW ställe här på Hising Island och lite lugnande innan skadar icke ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Ska du dopa dig? Bygga muskler? Skaffa solbränna? Vad blir detta, jo Beach 2012!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 hehe, nä så roligt e de inte tyvärr.Jag skall upp o ta 2 sprutor klockan 5 några meter från vårat favvo-AW ställe här på Hising Island och lite lugnande innan skadar icke ;-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Ha det nu gott L64 Har du tatt jaktlicens mvh avundsjuke clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Alec med tjejkompis Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Satan i Gatan va man längtar ner!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Satan i Gatan va man längtar ner!!!!!! Till maten och stranden eller...? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Till maten och stranden eller...? En trång varm......bunge? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Det här är min kompis sän 5-6 år tillbaks han får lite mat ibland och betalar för den med att se till att inga hundar eller mäniskor kommer in på våran tomt utan att presentera sej för mej eller någon annan i familjen. Han har utan vidare förstått att lilla Alec är en av dom som bestämmer och avviker snabbt når han dyker upp.. Dessutom har jag förstått att alla andra av hans ras hyser stor respekt för dom sticker blixtsnabbt när han ryter till Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 (ändrad) Nontaburi Fish The Boathouse!! Ändrades Januari 19, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Sicken stor jala räka Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Sicken stor jala räka Och vilka fina tänder hon har Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Inte långt kvar nu Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Bangkok vid MBK idag: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Fotoskola vid poolen, från måndags men vad fan gör det... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Bangkok vid MBK idag: Är det tilt-shiftat i efterhand eller är det t-s objektiv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Rakt ut ur pocketkameran. och sen crop och kontrastad lite. Första bilden med nya pocketkameran, men detn är kul så det kommer mer. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Du är ju ett proffs - men för oss amatörer så finns det diverse Tilt Shift-program man kan använda för att få fram liknande foton. Men dock inte lika snyggt som dtbkk. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Sweden farang. T_S objektiven är bra men för begränsade för mig. Bökigt att hålla på med också. Men med riktigt kamera och T/S objektiv så blir det betyldigt bättre och skarpare bilder än den med lilla pocketkameran som jag använt. Och Iphones skitkamera har jag slutat använda. Vilket jävla skit. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Smaskens... stekt kinesisk penisfisk . /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Är det tilt-shiftat i efterhand eller är det t-s objektiv? Ser ut som LEGO filter i någon av redigeringsprogram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 (ändrad) Snart dags för grabben och klippa sig. Börjar bli väl långt nu. Ändrades Januari 20, 2012 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Dom e söta när dom sover C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu