BBJ Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Dagens finurliga leende. Skickat med Tapatalk/iPhone Att få sitta på en sån bike, hade nog fått vilken grabb som helst i den åldern att le stort och mycket. Är det hans bike? Frugan fyller år så idag blev det sånt här på bordet, själv höll jag mig dock till gratängen. mvh walle Ser ut som om du missade något Walle, jag hade nog tagit av både gratäng o sushi, ser ju smaskens ut Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 nänänä... dax för ånn tåpikk igen.. Dagens Bild!... Jag lirade på ett Bröllop idag ute på koh Phak Bia, kalastrevligt. Kopplade på 360-appen då o då, här är tre av många fina foton jag fångade... Mycket bra bilder! Världsklass.... Med vänlig hälsning, / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Morgon i Mariestad. Man vill skrika när man ser det vita som ligger överalt. Trots att det är vitt så känns det grå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Hej Mitt bidrag för dagen, från cermonin i vårat område. Ha en kalas bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 ! Faktum är att den baren är stängd och under renovering/ombyggnad. Jag snubbla in där i förrgår nämligen...tyckte at det fattades nåt... JO VI När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Satan i gatan Ragge där har du fått till det rejält, jävla va snygga bilder 100+ till dig Håler med specielt den sista När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Chang Beer Garden utanför Central World lördag kväll. Nu är det stängt för denna säsong: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Underbara bilder !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Tallviking, om du menar mina bilder: TACK! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Tallviking, om du menar mina bilder: TACK! japp. Enormt bra kvalitet och riktigt bra motiv !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Tack igen. Tyvärr får man vänta till november tills de är tillbaka. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Tyvärr får man vänta till november tills de är tillbaka. Tack vare dom bilderna så överlever man ju aif tills dess L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 En konstig frukt-grönsak. Finns i många former.Runda, avlånga ,päronformade. Används i matlagningen.For cooking Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Dagens bild är från Mindanao, Filippinerna Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Visst jag e ingen snygging, men att jag skulle vara så skräckinjagande C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Fiskelycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Fiskelycka. Fina fiskar, Berätta lite ner, var och hur så ger jag karma för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Munkar vid Wat Kham Chanot i trakterna av Amphoe Ban Dung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Fina fiskar, Berätta lite ner, var och hur så ger jag karma för det. De största fiskarna vid Sunnanå Träffen oktober 2010 (Trolling Vänern) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 En tuff bil. Bilden tagen vid templet Wat Klong Talong i Pak Chong på nyårsafton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 En snygg keramikvägg Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Som lite av en nybliven buddist, tyckte jag att jag kan ju gå och be om förlåtese för gårdagskvällen som blev sen och blöt i Cha Am. Men inte ens buddah vill se eller höra vad jag hade gjort och varit med om .... Kan det ha varit så hemskt? Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Nam Tok, Kanchanaburi provinsen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 I en djurpark någonstans i Filippinerna... Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu