Stoneys Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 För dom som gillar lite hårdare tag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 För dom som gillar lite hårdare tag. Inte vad jag gillar precis, kanske skulle tipsa Aftonbladet, då fick dom mer att gotta sig åt. Detta ställe måste väll ligga nära Lemoni´s restaurang. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Inte vad jag gillar precis, kanske skulle tipsa Aftonbladet, då fick dom mer att gotta sig åt. Detta ställe måste väll ligga nära Lemoni´s restaurang. Stämmer,mittemot på andra sidan turist affären. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 rap Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Somnade 18:00 men vaknade nyss o började nalla på mitt vin Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Efter lite poollek igår så överraskade vi Atom, hennes sysslingar och några grannbarn med att hyra en hoppborg för ett par timmar, mycket uppskattat. Idag är det dock dags för de äldre släktingarna att leka, jag har precis varit och köpt medanstående priser för den traditionsenliga nyårs 5-kampen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Det kommer att bli en vackert Nytt Års afton i Mariestad GOTT NYTT ÅR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Håller psis nu på att repa in låtar till Nyårsfesten ikväll på Full Moon Bar i Ao Nang. Försöker hitta nån vikingalåt men det verkar svårt om man kollar här, hehe: http://viking.no/e/life/music/e-musikk-mogens.html Önskar alla goa MPR:are ett himla Gott Nytt År från min replokal / veranda!! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Håller psis nu på att repa in låtar till Nyårsfesten ikväll på Full Moon Bar i Ao Nang. Försöker hitta nån vikingalåt men det verkar svårt om man kollar här, hehe: http://viking.no/e/l...ikk-mogens.html Önskar alla goa MPR:are ett himla Gott Nytt År från min replokal / veranda!! Tack detsamma trubadix.Hoppas du får ett underbart 2012.Om du spelar på Luna Bar så hälsa från PapaStone Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Fredag kväll Tiger Beergarden med bandet Mild. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Fina bilder som vanligt,dtbkk. Alskar dinna bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 TACK! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Fina bilder som vanligt, dtbkk! Du verkar leva ett riktigt glassaliv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 wuthai. Tack för det. Glassarliv vet jag inte. Gillar att ta bilder på nattliv. Damen som är med på två bilder bjöd på biran dessutom. Dock gillar jag dessa beer gardens som "bara" finns denna kallare del av året. Thaiarna går man ur huse, sitter och dricker bira och lyssnar på bra eller mindre bra band. Många finna tjejer som går dit också. Trevlig tradition. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Efter lite poollek igår så överraskade vi Atom, hennes sysslingar och några grannbarn med att hyra en hoppborg för ett par timmar, mycket uppskattat. Cut... Hyra en hoppborg till pool partyt nästa år, vilken succé. Ni skulle inte se skymten av mig, Garry och farsan. Prisuppgift och maxvikt per person? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Av mitt cd-skivsletande häromdan på Khaosan Road fick jag inte ut så mycket men det blev ett gäng bilder på den här trötte kissen i alla fall. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Två nyårsbilder från Surin igår. Bilderna uppladdade via det trådlösa nätet på Wat Klong Talong i Pak Chong, där jag, frun och hennes dotter firar nyår i år. Bilderna nedan kommer därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 (ändrad) <p> Hyra en hoppborg till pool partyt nästa år, vilken succé. Ni skulle inte se skymten av mig, Garry och farsan. Prisuppgift och maxvikt per person? Vi hyrde fran dem som har hoppborg nar det ar marknad och liknande I staden, och de tog 1,000 Baht per 3 timmar dagtid och 1,500 eftermiddag/kvall. De sade inget om maxvikt men vi var som mest 8 vuxna och 8 barn och de hade inga invandningar och vi var ett par stycken som ligger runt 100-strecket. Ändrades December 31, 2011 av Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Mot ljusare tider C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Mot ljusare tider C;D Den var bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Hus bil för gangsters,dom hängde på denna i går. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Hjulet som ska flyttas Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Lite nostalgi så här på nyårskvällen från en löneslav i mörkret... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Lite nostalgi så här på nyårskvällen från en löneslav i mörkret... Vad är det? En minuskarma? Hann du spara en sån knapp, lycko!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Haha, det där är humor! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu