Gorocco Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Det kan inte vara Hua Hin, det är ju familjeresort nuförtiden har Borgmästaren sagt! Och en Thailändsk politiker måste man väl kunna lita på? Mvh Amja Hua Hin är fel men vi är i rätt land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Hur fasen lyckaes du med det där?? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Kan det vara Purin? Mvh Maitan . Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Gjorde inköp här idag och käka upp det mesta glömde bild men gött var det. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Staden börjar på P och slutar på a, så mycket kan jag säga. Kan det vara Pajala?? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Papaya? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Nej jag känner att svaret var lite för knepigt, jag kanske skulle börjat med en lättare fråga. Nu säger jag svaret istället. Rätt svar är... . . Pattaya!!! AHA tänker ni nu men så lätt var det faktiskt. Skål från Jacuzzin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Nej jag känner att svaret var lite för knepigt, jag kanske skulle börjat med en lättare fråga. Nu säger jag svaret istället. Rätt svar är... . . Pattaya!!! AHA tänker ni nu men så lätt var det faktiskt. Skål från Jacuzzin. Det ser ut som att far och son ätit väldigt mycket ärtsoppa och bruna bönor . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 One night in Bkk: Fan va äckligt Tro du ja har nån changs men ja e snäll å fattig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Det ser ut som att far och son ätit väldigt mycket ärtsoppa och bruna bönor . 5555 den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Snygga bilder Dennis. Snygg behandling i Lightroom Jaså ni e kompisar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Canon kamera (flera olika hus och objektiv). Med blixt på de flesta bilderna för denna typ av bilder. Nedan dock två utan blixt.. Another night in Bangkok: Kan ja få va me När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Pattis är fel men vi är i rätt land. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Dottern gillade sin nya thaimössa. Jag hade nog tagit den själv, synd bara att storleken var fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Min Norska granne kom hem från Norge/Sverige resa med 20 kg 'godis' i väskan och delade med sig. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Jaså ni e kompisar Vet inte ven Lobuz så tror inte jag känner honom... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Vet inte ven Lobuz så tror inte jag känner honom... På örat Ja förstår dig kommpis dessa vackra damer klart man får ta en paraply eller fler När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Dottern gillade sin nya thaimössa. Jag hade nog tagit den själv, synd bara att storleken var fel. Så det är lillflickan som får "bära hundhuvudet" i den familjen En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 (ändrad) ÅKT EN VÄNDA PÅ "DARLINGEN". Ändrades December 15, 2011 av PUTTE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Så det är lillflickan som får "bära hundhuvudet" i den familjen Tillfälligt vikariat. Jag fick ledigt i två dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 (ändrad) Ilsken vattenbuffel med unge Ändrades December 15, 2011 av L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Celebert besök i fågel-mataren just nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 En skata Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 En skata Är det vad du tror att det är ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2011 Dela Inlagd December 15, 2011 Är det vad du tror att det är ? Nej jag vet att det inte är en skata jag bara skoja på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu