swedenfarang Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 hmm ok provar igen.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 hmm ok provar igen.. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Efter att käkat lunch på kinesiska stålverk under veckan så var det ett trevligt avbrott med nedanstående vy från restaurangen idag. Vårt lilla lutheranska företag skulle givetvis aldrig tillåta några sådana extravaganzer men det var Exportrådet som bjöd så jag får tacka er generösa skattebetalare för en mycket god lunch. PS. Vi tog ett stort kontrakt här i Kina igår så jag lovar att ni skattebetalare gick med vinst på min lilla resa. Så nu kommer det mer kinesiskt skräp hit till svenska skrotaffärer, räcker det inte med saab Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Det finns alltid något som gömmer sig i trädgården Huga du och Oskar har gott om orm i trädgården När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Ingen Pingis som stod längst fram och sjöng med i alla låtar? /Enis Samma tanke 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 kvällen fortsätter... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Ikväll har jag legat på britsen o svettats. men vill man va fin så får man lida pin! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Ikväll har jag legat på britsen o svettats. men vill man va fin så får man lida pin! Hooters... Coolt!! Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 kvällen fortsätter... Krökar du en torsdag? Göttegris... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Krökar du en torsdag? Göttegris... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Klart han gör!!!! Även jag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Gatutvättning i Surin?? Skickat med Tapatalk/iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Gatutvättning i Surin?? Skickat med Tapatalk/iPhone Vet ej! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 (ändrad) Grann tanten Nonthaburi lite eftermiddagsvila & mat! Ändrades December 2, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Dristade mig till att ha en åsikt om formen på frugans matbröd som bakas flera gånger i veckan, så när jag kom hem från jobbet idag hade hon tagit brödbaket till nya höjder., Frågade lite försynt ifall vi skulle ta med bröd till min gamla mor som fyller år idag, men så var inte tanken. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Small and stinky Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Ehh vad ska brödet i mitten föreställa? (det utan russin) Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Jadu, det är väl upp till betraktaren men hon mumlade nåt i stil med ham-hoy-nom när hon drog bort bakduken och visade konstverken. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Jadu, det är väl upp till betraktaren men hon mumlade nåt i stil med ham-hoy-nom när hon drog bort bakduken och visade konstverken. mvh walle Alla utom den i mitten såg goda ut. Verkligen slagfärdig fru du har, humor är en gyllene tillgång. Min fru skratta gott och lova hon ska överaska mig med något liknande. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Det är tam i tusan lättare att skriva med några öl innanför västen.. Men har man lovat sig själv, så jag är inne på mitt 4dje glas vatten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 En kvinna på jobbet käkade en liten tanig paj till lunch. När jag såg den blev jag så evinnerligt sugen på en rejäl äkta köttfärspaj. Kan inget om sådant så jag printade ut ett recept från nätet och handlade ingredienser i butiken. Och sedan..(snabbversionen) Smör skall finhackas i bunke..... Smetas ut i formen..... En lök skall hackas........ Samt röd paprika..... Ogräddad paj...... Färdigt! Mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 nu har frugan o jag varit på hårdrockskonsert Rock on! Rock is da shit... Blev det nån head bang eller stage dive? Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Från trädgården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Julskyltning med tomtemor och tomtenissa i Chiang Mai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Dagens får bli storfiskaren på jakt efter The Great White, eller något ditåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Gårdagens bild kommer. Var med grannen och hennes pojkvän och kollade in lite land i Pak Chong trakten. Fanns inget att se förutom några kor. På vägen mellan Pak CHong och Korat så finns den en massa vägrestauranger och någon utsiktsplats av något slag. Hade lite bråttom så jag slängde iväg ett snabbt skott på solnedgången. Kraftig CA kan uppfattas och annan skit också. Men skitsamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu