måne Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Du FF jag dammar av din samling endast en gång på året.. FF Fyllde du på den vid denna resa? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Fyllde du på den vid denna resa? Tyvärr hittade inga flaskor som jag inte hade... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Mpr träff i Jomtien . Lite större träffi Pattis. Vad e det för cykel? Riskokare...? Påminner om Road Star Warrior. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Vad e det för cykel? Riskokare...? Påminner om Road Star Warrior. Skit i hojarna titta på den målade killen . Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 (ändrad) Jo, det ser säkert bra ut, men hoj e skoj... Ändrades December 18, 2011 av THAISWEDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Another nite in Bangkok: Mycket fina bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Jo, det ser säkert bra ut, men hoj e skoj... Japp,Katoy och hoj e skoj. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Lite mixade bilder från de senaste dagarna. Hmande på en BBQ och sen lite öl-park är aldrig fel. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Lite mixade bilder från de senaste dagarna. Hmande på en BBQ och sen lite öl-park är aldrig fel. Det måste ha varit bra fart på den ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Jorå. det är väl bra fart i Chang. Ett problem när man hamnar på ölpark så får man köpa det som erbjuds. Nu är inte chang nån favorit, men men. Bara bita ihop. Sen har de ju lite ögongodis i de charmiga servitriserna. Blir nog en date med en av dem från Chiang Mai till veckan. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 19, 2011 Dela Inlagd December 19, 2011 Det måste ha varit bra fart på den ölen Yeah ,you are right. Fart is the word. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 19, 2011 Dela Inlagd December 19, 2011 Hmm ber om ursäkt FF , hade tydligen för feta fingrar när jag skulle trycka +. Skall kompenseras ;-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Sökt mig fram till denna tråden.. Verkar vara nån som inte var helt nöjd med någons parkering... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Sökt mig fram till denna tråden.. Verkar vara nån som inte var helt nöjd med någons parkering... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Den som söker han finner.... Är det ett sånt där otrevligt hjullås på vänster framhjul? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 (ändrad) Den som söker han finner.... Är det ett sånt där otrevligt hjullås på vänster framhjul? Nä, det är där den där grejen som stod på det som ligger på framrutan. Jag gissar på att han/hon kört över den grejen och nån arbetare lagt den på framrutan för att markera att de kört för långt. Istället för trafikböter kan man säga, tror jag. Ändrades December 20, 2011 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Nä, det är där den där grejen på framrutan stod. Jag gissar på att han/hon kört över den grejen och nån arbetare lagt den på framrutan för att markera att de kört för långt. Ahhhh givetvis.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Påminner om en gammal reklamkampanj som London Underground körde för ett antal år sedan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Nu börjar folk inta Udon... snart dags för pool party och annandagsträffen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Har ni ingen egen tråd för det, nu blir ju folk bara forvirrade. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Dags för beer garden igen: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 20, 2011 Dela Inlagd December 20, 2011 Blev det någon date? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 21, 2011 Dela Inlagd December 21, 2011 jobbar på det... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 21, 2011 Dela Inlagd December 21, 2011 Finns inga ord for dinna bilder,dom ar sa bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 21, 2011 Dela Inlagd December 21, 2011 Blir lite goa barn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2011 Dela Inlagd December 21, 2011 En polare köpte just en hund. Någon form av trevägskorsning. Han försöker lära den trick med "klick metoden". Det går inge vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu