stjp8729 Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Hej Lite Isaan romantik igen.. Månen fångad från Sawang Daen Din. Utanför frugans marker. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Gårdagens bild kommer. Var med grannen och hennes pojkvän och kollade in lite land i Pak Chong trakten. Fanns inget att se förutom några kor. På vägen mellan Pak CHong och Korat så finns den en massa vägrestauranger och någon utsiktsplats av något slag. Hade lite bråttom så jag slängde iväg ett snabbt skott på solnedgången. Kraftig CA kan uppfattas och annan skit också. Men skitsamma Hej andrejsdenruskige Är detta resturangen som ligger uppe på toppen, kolla länken: http://www.maipenrai...post__p__105189 Isåfall är det en av mina favorit rastplatser på vägen norröver till Isaan. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Hej andrejsdenruskige Är detta resturangen som ligger uppe på toppen, kolla länken: http://www.maipenrai...post__p__105189 Isåfall är det en av mina favorit rastplatser på vägen norröver till Isaan. Ha en bra dag! Nu kände jag inte igen exakt den restaurangen som du hade bild på. Men i början av restaurangerna så är de av lite billigare modell för att sedan gå över till bättre byggda restauranger. Och vad jag tror, så bör det vara samma plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Nu kände jag inte igen exakt den restaurangen som du hade bild på. Men i början av restaurangerna så är de av lite billigare modell för att sedan gå över till bättre byggda restauranger. Och vad jag tror, så bör det vara samma plats. Hej andrejsdenruskige Då är det inte samma resturang, den jag åsyftar ligger här: Lat: 14°50'42.59"N Long: 101°33'56.16"O Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Hej andrejsdenruskige Då är det inte samma resturang, den jag åsyftar ligger här: Lat: 14°50'42.59"N Long: 101°33'56.16"O Ha en bra dag! Gps och koordinater på den elektroniska sidan är inte min starka sida. Så att förklara var jag tog min bild så bestämde jag mig för att resa en sten så vi har koll på stället som jag tog min bild på. Grader, minuter och sekunder saknas. Men av denna bild framgår det sådär halvexakt var bilden är tagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Vackra Thai damer på Loy krhatong Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Jag måste erkänna att jag blev förtjust i denna tjej.. Hennes vackra leende höll på att döda mig.. Men tur var hade jag med en pappavakt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Jag måste erkänna att jag blev förtjust i denna tjej.. Hennes vackra leende höll på att döda mig.. Men tur var hade jag med en pappavakt.. FF Eller otur. Nädå, du har en härlig pappavakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Efter att ha njutit av dotterns och många andra tjejers dansuppträdande så for vi hem och bakade... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Mitt och familjens första Julbord för i år. Hotel Opalens Julmat var ganska medioker, men det fanns god glögg och andra starkvaror istället - så det blev en glad kväll ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Huga du och Oskar har gott om orm i trädgården Igår kväll tordes hundarna inte gå ensamma bakom huset utan ville att jag skulle gå med. Även Tammy, som har tagit 6 kobror, var rädd för något. Då fru Oscar inte var hemma så tog jag in dem istället, lite för långt till hospitalet på egen hand. I morse så fann vi det här. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 En utsiktsbild från Hua Hin . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Hej En bild från Koh Chang den 20 Juli 2007, körde 1100 mil i Thailand på fyra veckor. En Svensk registrerad Volvo på Koh Chang hör inte till vanligheterna. På GPS tracksen syns att vi missade ett par provinser. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Tjena! Satt upp Thailands flagga,Kungens flagga samt ett foto på Kungen idag på morgonen. Allt enl. önskemål från frun. Frågade frugan: Kommer Kungen förbi och kollar mitt jobb? Vill han ha tårta? Svar: Vad dum du är...som vanligt Grattis på hans Födelsedag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Fru Oscar plockar körsbär från balkongen med min akvariehåv på en bambupinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 //...Har märkt att det finns ett visst intresse för Saké på forumet.. Jag var på en tillställning igår. Blev lite käk, lite dryck och lite dart. Fick prova på denna eminenta dryck. Kanske inte direkt väldens hetaste, men i alla fall. Sedan var det den årliga darttävlingen. Nu står pokalen och pryder bokhyllan här hemma.igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Jag måste erkänna att jag blev förtjust i denna tjej.. Hennes vackra leende höll på att döda mig.. Men tur var hade jag med en pappavakt.. FF Satan i gatan, jag beundrar din disiplin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Dagens bild får väl bli denna något skamfilade bild som jag hittade i all bråte i lägenheten. Det är jag och storasyrran som är ute och plockar svamp. Tiden går, och kläderna har man ju vuxit ur för ett tag sedan . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Fernsehturm Berlin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 När jag tog denna bild, så undrade jag hur vi skulle fördela tröjorna... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Det måste väl vara en felstavning på den vänstra tröjan? // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Det måste väl vara en felstavning på den vänstra tröjan? // mrco Den kanske är vinklad?? //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Dagens bild får väl bli denna något skamfilade bild som jag hittade i all bråte i lägenheten. Det är jag och storasyrran som är ute och plockar svamp. Tiden går, och kläderna har man ju vuxit ur för ett tag sedan . . . Tycker jag känner igen stövlarna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 På thaiengelska så stavas ängel så där - angle. Precis som trött stavas tried och inte tired. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Borabu Thai betalar per kilo. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu