Babysnake Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Innan badet. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Jävligt trevlig nisse. Thainbben Hälsa Thainab från SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Ny dödad morgongäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 En liten gumma i Chiang Mai. Hon är 74år och har jobbat så här i 40år. Hon lagar skor å väskor mm. Har anlitat henne ibland. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Några bilder från ett av dagens barnkalas med Angry Bird tema. Efter att varit på 4 barnkalas denna helg kan jag konstatera att det hänt lite på barnkalasfronten sedan jag fyllde 6 i slutet på 70-talet i gamla Tibro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Några bilder från ett av dagens barnkalas med Angry Bird tema. Efter att varit på 4 barnkalas denna helg kan jag konstatera att det hänt lite på barnkalasfronten sedan jag fyllde 6 i slutet på 70-talet i gamla Tibro. Vem fyllde år? Hade de hyrt en konferenslokal på ett hotel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Vem fyllde år? Hade de hyrt en konferenslokal på ett hotel? En klasskompis till Atom som fyllde 6 och då tyckte föräldrarna att det behövde firas med inhyrda clowner, musiker och catering från Oriental i en hyrd sportklubb. Det var ändock en relativt enkel liten familjär tillställning, jämfört med ett par andra av helgens kalas, med ett 50-tal barn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 En klasskompis till Atom som fyllde 6 och då tyckte föräldrarna att det behövde firas med inhyrda clowner, musiker och catering från Oriental i en hyrd sportklubb. Det var ändock en relativt enkel liten familjär tillställning, jämfört med ett par andra av helgens kalas, med ett 50-tal barn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 En klasskompis till Atom som fyllde 6 och då tyckte föräldrarna att det behövde firas med inhyrda clowner, musiker och catering från Oriental i en hyrd sportklubb. Det var ändock en relativt enkel liten familjär tillställning, jämfört med ett par andra av helgens kalas, med ett 50-tal barn.. Huvudsaken är ju att jubilaren och dennes kompisar hade roligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Huvudsaken är ju att jubilaren och dennes kompisar hade roligt Joda de hade nog trevligt men det vill jag minnas att vi hade pa vara barnkalas ocksa aven om vi fick halla till godo med morsans kanelbullar och overkokta Scanskorvar. Det ar nog framforallt pa foraldrafronten jag ser en klar forbattring, ett par glas Moet slar faktiskt en kopp Gevalia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Joda de hade nog trevligt men det vill jag minnas att vi hade pa vara barnkalas ocksa aven om vi fick halla till godo med morsans kanelbullar och overkokta Scanskorvar. Det ar nog framforallt pa foraldrafronten jag ser en klar forbattring, ett par glas Moet slar faktiskt en kopp Gevalia En välbryggd kopp kaffe slår det mesta Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Några bilder från ett av dagens barnkalas med Angry Bird tema. Efter att varit på 4 barnkalas denna helg kan jag konstatera att det hänt lite på barnkalasfronten sedan jag fyllde 6 i slutet på 70-talet i gamla Tibro. En klasskompis till Atom som fyllde 6 och då tyckte föräldrarna att det behövde firas med inhyrda clowner, musiker och catering från Oriental i en hyrd sportklubb. Det var ändock en relativt enkel liten familjär tillställning, jämfört med ett par andra av helgens kalas, med ett 50-tal barn.. Rena Valbo/sukhothaiklassen på tillställningen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Så tog hon sina väskor och gick.kvack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 det blir trångt på Rythm club på Onsdag... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 För en timme sen smattrade regnet mot fönsterblecket och nu när jag öppna dörren för att åka till jobbet såg det ut så här.. Tur man har nya fina vinterdäck på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Ja här är det 8 + Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Kände en gång i tiden en thaibrud i Bkk som gillade att teckna. Hon skickade denna teckning till mig för att locka dit mig och min grabb . . . Och vi åkte dit . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Ove? Lasse pa Heden ar det val? Det bör det vara. Oves ligger i Sävedalen och är kända för sin potatismos och Mega-burgaren på 2*200gram inklusive allt... He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2011 Årets vinter har startat som en riktig pissvinter så här långt. Plusgrd, ännu ingen tjäle och snöfritt här uppe vid övre norrlandskusten. Önskar inget hellre än 20-30 minusgrader i några dgr och sedan rejält med snö. Finns inget värre än slask och skitvinter. Brrrr! Men trots vinterns uteblivande, julen närmar sig. Och idag var det första advent och skyltsöndag.. och för barnens skull så var man ju tvungen att ge sig ut trots att det känns riktigt snett med en snöfri första advent. Tilll barnens stora glädje så började det dock att snöa medan vi var ute på stan. Renarna faschinerade vår djurälskande lilla dotter så mycket att hon inte ville slita sig från deras lilla inhägnad ens för att besöka tomtens kåta. Och trots att ackjan varit tvungen att utrustas med små hjul under medarna pga snöbristen så skulle hon prompt åka en sväng. Ponny ville hon förstås också rida. . så mycket att hon t o m ville gå förbi kön. Grabben gillade dock mer att köra mini-grävarn som universitetet tillhandahöll för att skotta godis. Tre snedögda tjejer i fel klädsel och på fel breddgrad. eller? Hur som helst så lackar det ju mot lucia och jag hoppas verkligen vi har 1 meter snö innan dess.. men med växthuseffekter och global climatchange så är det nog inte alls att förlita sig på längre. Inte ens i Norrland, tyvärr. Men ungarna ska förstås fira ändå... och här hemmatestade de årets dressar inför det eventet. God första advent på er alla, speciellt ni där borta i heta Thailandet. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd November 28, 2011 Dela Inlagd November 28, 2011 (ändrad) Boscos Soi Honey i går ,Formel 1. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Ändrades November 28, 2011 av Ducce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd November 28, 2011 Dela Inlagd November 28, 2011 (ändrad) Direktbild . Dator krångel i Jomtien . Hmm funkade med de första men inte nu.... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Ändrades November 28, 2011 av Ducce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 28, 2011 Dela Inlagd November 28, 2011 I morse satte jag mig, som så många andra måndagsmornar, på TG664 till Shanghai. Under resans gång kollade jag i mina pass och upptäckte att det var 20:e Kinaresan i år. Nu har ju dessvärre Doktor Kolesterol meddelat att jag bör vara försiktig men jag firade ändå jubileet med en Absolut / Diet Coke, kändes lite Karlsborgsparken vid 80/90 skiftet, men ack så trevligt avbrott från mailandet. Nu ikväll åt jag en hälsosam Caesarsallad med en flaska vatten och tog mig en promenad i den Shanghaiska måndagskvällen. På vägen tillbaka till hotellet fick jag nästan löpa gatlopp mellan alla barer med Pattayaliknande inkastare som trots den annalkande Sibiriska vintern fortfarande körde kortkort och push-ups. Jag var dock ståndaktig, hmmm, fram tills 20 meter från hotellet då jag såg en stor Carlsbergsskylt. Jag menar, 20 Kinaresor på 1 år, det måste placera mig topp-10 i Sverige, rent av SM-medalj, å det vore väl fan om inte Kolesterolguden kunde acceptera att man firade det med en liten öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd November 28, 2011 Dela Inlagd November 28, 2011 Hmm typ så här... Sen löste sig de temporära kaffeproblemen också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 28, 2011 Dela Inlagd November 28, 2011 Förra helgen gjorde min son match debut i Morgongåva på Karlssons. En mycket trevlig tillställning, man får tacka Karlssons. Grabben (i rött) 57Kg. 16år, boxas för BK falken, gjorde det mesta rätt... Förutom att förlora med 24 mot 25 poäng, mot denna åldriga, groteska fulboxande "medmänniska". Han fick bla. mottaga två rena pung-krossare. (Märks det att jag är partisk, får jag be om ursäkt) Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 28, 2011 Dela Inlagd November 28, 2011 CIAO SIC FORZA... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu