Mankan Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 gårdagens bild, ett trevligt ställe mellan maitans och Pattaya, satt några timmar på baksidan och drack några öl,mycke bra service Ja där har jag varit. Servicen är väldigt bra Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 Erawan National Park i Kanchanaburi provinsen. Satan Edvard Kann bara gratta dig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 Snö? Skickat med Tapatalk/iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 Snö? Skickat med Tapatalk/iPhone Ser mer ut som pollen från vitsippor. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Januari 5, 2012 Dela Inlagd Januari 5, 2012 Spritsippor Bibben Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Min nya jobbkommpis Har man kört disel så blir det till å börja på ny kula När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Eftersom jag så sällan är i Kina så tyckte jag det var en strålande ide att ta en sväng till Hong Kong veckan innan jul när jag hade några dagar ledigt. Jag och frugan bodde i HK 2004, året innan Atom föddes, och sedan dess har vi alltid åkt dit några dagar varje år då vi båda tycker att HK är Asiens klart skönaste stad. Nu har de dock släpppt lite på kraven på visum för Mainland Kineser så det var oerhört mycket folk på Disneyland mm så fan vet om det blir så många fler resor. Jag har många hundra bilder men jag vet inte hur man lägger till text när man plockar bilderna direkt från datorn så det får bli några utvalda bilder på skyskrapor, vilket åtminstonde borde falla Bibben i smaken, och så kanske det kommer mera ågon annan gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Eftersom jag så sällan är i Kina så tyckte jag det var en strålande ide att ta en sväng till Hong Kong veckan innan jul när jag hade några dagar ledigt. Jag och frugan bodde i HK 2004, året innan Atom föddes, och sedan dess har vi alltid åkt dit några dagar varje år då vi båda tycker att HK är Asiens klart skönaste stad. Nu har de dock släpppt lite på kraven på visum för Mainland Kineser så det var oerhört mycket folk på Disneyland mm så fan vet om det blir så många fler resor. Jag har många hundra bilder men jag vet inte hur man lägger till text när man plockar bilderna direkt från datorn så det får bli några utvalda bilder på skyskrapor, vilket åtminstonde borde falla Bibben i smaken, och så kanske det kommer mera ågon annan gång. Tack Atom, bilder från världens härligaste stad kan man inte få för många av manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Tack Atom, bilder från världens härligaste stad kan man inte få för många av Så lite så. Helt klart Asiens skönaste stad och i absoluta världstoppen, om det är nummer ett eller inte beror på dagsformen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Min nya jobbkommpis Har man kört disel så blir det till å börja på ny kula Ja, då är det viktigt att läsa instruktionsboken ordentligt. Och nej, jag har inget ägarintresse i MM, så detta är ingen egenreklam. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 (ändrad) Är det Happy Valley man kan se på de 2 sista bilderna? Ändrades Januari 6, 2012 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Är det Happy Valley man kan se på de 2 sista bilderna? Ja (Hoppas det är OK att jag svara Atom?) manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Så lite så. Helt klart Asiens skönaste stad och i absoluta världstoppen, om det är nummer ett eller inte beror på dagsformen Snygga bilder! Är de sista tagna från Cosmopolitan? Väldigt likt utsikten jag hade där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Mitt Monster Ozzy /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Hej Just nu. Send from Thailand with confidence and a smile Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Hej Just nu. Send from Thailand with confidence and a smile Ha en kanonbra dag Härligt, en Live & Direct bild manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Ja (Hoppas det är OK att jag svara Atom?) Tack, helt underbart läge på en bana! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Conservator, Bibben och mackan33 är riktiga HK-kännare ser jag. Visst är det Happy Valley och bilden är tagen från Cosmopolitan där vi bodde och brukar bo då jag tycker det är helt OK. Denna gång var det dock dålig avrinning i duschen så det blev lite översvämning vilket jag givetvis drog nytta av och som van Kina-resenär körde jag en "skrik som en Kines" nere i lobbyn så vi fick en schysst uppgradering sista tre nätterna. Speciellt coolt med onsdagskvällens race. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Atom, en riktig Göttegris manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Atom, någon expert på HK jag inte, känner just bara till Happy Valley och Sha Tin-har du varit på den banan också? Härligt med galoppbilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Atom, någon expert på HK jag inte, känner just bara till Happy Valley och Sha Tin-har du varit på den banan också? Härligt med galoppbilder! Nej och faktum är att jag aldrig varit inne på Happy Valley heller men vi ser alltid till att boka ett rum med utsikt över banan då den utsikten är trevligast. Däremot har jag varit inne på Macau Jockey Club och den är ju också rätt häftig, alltså iaf om man jämför med Axevalla som är min enda tidigare erfarenhet av trav- och galoppbanor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 (ändrad) Atom, en riktig Göttegris Du får förlägga din nästa "Live & Direct" resan till HK och Greater China så kan vi mötas upp över like Pekinganka och ett gäng Tsingtao Ändrades Januari 6, 2012 av Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Du får förlägga din nästa "Live & Direct" resan till HK och Greater China så kan vi mötas upp över like Pekinganka och ett gäng Tsingtao Mmmmmm, in my dreams... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 gårdagens bild, ett trevligt ställe mellan maitans och Pattaya, satt några timmar på baksidan och drack några öl,mycke bra service ' Absolut bra service där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 6, 2012 Dela Inlagd Januari 6, 2012 Ja, då är det viktigt att läsa instruktionsboken ordentligt. Och nej, jag har inget ägarintresse i MM, så detta är ingen egenreklam. Den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu