Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Hej igen

Det kan tänkas att någon principfast vill se Songkran-bilderna som nämns ovan och inte vill klickar in på bloggen.

Så här kommer de (hoppas jag).

Jan L

PS. Blev inte bra det här ser jag, olika storlekar. DS.

Proffsbilder.snyggt!  :great:

Tack för att du delar med dig!  :wai:

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Kul att se lite songkranbilder från fotoproffs som Jan L och Djingen.  :great:   Gillade även den något ovanliga färgtonen i Djingens bilder från Khon kaen 2006 och undrar om den beror på filter eller efterbehandling?

Och är det filter så undrar jag i så fall vilket?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Tack för fina bilder! Som alltid med gott hantverk så blir man grymt imponerad.  :great:   Vågar man spara dom på hårddisken eller kommer IPRED-polisen och tar en då?

Dela på andra sajter

Tack för fina bilder! Som alltid med gott hantverk så blir man grymt imponerad.  :great:   Vågar man spara dom på hårddisken eller kommer IPRED-polisen och tar en då?

Inga problem bara du inte lägger ut dem igen

IPRED-polisen och tar en då

Har själva Bahnfof (100/10)

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Bara du hänvisar till källan vart du har hämtat bilderna så är det nog inga problem.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Kul att se lite songkranbilder från fotoproffs som Jan L och Djingen.  :great:  Gillade även den något ovanliga färgtonen i Djingens bilder från Khon kaen 2006 och undrar om den beror på filter eller efterbehandling?

Och är det filter så undrar jag i så fall vilket?

Tack Kim. Det är inget fotofilter det är photoshop dock är det mest skuggningar, efterbelysningar samt att jag mattat av färgen på bilderna bara.  :great:

Fotobloggen www.djingen.blogspot.com

Dela på andra sajter

Vet inte vilka bilder som åsyftas, men generellt för bilder gäller lagen om upphovsrätt.

Jan L

Ja tyvär finnes den i nuvarade form!

Den måste förnyas och bli vettig typ 1-2år sedan fritt.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Tack Kim. Det är inget fotofilter det är photoshop dock är det mest skuggningar, efterbelysningar samt att jag mattat av färgen på bilderna bara.  :great:

Aha, mattat av färgen. Jo det har jag sett funkar jäkligt bra i många fall, speciellt en del bilder där man inte mattat alla färgkanaler. Fin effekt blev det hur som helst i dina bilder.  :great:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

från centrala Bangkok söndag..innan det blev strul.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Måndag eftermiddag petchaburi road:

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Ett ar min lilltosen.

6 dagar, 6 manade och 1 ar.

Söt dotter!  :good:

Hade du fått med bägge händerna på luk-ling bilden och flyttat fokus något så att det blivit lite mer luft på den sida av bilden flickan tittar mot så hade du förmodligen kunna trycka upp baby-posters för avsalu och bli ekonomiskt oberoende för resten av ditt liv. :)

Dela på andra sajter

GammalDansken

Hade du fått med bägge händerna på luk-ling bilden och flyttat fokus något så att det blivit lite mer luft på den sida av bilden flickan tittar mot så hade du förmodligen kunna trycka upp baby-posters för avsalu och bli ekonomiskt oberoende för resten av ditt liv. :)

Med barn i den åldern och flicka dessutom är det frågan om han någonsin blir ekonomisk oberoende :-)

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest wille

Tack!

Perfekt med lite konstruktiv kritik - eftersom jag tidigare idag startade en trad for detta i bild-delen sa far du masa dig over dit och vara annu mer behjalplig. F.o sa handlade det mest om att trycka av nar hon var nagorlunda stilla :pleasantry:
Dela på andra sajter

Dagens bild måste bli vårt barnbarn Nongbest som blev 16 mån samma dag som jag uppnådde mina 58år. Fick bilder i fredags, från Bangkok, det är inte lätt att stå stilla framför kameran när benen är fulla av spring, och hela lilla jag bara brinner av lust att hitta på nya hyss.                                  url]                                          Fast när morbror Djew har en burk med något intressant godis kan man klart stanna upp några sekunder.                                                                                                    DSC_0075.jpg

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Borlänge marknad idag...och bl a den här polkagrisklänningen fick följa med hem.

19april024.jpg

Dela på andra sajter

Chiang Mai @ Night Time 21/12 2008

Mvh

Kimmo

12136_IMG_0329_JPGda1806f5cf9b85e78a0b50

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Grönt så det gör ont.

url]

Hehe...håller med dig Surin! Samma lika här i Roi Et i höstas!

Thailand016.jpg

Picture146.jpg

Picture150.jpg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...