Tallviking Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Jäklar vad grön det var där! Ingen vinter än? Nope. Hovrar runt nollan mest och bara lite regn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Idag var det dags att baka lussebullar inför morgondagens Luciafirande, jag hade bara grabben hemma så han fick bistå med att trycka ner russinen. Här finns det nygräddade lussebullar! När dottern kom hem ville hon prova luciaklänningen och ljuskronan, nu är allt färdigt. Välkomna på Luciakaffe imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 behöver väl inte sägas så mycket om denna gata. På väg mot btt hemtrakter. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Bangkok by night Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 One night in Bkk: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Vad plåtar du med för kamera dtbkk? Bilderna är väldigt klara och fina för att vara tagna i halvmörker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Vad plåtar du med för kamera dtbkk? Bilderna är väldigt klara och fina för att vara tagna i halvmörker Ser ut som kort slutartid och kraftig blixt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Vad plåtar du med för kamera dtbkk? Bilderna är väldigt klara och fina för att vara tagna i halvmörker Snabbt bild analys ge svar att det var en Canon EOS 5 Dmark II fokus 16 mm ( 35 - 146 mm ) 1/6 sek f 2,8 ISO 400 :crazy: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Bild 2 och 3 är tagna med Canon EOS 1D Dmark IV fokus 24 mm 1/40 sek f1/4 iso 160 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 OK, tack för info ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Canon kamera (flera olika hus och objektiv). Med blixt på de flesta bilderna för denna typ av bilder. Nedan dock två utan blixt.. Another night in Bangkok: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Fina bilder i den högre divisionen, klart imponerande ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 r1000: TACK! Uppskattas! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 (ändrad) Canon kamera (flera olika hus och objektiv). Med blixt på de flesta bilderna för denna typ av bilder. Nedan dock två utan blixt.. Another night in Bangkok: Jag kräver en fotoskola / fotokurs av dtbkk på lämplig plats i Bangkok Ha en kanongo dag! Ändrades December 14, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Jag kräver en fotoskola / fotokurs av dtbkk på lämplig plats i Bangkok Ha en kanongo dag! Då följer jag med som kamera bärare Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 stjp och Borgmästarens son. Tack för de kommentarerna. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Inte dagens bild utan gårdagens Mvh borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Pattaya Beach 13 december - Snygg färg på underarmarna innan hemresan. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 En annan bild på samma tema som Borgmästarens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Canon kamera (flera olika hus och objektiv). Med blixt på de flesta bilderna för denna typ av bilder. Nedan dock två utan blixt.. Another night in Bangkok: Snygga bilder Dennis. Snygg behandling i Lightroom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Jag, farsan och Lillkrabban har nu anlänt en känd thailändsk stad men vi tänkte hålla det lite hemligt ett tag till, så ni får gissa var vi kan vara. Det kan vara lite knepigt men säg till så får ni några ledtrådar. . . . . . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Ok första ledtråden, cirka en timme från Bangkok med bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Okej det var så svårt ser jag, känt för sitt okända nöjesutbud. Det är inte Phuket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Staden börjar på P och slutar på a, så mycket kan jag säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Det kan inte vara Pattis, det är ju familjeresort nuförtiden har Borgmästaren sagt! Och en Thailändsk politiker måste man väl kunna lita på? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu