Wwax Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Finnkryssning på g? Nä hälsade på min farmor på Erstahemmet och önskar att alla R D D medlemmar skänker en tanke till sina mor och farföräldrar, det är inte deras fel att ni blivit som ni blivit, skyll på era föräldrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Denna snubben låg och snarkade på 4:e våningen när jag kom hem till hotellet kl04 efter en natt Climax, ringde front desk som såg till att han kom i säng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Det var bra att du ringde. Inte bra alls att ligga så där och kanske dö i sina spyor. Hänt att man stött på sådana fyllskallar ibland och då har jag även lagt de i framsidastupoläge. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Nä hälsade på min farmor på Erstahemmet och önskar att alla R D D medlemmar skänker en tanke till sina mor och farföräldrar, det är inte deras fel att ni blivit som ni blivit, skyll på era föräldrar. Du är en fin kille du! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 http://youtu.be/cdN17PPdEQs En liten julhällsning till er som måste vara nere i värmen med skortor som klibbar usch När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Nä hälsade på min farmor på Erstahemmet och önskar att alla R D D medlemmar skänker en tanke till sina mor och farföräldrar, det är inte deras fel att ni blivit som ni blivit, skyll på era föräldrar. Det gör man ofta,,speciellt en morförälder,,nästan varje dag... Tur att man har nån o skylla på... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Det var bra att du ringde. Inte bra alls att ligga så där och kanske dö i sina spyor. Hänt att man stött på sådana fyllskallar ibland och då har jag även lagt de i framsidastupoläge. Man får ju hoppas att det finns någon vänlig själv den dagen man själv somnar på ett udda ställe. men jag ville inte gå ner och väcka honom då man inte vet vad han har för morgonhumör hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Skojjar ni? fråga P3 hur det gick första gången vi gjorde Surin... Jag vaknade på en parkbänk där en hotellväktare va jäkligt juste å kollade om jag levde en gång var 10:de minut Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 Tjenixen alla. Tänkte tala om tamdjur i hemmet. Djur i bur ska inte äta ris. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 För då händer detta. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 (ändrad) Bättre med den rumsrena varianten. Snake Ändrades December 9, 2011 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 (ändrad) Hejsan. Inte dagens men den funkar, tror jag. Snake Ändrades December 9, 2011 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Tar det lugnt efter att ha städat tomten.. Här har ni det jag tittar på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Kanon snyggt. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Hej Just nu i Bangkok, månförmörkelse. Började så här. Mindre och mindre. Nu är den nästan borta. Och just nu bytte månen färg Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Och så här såg den ut i skymmningen idag över fiskebyn. Tog en bild på en bild som den nya marinan i Pattis kommer att se ut. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Och i Ban Chang med 500 mm tele. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Och i Ban Chang med 500 mm tele. Kanon häftigt Oscar. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 !!!!Silly Season!!!! FC Udons fotbollsklubb har nu börjat riktat blickarna mot Sverige i och med nästa säsongs storsatsning mot högsta divisionen. -Låt oss presentera... ...Höger anfallare med en makalös förmåga att sänka changen... FADER BAA ... Vänster anfallare med en killerinstinkt som inte lämnar en droppe kvar i flaskan, GUSING aka FARSAN!!! ... Sist men minst, spjutspetsen med den där lilla extra snabbheten till baren... GOROCCO! . . . Snart på en arena nära dig . . . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Det var bra att du ringde. Inte bra alls att ligga så där och kanske dö i sina spyor. Hänt att man stött på sådana fyllskallar ibland och då har jag även lagt de i framsidastupoläge. Nästa gång kan du väl lägga på mig en filt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Climax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Nästa gång kan du väl lägga på mig en filt? Deal! lägger även en flaska Chang som huvudkudde. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Inte direkt dagsfärsk, men i alla fall, dottern i famnen på en vän som är kock. Bilden tagen på Koh Kood. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 11, 2011 Dela Inlagd December 11, 2011 Kanon häftigt Oscar. Mvh Maitan. Tack Mait, var lite disigt igår, med klar himmel kan det bli så här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2011 Dela Inlagd December 11, 2011 Tog en morgon promenad till Friendship och sprang på den här krabaten,tamt vildsvin. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu