Bibben Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 En nytvättad Poseidon önskar alla en god jul Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 God Jul från ett snöfritt gnällbälte!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 En tämligen fet tomte gästade oss imorse tomten är borta men barnet har kommit ner istället sedan gick dottern ut och bötjade med att tvätta pärlan.. Jahaja tänkte jag i min enfald, en fin julklapp till pappsen. Denna bilbehandling, tvätt in och utvändigt samt dammsugning brukar kosta mig en 100lapp, men eftersom det var julafton kostade jobbet 200 hundra istället. Där rök den ekonomiska uträkningen även för denna jul Och så här mätt och slö blir man när man tuggat i sig 8 strömmingsfileer till frukost och nu ska far i huset ut och montera upp en ljusslinga som tomten kom med. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR önskar walle med familj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Härliga bilder !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Kan köra in en bild på passagerare färjan från Sabang Och utsikten från stugan på Stepgarden. sista bilden är Stepgardens restaurang. Visat av pigge01 Då måste du väl ha mött härliga Ella på Steps Garden Pigge? hon med de vackraste leendet i hela Asien! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Då måste du väl ha mött härliga Ella på Steps Garden Pigge? hon med de vackraste leendet i hela Asien! Ja och hon väntar nog på dig! En trevlig och söt servitris! Tycker pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Även garannens feta Max ville smaka av julbordet, fel agerat av mig eftersom varken jag eller våran katt vill ha honom springandes här, men va f det ät ju i af jul. mvh walle. ps. är det bara hos mig det går segt att ladda bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Julbordet är i "full" swing . . . Bror och syster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Snappsvisa på Thai, det funkar det också Skål och God Jul ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Så kom han äntligen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Let's dance (the korat style) party party .. . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Snapsvisa på thai, helt jävla underbart. Brodern verkar ha lagt på sig några kilon oxå. Vad kan man säga mer än +++++++ En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Snappsvisa på Thai, det funkar det också Skål och God Jul ! Jisses vad prålig Taab ser ut till dags ära! Hoppas ni har det trevligt i Götet! Familjen Stickan Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Så kom han äntligen Nu fattar jag varför många barn har Tomteskräck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Skall visst vara lite baluns nere vi piren i Pattis,Visst många bra grupper om man gillar Thaimusik. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Nar Pappa (farangen) kokar mat till mig. Kan jag bade sitta och ligga,han kokar god mat. Idag blev det min favorit.Egg med malen fisk o ris Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Nar Pappa (farangen) kokar mat till mig. Kan jag bade sitta och ligga,han kokar god mat. Idag blev det min favorit.Egg med malen fisk o ris Lina Jasså du har bara en hund att skämma bort Jag har 7 för tillfället, 2 fullvuxna och 5 valpar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 25, 2011 Dela Inlagd December 25, 2011 Jisses vad prålig Taab ser ut till dags ära! Hoppas ni har det trevligt i Götet! Familjen Stickan Tjena, jo du, den kostymen satt som en smäck på honom -Jo tack det var trevligt igår kväll. Hoppas att även ni hade det kul på Julafton. Taan och frugan var först julklappstomtar, och lite senare blev det dans i köket. Ibland hade Taan en riktig danspartner, och ibland gick det även bra med en påhittad sådan, he he Vi får passa på att önska "God Fortsättning" till dig och familjen och till alla andra på MPr. Ha det bra, SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Dagen innan Julafton var det en smula stressigt och jag fick då i uppdrag av min fru att inhandla lite attiraljer till hyllorna i baren. Först tog jag en sväng till bolaget och sedan bar det iväg till möbel och inredningsbutiken MIO. I varukorgen hamnade även en i mitt tycke passande "fyllehund" att pryda baren med. På så vis så erbjuds man ju en viss konkurrens om den titeln. Men på Julafton när min gästande gamla mor stod och inspekterade den i läder uppsydda fyllehunden så tyckte hon att den hade lite märkliga tassar . . . Jag kan bara hålla med henne, och, öhh,, jag missade visst detta i butiken. Nu vet jag varför vissa hundar kallas för "Pitt-bull" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Dagens bild Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Dagens bild Mvh SWEDEMAN K O N C E N T R A T I O N ! ! Vacker dam! Din fru Swedeman? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 (ändrad) Nej tyvärr en granne Mvh SWEDEMAN Ändrades December 26, 2011 av SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Ordentligt med färgade Juleljus, måste vara en Amerikanska jag gift mig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 Ordentligt med färgade Juleljus, måste vara en Amerikanska jag gift mig med. Blinkar ljusen är det nog en thai Iaf! Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2011 Dela Inlagd December 26, 2011 4 Kusiner, 4 Ipads.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu