Avregistrerad clion Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Mitt Monster Ozzy /Holst snyggt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Eftersom jag så sällan är i Kina så tyckte jag det var en strålande ide att ta en sväng till Hong Kong veckan innan jul när jag hade några dagar ledigt. Jag och frugan bodde i HK 2004, året innan Atom föddes, och sedan dess har vi alltid åkt dit några dagar varje år då vi båda tycker att HK är Asiens klart skönaste stad. Nu har de dock släpppt lite på kraven på visum för Mainland Kineser så det var oerhört mycket folk på Disneyland mm så fan vet om det blir så många fler resor. Jag har många hundra bilder men jag vet inte hur man lägger till text när man plockar bilderna direkt från datorn så det får bli några utvalda bilder på skyskrapor, vilket åtminstonde borde falla Bibben i smaken, och så kanske det kommer mera ågon annan gång. Tack för di billderna Atom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 ...ja vafan...en bira efter jobbet på Amys... varför inte? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 ...ja vafan...en bira efter jobbet på Amys... varför inte? Ligger Amy`s vid Luna bar? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Hej Just nu. Send from Thailand with confidence and a smile Ha en kanonbra dag Häftig bild Vad är det ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 (ändrad) ...ja vafan...en bira efter jobbet på Amys... varför inte? Ja, du får väl se till att de stackarna får åtminstone en kund. Ser tomt ut... Ooops, såginte snubben till höger, jaja han gör ju bara en höna lycklig... Edit nr:2: Det kan ju faktiskt finnas ett par pengamaskiner bakom flickorna i mitten.. Ser ett par fötter och lite skuggor. Så jag får revidera min första syn för en andra gång. men det blir banne mig den sista. Nåväl, det finns gott om flickor att bjuda på en drink... Ändrades Januari 7, 2012 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Ja, du får väl se till att de stackarna får åtminstone en kund. Ser tomt ut... Ooops, såginte snubben till höger, jaja han gör ju bara en höna lycklig... Edit nr:2: Det kan ju faktiskt finnas ett par pengamaskiner bakom flickorna i mitten.. Ser ett par fötter och lite skuggor. Så jag får revidera min första syn för en andra gång. men det blir banne mig den sista. Nåväl, det finns gott om flickor att bjuda på en drink... det kaaaaan också vara så att bilden är tagen sentsent när ingen musik är på och di flesta ATM:rna gått hem redan... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Ligger Amy`s vid Luna bar? nix, det kallas för "soi dissapointment" i folkmun. Mittemot McDonalds kan man säga. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 nix, det kallas för "soi dissapointment" i folkmun. Mittemot McDonalds kan man säga. OK,tack.Är den gamla bargatan mittemot donkan kvar.Har inte varit där på 5 år och då skulle den bort sa dom Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Blir pa tosen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 En riktig näspenetrerare, grön curry med basilika. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 (ändrad) Tanternas favoritsysselsättning Snake Och dotterns nagelförlängning. Ändrades Januari 7, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Tänkte läsa nåt om Pattaya men då kom nån konstig sida upp så de sket sig, nåja får se om man kan läsa nån annan tråd istället Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 En riktig näspenetrerare, grön curry med basilika. Snake Uhhh, ser ut som något som har varit nere en vända och vänt upp igen . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Dagens finurliga leende. Skickat med Tapatalk/iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Tänkte läsa nåt om Pattaya men då kom nån konstig sida upp så de sket sig, nåja får se om man kan läsa nån annan tråd istället Ja forums ägarna jäklas med oss! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Får ja inge käk snart så ryker guldfisken, bara så du vet mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Frugan fyller år så idag blev det sånt här på bordet, själv höll jag mig dock till gratängen. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 OK,tack.Är den gamla bargatan mittemot donkan kvar.Har inte varit där på 5 år och då skulle den bort sa dom oh no och nix och nej. Den soi:en är kvar och lever och frodas. ca 15 barer inne i där och så fort du kommit in så känns det som Pattaya... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 oh no och nix och nej. Den soi:en är kvar och lever och frodas. ca 15 barer inne i där och så fort du kommit in så känns det som Pattaya... Jag vet,mer eller mindre bodde där innan frugan fick reda på mitt gömställe.Den blev väl nån typ av fotbollsbar ett tag? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 ...nu vet jag inte vilken bar du menar specifikt...men jag vet at di flesta barerna kör preimer L på deras TV. Men vill du ha kommentatorer till fotbollen så ska du inte vara på soi dissapointment.. haha... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 ...nu vet jag inte vilken bar du menar specifikt...men jag vet at di flesta barerna kör preimer L på deras TV. Men vill du ha kommentatorer till fotbollen så ska du inte vara på soi dissapointment.. haha... Den sista på vänster sida Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 Den sista på vänster sida ! Faktum är att den baren är stängd och under renovering/ombyggnad. Jag snubbla in där i förrgår nämligen...tyckte at det fattades nåt... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 7, 2012 Dela Inlagd Januari 7, 2012 nänänä... dax för ånn tåpikk igen.. Dagens Bild!... Jag lirade på ett Bröllop idag ute på koh Phak Bia, kalastrevligt. Kopplade på 360-appen då o då, här är tre av många fina foton jag fångade... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 nänänä... dax för ånn tåpikk igen.. Dagens Bild!... Jag lirade på ett Bröllop idag ute på koh Phak Bia, kalastrevligt. Kopplade på 360-appen då o då, här är tre av många fina foton jag fångade... Satan i gatan Ragge där har du fått till det rejält, jävla va snygga bilder 100+ till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu