maakaao Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Ja idag är det full aktivitet här har det tillverkats pepparkakshus på löpande band. När får vi äta upp allt godis på taket? Sedan var det dags att göra en snöängel. Sedan rullades det klot och allt var hemlig. ingen fick titta innan det var färdigt. Så här blev snögubben när den var färdig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Jag minns när man var barn, att det där dammiga godiset på taket inte var särskilt gott. När man väl fick äta upp det runt Tjugondag Knut. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Jag minns när man var barn, att det där dammiga godiset på taket inte var särskilt gott. När man väl fick äta upp det runt Tjugondag Knut. mvh Ja godis är eftertraktat, det har redan börjat försvinna enstaka här och där så att det inte ska märkas så väl Vi får se om det är några kvar till Julafton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Ja godis är eftertraktat, det har redan börjat försvinna enstaka här och där så att det inte ska märkas så väl Vi får se om det är några kvar till Julafton Ja, det känner man igen, men det var ju alltid brorsan .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Ja, det känner man igen, men det var ju alltid brorsan .... 555555 ...Ja därför gjorde vi 2 hus, tanken var att de skulle äta av sitt eget godis men nu snor de av varandra och sen blir det slagsmål! Syskonkärlek tror jag att det heter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Mpr träff i Jomtien . Lite större träffi Pattis. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Vilken Bar Gissa rätt nu. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Another nite in Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Another nite in Bangkok: Gillar dina bilder! Vilket bildbehandlingsprogram använde du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 (ändrad) Wuthai. Lite olika. Här var det adobe Lightroom. Men använder alltid begränsad redigering så blir nog samma i Photoshop, Photoshop elemements eller liknande. Tack för kommentaren! Ändrades December 17, 2011 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Jag gillar inte bildbehandlingsprogram. Ärlighet är bäst.. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 fantastiskt bra bkk bilder mycket skickligt och smakfullt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Jag gillar inte bildbehandlingsprogram. Ärlighet är bäst.. Hade du frågat mig innan jag skaffade en systemkamera hade jag förmodligen hållit med dig. Men idag så redigerar jag mina bilder.. men jag är inte lika duktig som dtbkk, ännu! Men jag tycker absolut att man ska redigera bilderna.. det blir såååå mycket bättre och det är kul och fibbla runt och se resultatet. Raw i all ära.. men redigerat is tha shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Har inte tekniktokarna en egen tråd så vi dödliga kan bara se och njuta? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Jag gillar inte bildbehandlingsprogram. Ärlighet är bäst.. dtbkk's bilder är extremt högkvalitativa och inte oärliga. Men det kanske inte var hans bilder du refererar till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 scorpio. Beror ju lite på vad man menar. Eftersom som bilder ur proffs-kameror är "softa" för att man ska förbättra bas-grejor så tycker jag det är ok. Följer de stora bildbyråerna regler och rekommendationer. SKulle aldrig lyfta bort eller lägga till saker i bilder till exempel. Men att förstärka skärpa, färger, kontrast etc tycker jag är helt ok. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Har inte tekniktokarna en egen tråd så vi dödliga kan bara se och njuta? Är det nåt fel på "tekniktokarnas" bilder? Eller vad menar du? Själv gillar jag alla bilder som visas, redigerat som oredigerat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Lite fler från igår. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Ett par till Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Kan ju nämna att HAN bara har troser och ett höft nät på sig,det andra är body paint. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Ett par till Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Några gilalr byggnaden, andra hatar den. Den är dock högst i Bangkok än så länge: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Några till från Bangkok. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Jag gillar inte bildbehandlingsprogram. Ärlighet är bäst.. En bra bild är en bra bild. Varför krångla till det? spelar väl ingen roll hur man kommer till den bra bilden... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 18, 2011 Dela Inlagd December 18, 2011 Du FF jag dammar av din samling endast en gång på året.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu