Herr Chang Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Självklart Kenneth! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sune2000 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 En bild från våran Kurs vi hade, nämligen så att SL ska ta över all färdtjänst igen och då ska vi kunna serva folk i rullstol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sune2000 Inlagd April 4, 2009 Dela Inlagd April 4, 2009 Min söta bonus dotter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd April 4, 2009 Dela Inlagd April 4, 2009 Quote En bild från våran Kurs vi hade, nämligen så att SL ska ta över all färdtjänst igen och då ska vi kunna serva folk i rullstol. Så ser jag ut efter 1 vecka i Pattayaaaa pattayaaa Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2009 Jättesöt bonusdotter Redspaggy. Hon kommer nog sätta många svenska unga killars hjärtan i brand så småningom. Min dagens bild idag är från igår. Visar hur norrländska vattenrutchanorna ser ut vid den här årstiden. Det var för övrigt farmors man och min son som åkte och på nästa bild kollar son och farmor om det ännu går att få ner ankaret, men tyvärr, isen är nog fortfarande en meter tjock. Men om en månad, då jäklar. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd April 5, 2009 Dela Inlagd April 5, 2009 Inte är dom så snygga korna i LOS. Dagens skvaller Och lite sumtam http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 5, 2009 Dela Inlagd April 5, 2009 Jerker, har du några marknader inplanerade närmaste tiden, annars kan jag rekomendera godegårds marknad 1 maj, riktigt stor och bra marknad, ska dit själv och kränga akvarieprodukter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 Dagens vattenbuffel i Phang Khwang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 7, 2009 Dela Inlagd April 7, 2009 Fick lite bilder på Skype igår, kul med tanke på att min kamera försvann på senaste resan. Från soi Diana Inn tror jag member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 8, 2009 Dela Inlagd April 8, 2009 Besökte idag ett strövområde några km utanför Borlänge centrum och träffade på de här trevliga kompisarna. Långhåriga kor av typen Highland cattle som håller landskapet fritt från att växa igen. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 8, 2009 Dela Inlagd April 8, 2009 Från en av dom där karusellbarerna vid Walking Street. Rätt mysigt att sitta där en stund och snurra runt. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd April 8, 2009 Dela Inlagd April 8, 2009 Trevligt Farang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Quote En öl från den senaste resan, många blev det ja nu lengtar man ner.. Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Nån som känner igen detta "spöke"? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Visst känner man igen henne, hon har glidit runt på Pattayas soier i tio år. Lite märkligt att tjejjerna hyser så stor respekt och är rädda för henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Alla thaitjejer är rädda för spöken.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Alla thaitjejer är rädda för spöken.Mvh Måne Thai logik då, att dom köper dyra kemikalier för att bli så spöklika som möjligt. mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Mong Leya är inte dyrt. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Verkar ju som en del kände igen henne från fotot, zoomar in lite mer, och tänk er henne sedan med fullt av vit färg i fejjan... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 lite vask i ansiktet å lite kort kort kjol ett par bira så kunde æven hon bli fin Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2009 Dela Inlagd April 12, 2009 Så mycket brännvin finns inte Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 12, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 12, 2009 Jodå, har sett henne många ggr geom åren. Har nog någon bild också men orkar inte leta fram detta. Har sett flera forumdiskussioner om personen ifråga också. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 12, 2009 Dela Inlagd April 12, 2009 Hon heter lamyong och är psykotisk. Tjejerna är rädda för henne då hon "len koong". Alltså leker med "magiska krafter". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 12, 2009 Dela Inlagd April 12, 2009 Vi var ur idag till Romme Alpin, 13 km från centrum, för säsongens sista slalomåk! Till starten av nästa säsong ska det här stå ett hotell med 250 platser, mark- och grundarbeterna är redan påbörjade. http://www.dalademok...&epslanguage=sv Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HC Inlagd April 12, 2009 Dela Inlagd April 12, 2009 Hej alla medlemmar, Nu har jag äntligen fått tummen ur och påbörjat min uppgift att ordna instruktion bland annat för Jan L om hur man gör när man bifogar bilder i ett inlägg. Det blir några slumpvis valda bilder från fru Changs födelsekalas nyligen. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu